PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 147/2009 • 3.3. faza: Zaobilaznica Rijeke dionica Orehovica – Diračje 0680.000366.67553,92–
NN 147/2009 • Projekt završetka izgradnje punog profila autoceste do Rijeke (Koridor Vb) planiran je u dvije faze. Projekt je obuhvaćao proširenje poluautoceste u autocestu punog profila, od interregionalnog čvora Bosiljevo II do čvora Kikovica, ukupne duljine 55,57 kilometara, u odnosu na 146,5 kilometara trasirane autoceste od Rijeke do Zagreba, a dovršen je u listopadu 2008. godine završetkom II.B faze izgradnje, odnosno izgradnjom punog profila na posljednjim dionicama II.B faze Oštrovica – Vrata (11 km) i dijelu dionice Kupjak – Vrbovsko (3,6 km).
NN 147/2009 • U kolovozu 2007. godine Vlada Republike Hrvatske proširila je koncesiju dodijeljenu 1998. godine na način da autocestu Rijeka – Zagreb predstavlja odsječak od čvora Lučko uključujući pristupne ceste od Lišnice do čvora Novigrad i od Netretića do čvora Novigrad, od čvora Orehovica do graničnog prijelaza Rupe, od čvora Orehovica do čvora Križišće uključujući pristupnu cestu od čvora Draga do Grada Rijeke, te pristupnu cestu od čvora Križišće do mosta Krk, te je sklopljen IV. Ugovor o izmjenama i dopunama Ugovora o koncesiji za građenje i gospodarenje autocestom Rijeka –Zagreb, a koncesija produžena na rok od 32 godine i 11 mjeseci. Za proširenje koncesije davatelju koncesije plaćena je koncesijska naknada u iznosu od 1,48 milijardi kuna.
NN 147/2009 • Održavanje autoceste odvijalo se u skladu visokim standardima. Na autocesti je implementirana suvremena naplata cestarine koja uključuje mogućnost elektroničke naplate cestarine kao bezkontaktnog vida naplate. Povećan je broj pratećih uslužnih objekata, a u upravljanju autocestom kao prioriteti su postavljen odgovoran odnos prema korisnicima i briga o okolišu.
NN 147/2009 • Dio Programa građenja i održavanja javnih cesta za razdoblje od 2005. do 2008. godine, koji se odnosi na izgradnju i održavanje Istarskog ipsilona u koncesiji, koncesionar Bina Istra d.d. ostvario je sa 123,33 % u odnosu na prvobitno planirane vrijednosti, prema sljedećim pokazateljima:
NN 147/2009 • Koncesijskim ugovorom predviđena je realizacija izgradnje autoceste u dvije faze. Cijela faza 1 građena je u poluprofilu autoceste, a krajem 2008. započela je gradnja faze 2A.
NN 147/2009 • Od dodjele koncesije do kraja 2004. godine u prometu su bila 92 km poluautoceste. Programom građenja 2005. – 2008. godine planirano je i realizirano u 2005. godini pustiti u promet 41,9 km poluautoceste, na zapadnom kraku i to dionice Medaki – Nova Vas, Umag – Buje i Buje – Nova Vas, te u 2006. godini dionicu Vodnjan – Pula duljine 13,3 km.
NN 147/2009 • Dio Programa građenja i održavanja javnih cesta za razdoblje od 2005. do 2008. godine, koji se odnosi na izgradnju i održavanje autoceste Zagreb – Macelj u koncesiji, koncesionar Autocesta Zagreb – Macelj d.o.o. ostvario je sa 98,33 % u odnosu na prvobitno planirane vrijednosti, prema sljedećim pokazateljima:
NN 147/2009 • 2005. – 2008.Rebalans Programa (kroz usvojene godišnje planove) 2005. – 2008.Realizacija Programa 2005. – 2008.Indeks
NN 147/2009 • Od srpnju 2004. godine autocestom A 2 od Zagreba do Macelja (Koridor Xa) upravlja koncesijsko društvo Autocesta Zagreb – Macelj d.o.o.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 147/2009 • Koncesijskim ugovorom planirano je u razdoblju 2005. – 2008. izgraditi novih 20 km autoceste od Velike Vesi (Krapina) do budućeg novog graničnog prijelaza Macelj, izgraditi drugi kolnik od Jankomira do Zaprešića, uvesti zatvoreni sustav naplate cestarine na cijeloj autocesti, te modernizirati postojeći ranije izgrađeni dio autoceste od Zaprešića do Velike Vesi, kako bi cijela AC Zagreb – Macelj imala podjednake elemente sigurnosti i udobnosti.
NN 147/2009 • Svi radovi obavljeni su u planiranom roku sa planiranim sredstvima i dovršeni do travnja 2007. godine.
NN 147/2009 • Redovno održavanje (i naplatu) koncesijsko društvo ima ugovoreno sa operaterom »Egis road operation Croatia« po standardima koji su viši od propisanih za tu vrst poslova.
NN 147/2009 • U okviru izvanrednog održavanja provodile su se sve potrebne aktivnosti kako ni u jednom trenutku autocesta ne bi bila u bilo kojem pogledu ograničena u svom normalnom korištenju, odnosno da je bez znatnijih oštećenja kolnika, ograda, odvodnje, tunela, objekata i slično.
NN 147/2009 • 1.5. Izvršenje programa građenja i održavanja autocesta od 2005. do 2008. godine
NN 147/2009 • Dio Programa građenja i održavanja javnih cesta za razdoblje od 2005. do 2008. godine, koji se odnosi na izgradnju i održavanje autocesta kojima upravljaju Hrvatske autoceste d.o.o. i koncesionari ostvaren je sa 137,03 % u odnosu na prvobitno planirane vrijednosti, prema sljedećim pokazateljima:
NN 147/2009 • ZBIRNI PRIKAZ IZVRŠENJA PROGRAMA GRA?ENJA I ODRŽAVANJA AUTOCESTA
NN 147/2009 • 2005. – 2008.Rebalans Programa (kroz usvojene godišnje planove) 2005. – 2008.Realizacija Programa 2005. – 2008.Indeks
NN 147/2009 • Program za razdoblje od 2005. do 2008. godine realiziran je u ukupnoj vrijednosti sa 104,32 % u odnosu na prvobitno planirane vrijednosti i to prema sljedećim pokazateljima:
NN 147/2009 • IVREKONSTRUKCIJA I URE?ENJE CESTA NA OTOCIMA (OTOČNI PROGRAM ) 785.400655.322352.95853,8644,94
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 56/09, Broj 32/07,
Broj 70/97, Broj 159/03,
Broj 21/99, Broj 73/08
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE