PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 141/2009 • (2) Rok između dvaju redovitih popravaka kod svake serije željezničkih vozila određuje se tako da većina vozila te serije u prometu može biti raspoloživa za korištenje do sljedećega redovitog popravka.
NN 141/2009 • (3) Redoslijed i rokove za redovito održavanje utvrđuje posjednik vozila sukladno odredbama ovoga Pravilnika posebno za svaku vrstu i seriju vozila.
NN 141/2009 • (4) Opise radova redovitog održavanja za pojedine vrste i serije vozila posjednik mora izraditi sukladno uputama i tehničkoj dokumentaciji proizvođača vozila, odnosno pojedinih sklopova i uređaja, sukladno odredbama ovoga Pravilnika i specifičnim uvjetima korištenja vozila.
NN 141/2009 • (5) Ako posjednik vozila procijeni da je tehničko stanje vozila nezadovoljavajuće i da takvo onemogućuje njegovo sigurno iskorištavanje ili zahtijeva učestale izvanredne popravke, tada se takvo vozilo po nalogu posjednika otprema na odgovarajući redoviti popravak po redoslijedu i prije propisanog roka.
NN 141/2009 • (6) Ako je vozilo iz bilo kojeg razloga bilo izvan prometa dulje od 15 dana, rok za sljedeće kontrolni pregled pomiče se za duljinu vremena za koje je vozilo bilo izvan prometa. Prije ponovnog puštanja u promet na vozilu je potrebno napraviti radove u opsegu koji odgovara prvom sljedećem kontrolnom pregledu.
NN 141/2009 • (7) Nakon isteka roka propisanoga za kontrolni pregled ili za redoviti popravak, uključivo i dopuštena odstupanja, vozilo mora biti isključeno iz prometa.
NN 141/2009 • (1) Željezničko vozilo posjednik upućuje na redovito održavanje nakon što vozilo ispuni kriterije predviđene ovim Pravilnikom.
NN 141/2009 • (2) Željezničko vozilo koje se upućuje na održavanje, prijavljuje se zasebno održavatelju s naznakom njegovog tehničkog stanja.
NN 141/2009 • (3) Kod predaje željezničkog vozila održavatelju, između posjednika i održavatelja vodi se primopredajni zapisnik u kojem se konstatira stanje, nedostajući i oštećeni sklopovi i dijelovi vozila.
NN 141/2009 • (1) Za svaku vrstu kontrolnih pregleda i redovitih popravaka željezničkog vozila određene serije vozila, utvrđuje se opseg obvezatnih radova kojima se postiže pogonska pouzdanost i omogućuje njihovo sigurno korištenje u prometu.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 141/2009 • (2) Opseg obvezatnih radova na redovitim popravcima za svaku seriju vozila podliježe dopunama i izmjenama sukladno unapređenju tehnologije održavanja i primjene novih tehničkih rješenja.
NN 141/2009 • (3) Kod obavljanja pojedinih vrsta kontrolnih pregleda i redovitih popravaka, osim obvezatnih radova predviđenih opsegom radova, po potrebi, uz odobrenje posjednika, obavljaju se i dopunski radovi radi dovođenje vozila u tehnički ispravno stanje.
NN 141/2009 • (4) Kod obavljanja redovitih popravaka vozila, popravak pojedinih njihovih sklopova može biti izostavljen, uz odobrenje posjednika, ako je prije ulaska vozila u redoviti popravak na njima bio obavljen izvanredni popravak i to u opsegu koji do sljedećega redovitog popravka jamči voznu i pogonsku sigurnost vozila.
NN 141/2009 • (1) Redovito održavanje obavlja se prema utvrđenom opisu radova za određenu vrstu održavanja, sukladno tehničkim uvjetima i uputama za održavanje vozila i pojedinih sklopova, uređaja i opreme na odnosnom željezničkom vozilu.
NN 141/2009 • (2) Nadnevci redovitih popravaka upisuju se na obje bočne ili čelne strane željezničkog vozila, na za to predviđeno mjesto, a sastoje se od, dana, mjeseca i godine zadnjeg obavljenog redovitog popravka.
NN 141/2009 • (3) Na vagonima, na za to predviđenom mjestu, ispisuju se i nadnevci izvanrednog popravka i to na oba čela vagona.
NN 141/2009 • (4) Izvanredni popravak željezničkog vozila sastoji se od popravka ili zamjene pojedinog dijela, sklopa, uređaja ili opreme koji su neispravni ili oštećeni. Izvanredni popravak željezničkog vozila može biti obavljen kao zaseban postupak ili u sklopu redovitog održavanja.
NN 141/2009 • (1) Tijekom održavanja željezničkog vozila mogu se obavljati modifikacije i rekonstrukcije vozila.
NN 141/2009 • (2) Modifikacije i rekonstrukcije vozila obavljaju se u skladu s tehničkom dokumentacijom odobrenom od strane posjednika vozila.
NN 141/2009 • (3) Modifikacije i rekonstrukcije vozila mogu se obavljati tijekom redovitog održavanja željezničkog vozila, a mogu biti obavljene po posebnom programu koji utvrđuje posjednik vozila.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 21/92, Broj 22/91,
Broj 75/05, Broj 6/99,
Broj 23/01, Broj 20/92
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE