PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2005-12-151-2943 NN 151/2005

• 3) razdoblje reda letenja: ljetna ili zimska sezona koja se koristi u redovima letenja zračnih prijevoznika;


Stranica 2005-12-151-2943 NN 151/2005

• 4) zračni prijevoznik: pravna osoba registrirana za obavljanje javnog zračnog prometa koja posjeduje važeću operativnu dozvolu ili drugi odgovarajući dokument, najkasnije 31. siječnja za sljedeću ljetnu sezonu odnosno 31. kolovoza za sljedeću zimsku sezonu. Za potrebe tumačenja ovoga Pravilnika, definicija zračnog prijevoznika odnosi se odgovarajuće i na sve operatore civilnih zrakoplova;


Stranica 2005-12-151-2943 NN 151/2005

• 5) koordinirana zračna luka: svaka zračna luka u kojoj, da bi mogao sletjeti ili uzletjeti, zračni prijevoznik mora imati slot koji mu je dodijelio koordinator slotova, osim državnih letova, nužnih slijetanja i humanitarnih letova;


Stranica 2005-12-151-2943 NN 151/2005

• 6) regulirana zračna luka (»schedules facilitated airport«): zračna luka u kojoj postoji mogućnost zakrčenja u nekim dijelovima dana, tjedna ili godine, koje se može riješiti dragovoljnom suradnjom između zračnih prijevoznika i u kojoj je imenovan jedan regulator (»schedules facilitator«) da bi regulirao operacije zračnih prijevoznika koji prometuju ili namjeravaju prometovati u toj zračnoj luci;


Internet NN 151/2005
• 7) serija slotova: najmanje pet slotova koji se traže za isto vrijeme u istom danu tjedna u istom razdoblju reda letenja i koji su na taj način i dodijeljeni ili, ako to nije moguće, koji su dodijeljeni za približno isto vrijeme;

Internet stranice NN 151/2005
• 8) koordinacijski parametri: iskazivanje, u operativnom smislu, svih raspoloživih kapaciteta za dodjelu slotova u nekoj zračnoj luci tijekom svakog koordinacijskog razdoblja, uzimajući u obzir sve tehničke, operativne i druge faktore koji utječu na funkcioniranje infrastrukture zračne luke i njenih različitih podsustava.

Internet stranice NN 151/2005 • Uvjeti za usuglašavanje redova letenja i koordiniranje zračnih luka
Internet stranice NN 151/2005 • (1) Zračna luka može promijeniti svoj status u reguliranu ili koordiniranu zračnu luku samo na principima transparentnosti, neutralnosti i ravnopravnosti prema svim zainteresiranim strankama.
Internet stranice NN 151/2005 • (2) Promjena statusa zračne luke u reguliranu ili koordiniranu mogu inicirati operator te zračne luke, Ministarstvo ili zračni prijevoznik koji predstavljaju više od polovice operacija u toj zračnoj luci, kada se smatra da je kapacitet nedovoljan za stvarne ili planirane operacije u određenim razdobljima.
Internet stranice NN 151/2005 • (3) Promjena statusa zračne luke u reguliranu ili koordiniranu zračnu luku temelji se na prethodnoj analizi kapaciteta zračne luke, podrobno provedenoj od strane operatora zračne luke na temelju opće prihvaćenih i priznatih metoda u zračnom prometu.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 151/2005 • (4) Analiza mora utvrditi svaki manjak kapaciteta, uzimajući u obzir ograničenja vezana uz okruženje te zračne luke. Analiza treba predvidjeti mogućnosti otklanjanja takvog manjka kroz novu ili modificiranu infrastrukturu, operativne promjene ili bilo kakve druge promjene, te odrediti vremenski okvir koji se predviđa za rješavanje tih nedostataka. Tu analizu treba ažurirati ako je u dotičnoj zračnoj luci došlo do promjena koje bitno utječu na njen kapacitet i iskorištavanje kapaciteta.
Informacije NN 151/2005 • (5) Analiza i korištena metoda analize moraju se dati na uvid onima koji su tražili da se analiza napravi, a drugim zainteresiranim stranama na njihov zahtjev.
Poslovne stranice NN 151/2005 • (6) O stanju kapaciteta utvrđenim analizom Ministarstvo se treba konzultirati s operatorom zračne luke, zračnim prijevoznicima koji redovito koriste tu zračnu luku, njihovim predstavničkim organizacijama, predstavnicima generalnog zrakoplovstva koji redovito koriste tu zračnu luku te nadležnom kontrolom zračne plovidbe.
Pregledi NN 151/2005 • (7) Kada se problemi s kapacitetom javljaju najmanje tijekom jednog razdoblja reda letenja, ta zračna luka za odgovarajuće razdoblje će se proglasi koordiniranom, samo
Besplatno NN 151/2005 • a) ako je manjak kapaciteta tako ozbiljan da se u toj zračnoj luci ne mogu izbjeći značajna kašnjenja, i
Glasnik NN 151/2005 • b) ako ne postoje nikakve druge mogućnosti za rješavanje tih problema u kraćem roku.
Propis NN 151/2005 • (8) Neovisno od odredaba stavka 7. ovoga članka, Ministarstvo može, u izvanrednim okolnostima, zračnu luku koja ima probleme s manjkom kapaciteta, proglasiti koordiniranom za neko odgovarajuće razdoblje.
Propis NN 151/2005 • (9) Kad se u nekoj koordiniranoj zračnoj luci osigura kapacitet koji je dovoljan za obavljanje stvarnih ili planiranih operacija, njen status koordinirane zračne luke će se ukinuti.
Propis NN 151/2005 • (1) Usuglašavanje redova letenja za regulirane zračne luke obavljaju te zračne luke.
Propis NN 151/2005 • (2) Koordiniranje slotova za sve koordinirane zračne luke obavlja Ministarstvo.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 28/08, Broj 15/08, Broj 12/09, Broj 44/92, Broj 54/91, Broj 70/09


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled