PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 124/2009 • 3.a.1. organizacija mora imati sva sredstva potrebna za opseg njezinog rada. Ta sredstva, između ostalog, uključuju sljedeće: objekte i uređaje, osoblje, opremu, alate i materijal, dokumentaciju o zadaćama, odgovornostima i postupcima, pristup odgovarajućim podacima i vođenje evidencije;
NN 124/2009 • 3.a.2. organizacija mora uvesti i održavati sustav upravljanja kako bi osigurala sukladnost s ovim bitnim zahtjevima plovidbenosti te mora težiti trajnom poboljšavanju tog sustava;
NN 124/2009 • 3.a.3. organizacija mora uspostaviti sporazume s drugim odgovarajućim organizacijama, kada je to potrebno, kako bi se osigurala trajna sukladnost s bitnim zahtjevima za plovidbenost;
NN 124/2009 • 3.a.4. organizacija mora uspostaviti sustav za izvještavanje i/ili obradu podataka o događajima, koji se mora koristiti u okviru sustava upravljanja iz točke 3.a.2. i u okviru sporazuma iz točke 3.a.3., kao doprinos cilju trajnog poboljšavanja sigurnosti proizvoda;
NN 124/2009 • 3.b. ako se radi o organizacijama koje se bave obukom osoblja za održavanje, uvjeti iz točaka 3.a.3 i 3.a.4 se ne primjenjuju.
NN 124/2009 • Članak 4. stavci 1., 2. i 3. ne primjenjuju se na zrakoplove koji spadaju u jednu ili više niže navedenih kategorija:
NN 124/2009 • (a) povijesni zrakoplovi koji ispunjavaju niže navedena mjerila:
NN 124/2009 • – čiji je prvobitan projekt nastao prije 1. siječnja 1955. i
NN 124/2009 • (ii.) zrakoplovi koji imaju nedvojbeni povijesni značaj, koji se odnosi na:
NN 124/2009 • (b) zrakoplovi posebno projektirani ili prilagođeni za istraživačke, eksperimentalne ili znanstvene svrhe, koji se vjerojatno proizvode u vrlo ograničenom broju;
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 124/2009 • (c) zrakoplov koji je najmanje 51 % izgradio amater ili neprofitna udruga amatera za svoje vlastite namjene i bez komercijalnog cilja;
NN 124/2009 • (d) zrakoplovi koji su bili u službi vojnih snaga, osim ako se radi o tipu zrakoplova, za koji je Agencija usvojila standard projekta;
NN 124/2009 • (e) zrakoplovi, helikopteri, i padobrani s pogonom koji nemaju više od dva sjedala, s najvišom dopuštenom masom pri uzlijetanju (MTOM), kako je određena u državi članici, koja ne smije biti veća od:
NN 124/2009 • (i.) 300 kg za kopneni zrakoplov/helikopter s jednim sjedalom; ili
NN 124/2009 • (ii.) 450 kg za kopneni zrakoplov/helikopter s dva sjedala; ili
NN 124/2009 • (iii.) 330 kg za amfibijski ili hidroavion/helikopter s jednim sjedalom; ili
NN 124/2009 • (iv.) 495 kg za amfibijski ili hidroavion/helikopter s dva sjedala, pod uvjetom da, ako leti i kao hidroavion/helikopter i kao kopneni avion/helikopter, ima najveću dopuštenu masu uzlijetanja ispod limita za oba slučaja;
NN 124/2009 • (v.) 472,5 kg za kopneni zrakoplov s dva sjedala opremljen padobranskim sustavom za sigurno zaustavljanje zrakoplova koji je montiran na nosaču zrakoplova;
NN 124/2009 • (vi.) 315 kg za kopneni zrakoplov s jednim sjedalom opremljen padobranskim sustavom za sigurno zaustavljanje zrakoplova koji je montiran na nosaču zrakoplova;
NN 124/2009 • i za zrakoplove čija brzina sloma uzgona ili najmanja stalna brzina letenja pri slijetanju ne premašuje kalibriranu zračnu brzinu (CAS) od 35 čvorova;
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 43/09, Broj 23/03,
Broj 110/99, Broj 45/01,
Broj 11/00, Broj 152/08
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE