PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2005-04-45-893 NN 45/2005

• 2. zatraženu vrstu kolokacije za svaku zatraženu lokaciju,


Stranica 2005-04-45-893 NN 45/2005

• 3. ukupan broj lokalnih petlji kojima se zahtijeva pristup na svakoj zatraženoj lokaciji,


Stranica 2005-04-45-893 NN 45/2005

• 4. naziv ili ime i prezime, adresu i telefonski broj svakog pretplatnika za kojeg se zahtijeva pristup izdvojenoj lokalnoj petlji,


Stranica 2005-04-45-893 NN 45/2005

• 5. vrstu pristupa izdvojenoj lokalnoj petlji za svaku zatraženu lokalnu petlju,


Internet NN 45/2005
• 6. iskazanu namjeru pretplatnika o sklapanju pisanog ugovora s operatorom korisnikom o pružanju telekomunikacijskih usluga za koje je potreban pristup izdvojenoj lokalnoj petlji,

Internet stranice NN 45/2005
• 7. iskazanu namjeru pretplatnika o zadržavanju važećega pisanog ugovora o pružanju telekomunikacijskih usluga, koji je sklopljen s proglašenim operatorom ili s drugim operatorom korisnikom (ako postoji), u slučaju zajedničkog pristupa lokalnoj petlji,

Internet stranice NN 45/2005 • 8. iskazanu namjeru pretplatnika o zadržavanju postojećeg telefonskog broja.
Internet stranice NN 45/2005 • (3) Ako proglašeni operator utvrdi da zaprimljeni zahtjev za sklapanje ugovora ne sadrži sve podatke iz stavka 2. ovoga članka, u roku od osam dana zatražit će dopunu zahtjeva od operatora korisnika. Ako se utvrdi da ni dopunjeni zahtjev operatora korisnika nije potpun u smislu odredbe ovoga stavka, proglašeni operator zatražit će dodatnu dopunu zahtjeva u daljnjem roku od osam dana.
Internet stranice NN 45/2005 • (4) Proglašeni operator mora razmotriti svaki zaprimljeni zahtjev za sklapanje ugovora, koji sadrži sve podatke iz stavka 2. ovoga članka i izrađen je u skladu s uvjetima iz standardne ponude, te sklopiti ugovor s operatorom korisnikom u roku od petnaest dana od dana zaprimanja tog zahtjeva, osim u slučaju iz članka 10. ovoga Pravilnika.
Internet stranice NN 45/2005 • (5) Skopljeni ugovor mora se temeljiti na uvjetima utvrđenima u standardnoj ponudi, te mora osobito sadržavati i sljedeće odredbe:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 45/2005 • 1. o pravima i obvezama proglašenog operatora i operatora korisnika u odnosu na pretplatnika,
Informacije NN 45/2005 • 2. o vrstama usluga koje proglašeni operator nastavlja pružati pretplatniku,
Poslovne stranice NN 45/2005 • 1. kakvoća lokalne petlje nije prikladna za povezivanje potrebne opreme operatora korisnika i pružanje zahtijevanih usluga,
Pregledi NN 45/2005 • 2. izdvajanje lokalne petlje narušava cjelovitost telekomunikacijske mreže,
Besplatno NN 45/2005 • 3. ni kolokacija, niti zajednička uporaba opreme nisu dostupne u vrijeme podnošenja zahtjeva operatora korisnika za sklapanje ugovora, zato što proglašeni operator nije više u mogućnosti pružiti pristup toj opremi i/ili prostorijama zbog obveza iz ugovora koji je prethodno sklopio s drugim operatorom korisnikom.
Glasnik NN 45/2005 • (2) U slučaju odbijanja zahtjeva za sklapanje ugovora iz stavka 1. točke 3. ovoga članka, operator korisnik može u dopuni svojeg zahtjeva za sklapanje ugovora predložiti proglašenom operatoru drugu vrstu kolokacije ili zajedničke uporabe opreme, i to u roku od 30 dana od dana zaprimanja obavijesti o odbijanju zahtjeva.
Propis NN 45/2005 • (3) Proglašeni operator mora razmotriti dopunjeni zahtjev operatora korisnika iz stavka 2. ovoga članka u skladu s odredbom članka 9. stavka 4. ovoga Pravilnika.
Propis NN 45/2005 • (4) U slučaju odbijanja zahtjeva za sklapanje ugovora u skladu s odredbama ovoga članka, operator korisnik može se s tim zahtjevom obratiti Agenciji. Po zaprimanju zahtjeva operatora korisnika Vijeće Agencije će postupiti u skladu s odredbama članka 8. stavka 3. ovoga Pravilnika.
Propis NN 45/2005 • (1) Ugovor može izvanredno prestati važiti po zaprimanju pisane obavijesti operatora korisnika ili proglašenog operatora, uz otkazni rok utvrđen u standardnoj ponudi, te uz uvjete iz ugovora o pružanju telekomunikacijskih usluga, sklopljenog između operatora korisnika i pretplatnika.
Propis NN 45/2005 • (2) Za izvanredni prestanak važenja ugovora iz stavka 1. ovoga članka mora biti ispunjen jedan od sljedećih uvjeta:
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 52/91, Broj 106/03, Broj 103/03, Broj 10/94, Broj 66/97, Broj 44/04


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled