PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 11/2005 • 3. Adris grupa d.d., Rovinj [više od 100.000.000,00]
NN 11/2005 • Izvor: Financijski izvještaji poduzetnika za 2003. godinu (priloženi uz prijavu)
NN 11/2005 • ** Prihod Ivana Granića nije posebno utvrđivan, budući da su i bez toga podatka ispunjeni uvjeti za obveznu prijavu koncentracije Agenciji.
NN 11/2005 • Iz navedenoga proizlazi da su u konkretnom slučaju ispunjeni uvjeti iz članka 22. stavka 4. ZZTN-a, te da postoji obveza prijave namjere provedbe koncentracije poduzetnika Agenciji.
NN 11/2005 • U daljnjem postupku Agencija je utvrdila mjerodavna tržišta na kojima bi provedba Koncentracije Distri-press mogla imati učinke na tržišno natjecanje. Agencija je, sukladno članku 7. ZZTN, mjerodavna tržišta u konkretnom slučaju utvrdila, na način i prema kriterijima utvrđenim Uredbom o mjerodavnom tržištu.
NN 11/2005 • Mjerodavna su tržišta, sukladno članku 5. i članku 6. citirane Uredbe, utvrđena u proizvodnom smislu i u zemljopisnom smislu.
NN 11/2005 • U skladu s člankom 5., te člancima 7. do 10. Uredbe o mjerodavnom tržištu, utvrđeno je da bi provedba Koncentracije mogla imati učinke na mjerodavnim tržištima koja su u proizvodnom smislu utvrđena kao tržište trgovine tiskom na veliko i tržište trgovine duhanskim proizvodima.
NN 11/2005 • Osim na navedenim mjerodavnim tržištima, provedba koncentracije imala bi učinke i na susjedno tržište, koje je utvrđeno kao tržište trgovine tiskom na malo.
NN 11/2005 • U skladu s člankom 6. Uredbe o mjerodavnom tržištu, sva su navedena mjerodavna i susjedna tržišta u zemljopisnoj dimenziji utvrđena kao područje Republike Hrvatske.
NN 11/2005 • Zbog boljeg razumijevanja strukture i odnosa na mjerodavnom tržištu trgovine na veliko tiskom, potrebno je dati nekoliko dopunskih objašnjenja pojedinih pojmova.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 11/2005 • Pojam tiska utvrđen je člankom 2. Zakona o medijima (»Narodne novine«, broj 59/2004; u daljnjem tekstu ZoM). Tako se tiskom smatraju novine i druga povremena izdanja koja izlaze u razmacima od najviše šest mjeseci, a u nakladi većoj od 500 primjeraka. Tiskom će se smatrati i tiskano djelo koje izlazi povremeno u nakladi manjoj od 500 primjeraka, pod uvjetom da je namijenjeno raspačavanju.
NN 11/2005 • Člankom 38. ZoM propisano je da su distributeri tiska obvezni utvrditi i na uobičajeni način objaviti opće uvjete za distribuciju tiska, te ne smiju odbiti distribuciju tiska drugog nakladnika koji to zatraži i izjavi da prihvaća objavljene opće uvjete.
NN 11/2005 • U tom kontekstu pojam distribucije tiska treba tumačiti u smislu trgovine na veliko tiskom (kupnju i prodaju), u smislu Zakona o trgovini (»Narodne novine«, br. 101/98., 75/99., 76/99., 61/01., 109/01., 49/03. – pročišćeni tekst i 103/03. i 170/03., u daljnjem tekstu: ZoT). Tako članak 9. ZoT utvrđuje da je trgovina na veliko kupnja robe radi daljnje prodaje trgovcima na malo, industrijskim, trgovačkim i profesionalnim korisnicima i ustanovama te drugim trgovcima na veliko kao i posredovanje u kupnji, odnosno prodaji robe za treće osobe.
NN 11/2005 • Pojam distribucije tiska definiran kao trgovina na veliko bitno se razlikuje od pojma distribucije tiska u užem smislu, pod kojim podrazumijevamo isključivo fizičko manipuliranje robom, kao što je npr. prijevoz tiskovina iz tiskare ili drugog mjesta prema lokalnim distribucijskim centrima ili maloprodajnim mjestima, odnosno proces preuzimanja, prijevoza, skladištenja i otpreme tiskovina.
NN 11/2005 • Pojam trgovine tiskom na veliko u Republici Hrvatskoj nije uređeno posebnim propisima. Prodaja tiska se, dakle, u načelu smatra kao i prodaja bilo koje druge robe, te se na nju primjenjuju opći propisi o trgovini. S obzirom na narav odnosa između nakladnika i distributera, odnosno prodavatelja tiska, na njih se primjenjuju i odgovarajuće odredbe Zakona o obveznim odnosima.
NN 11/2005 • Pri utvrđivanju mjerodavnog tržišta trgovine tiskom na veliko primjenjivani su kriteriji iz članaka 7. do 10. Uredbe o mjerodavnom tržištu.
NN 11/2005 • Jedan od glavnih elemenata koje treba uzeti u obzir jest cijena proizvoda. Uobičajena ekonometrijska metoda razmotrit će homogenost proizvoda, njegove supstitute na tržištu te korelaciju cijena sa srodnim proizvodima (postotne promjene u potražnji za proizvodom X koje rezultiraju iz postotnog povećanja cijena nekog drugog srodnog proizvoda Y), kao i elastičnost na strani ponude i potražnje. Ovdje je, međutim, riječ o specifičnom tržištu, u razmatranju kojega je potrebno prilagoditi određene ekonometrijske metode.
NN 11/2005 • Agencija je najprije utvrdila imaju li proizvodi (tiskovine) koje prodaje Distri-press, supstitute u tiskovinama koje prodaju drugi distributeri – trgovci na veliko tiskovinama, koji s njima čine homogenu cjelinu proizvoda koji nazivamo »tisak«, a namijenjen je krajnjem potrošaču – čitatelju.
NN 11/2005 • Kretanje cijena tako definiranog proizvoda paralelno je (primjerice, sav informativni dnevni tisak krajnjem se potrošaču prodaje po cijeni od 6 kuna) i pokazuje stabilnost u posljednjih nekoliko godina. Riječ je o neelastičnom proizvodu kod kojeg ne bilježimo promjene u smislu pada ili rasta potražnje zbog postotnih promjena cijena.
NN 11/2005 • Agencija je pri utvrđivanju mjerodavnog tržišta razmotrila prepreke pristupu tržištu.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 137/04, Broj 57/01,
Broj 86/05, Broj 97/01,
Broj 110/08, Broj 78/99
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE