PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 117/2009 • (24) Potrebno je utvrditi okvir za moduliranje naknada na način koji će doprinijeti maksimalnom povećanju kapaciteta cijeloga sustava. Financijski poticaji mogli bi biti koristan način za ubrzanje uvođenja opreme na zemlji i na zrakoplovu koja povećava kapacitet; za nagrađivanje visoke učinkovitosti ili za kompenziranje smetnji zbog odabira manje poželjnih ruta.
NN 117/2009 • (25) U kontekstu prihoda prikupljenih radi osiguravanja primjerenog povrata uloženih sredstava, i u izravnoj vezi s uštedama zbog poboljšanja učinkovitosti, Komisija bi trebala razmotriti mogućnost stvaranja rezervnih sredstava čija bi svrha bila umanjiti utjecaj naglog povećanja naknada za korisnike zračnog prostora u razdobljima smanjenog intenziteta prometa.
NN 117/2009 • (26) Komisija bi trebala ispitati mogućnost organiziranja privremene financijske potpore mjerama za povećanje kapaciteta europskog sustava kontrole zračnog prometa u cjelini.
NN 117/2009 • (27) Komisija bi, u suradnji s Eurocontrolom te s nacionalnim nadzornim tijelima i korisnicima zračnog prostora, trebala redovito provjeravati utvrđivanje i naplaćivanje naknada korisnicima zračnog prostora.
NN 117/2009 • (28) Zbog posebne osjetljivosti informacija koje se odnose na pružatelje usluga u zračnoj plovidbi, nacionalna nadzorna tijela ne bi smjela otkrivati podatke koji su obuhvaćeni obvezom čuvanja profesionalne tajne, ne dovodeći time u pitanje organiziranje sustava za praćenje i objavljivanje rezultata poslovanja pružatelja tih usluga,
NN 117/2009 • 1. U djelokrugu Okvirne uredbe (br. 550/2004), ova Uredba odnosi se na pružanje usluga u zračnoj plovidbi unutar jedinstvenog europskog neba. Cilj je ove Uredbe utvrditi zajedničke zahtjeve za sigurno i učinkovito pružanje usluga u zračnoj plovidbi unutar Zajednice.
NN 117/2009 • 2. Ovom se Uredbom regulira pružanje usluga u zračnoj plovidbi općem zračnom prometu, u skladu s predmetom i svrhom Okvirne uredbe.
NN 117/2009 • 1. Nacionalna nadzorna tijela iz čl. 4 Okvirne uredbe trebaju osigurati odgovarajući nadzor nad primjenom ove Uredbe, osobito u odnosu na sigurno i učinkovito poslovanje pružatelja usluga u zračnoj plovidbi koji pružaju usluge u zračnom prostoru pod nadležnošću države članice koja je imenovala ili osnovala relevantno nadležno tijelo.
NN 117/2009 • 2. U tu svrhu, svako nacionalno nadzorno tijelo mora organizirati odgovarajuće inspekcije i kontrole u cilju provjere poštivanja zahtjeva iz ove Uredbe. Imenovani pružatelj usluga u zračnoj plovidbi treba omogućiti provedbu navedenih aktivnosti.
NN 117/2009 • 3. S obzirom na funkcionalne blokove zračnog prostora koji se prostiru preko zračnog prostora pod nadležnošću više od jedne države članice, navedene države članice moraju zaključiti sporazum o nadzoru iz ovoga članka vezano uz pružatelja usluga u zračnoj plovidbi koji usluge obavlja u navedenim blokovima. Države članice mogu zaključiti sporazum o nadzoru iz ovoga članka vezano uz pružatelja usluga koji usluge obavlja u državi članici u kojoj nema svoje sjedište.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 117/2009 • 4. Nacionalna nadzorna tijela moraju stvoriti odgovarajuće uvjete za tijesnu suradnju, u cilju osiguranja primjerenog nadzora pružatelja usluga u zračnoj plovidbi koji imaju važeću svjedodžbu jedne države članice, a koji također pružaju usluge i u zračnom prostoru pod nadležnošću neke druge države članice. Takva suradnja treba uključivati dogovore oko rješavanja slučajeva neispunjavanja važećih Zajedničkih zahtjeva definiranih u čl. 6 ili uvjeta definiranih u Aneksu II.
NN 117/2009 • 1. Nacionalna nadzorna tijela mogu odlučiti da inspekcije i kontrole iz čl. 2(2) u cijelosti ili djelomično povjere Priznatim organizacijama koje ispunjavaju uvjete iz Aneksa I.
NN 117/2009 • 2. Priznanje koje izda neko nacionalno nadzorno tijelo vrijedi unutar Zajednice kroz produživo razdoblje od tri godine. Nacionalna nadzorna tijela mogu dati nalog bilo kojoj od Priznatih organizacija lociranih unutar Zajednice da poduzmu takve inspekcije i kontrole.
NN 117/2009 • Komisija će, u skladu s postupkom utvrđenim u čl. 5(3) Okvirne uredbe, odrediti i usvojiti Eurocontrolove sigurnosne regulatorne zahtjeve (ESARR-e) te naknadne izmjene i dopune tih zahtjeva u okviru ove Uredbe, koji će se proglasiti obvezujućima temeljem zakona Zajednice. Prilikom objavljivanja u Službenom listu Europske unije, treba se pozivati na navedene ESARR-e.
NN 117/2009 • U najkraćem mogućem roku nakon objavljivanja ove Uredbe, Komisija će, po potrebi, Europskom parlamentu i Vijeću podnijeti prijedlog o licenciranju kontrolora.
NN 117/2009 • Zajednički zahtjevi u svezi pružanja usluga u zračnoj plovidbi utvrđuju se u skladu s postupkom definiranim u čl. 5(3) Okvirne uredbe. Zajednički zahtjevi uključuju sljedeće:
NN 117/2009 • – vlasničku i organizacijsku strukturu, uključujući sprečavanje sukoba interesa
NN 117/2009 • – ljudske potencijale, uključujući odgovarajuće planiranje kadrova
NN 117/2009 • 1. Pružanje svih usluga u zračnoj plovidbi unutar Zajednice podliježe izdavanju svjedodžbi od strane država članica.
NN 117/2009 • 2. Zahtjevi za izdavanje svjedodžbi podnose se nacionalnom nadzornom tijelu države članice u kojoj podnositelj zahtjeva ima svoje matično poslovanje i, eventualno, registrirano sjedište.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 84/07, Broj 53/06,
Broj 97/98, Broj 29/99,
Broj 132/06, Broj 41/99
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE