PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 100/2008 • (3) U autobusu mora biti predviđen prostor za smještaj najmanje dvije kutije prve pomoći u skladu s hrvatskom normom HRN 1112, a prostor mora biti vidljivo označen.
NN 100/2008 • (1) Autobus mora imati izlaz za spašavanje na stražnjoj strani vozila, osim autobusa I klase.
NN 100/2008 • (2) Autobus predviđen za prijevoz do 50 osoba mora imati najmanje po jedan izlaz za spašavanje na bočnim stranama vozila.
NN 100/2008 • (3) Autobus predviđen za prijevoz više od 50 osoba mora imati najmanje po dva izlaza za spašavanje na bočnim stranama autobusa.
NN 100/2008 • (4) Prolaz do izlaza za spašavanje mora biti slobodan za brzi izlazak.
NN 100/2008 • Autobus predviđen za prijevoz do 50 osoba mora imati najmanje jedan krovni otvor, a za prijevoz više od 50 osoba, najmanje dva krovna otvora.
NN 100/2008 • Autobus mora imati ugrađene optičke ili druge naprave (ogledalo i sl.) koje omogućavaju vozaču autobusa da sa svoga mjesta provjeri prisutnost putnika u izravnoj unutarnjoj ili vanjskoj blizini svih vrata za putnike.
NN 100/2008 • Sva vrata za putnike sa servo upravljanjem moraju biti izvedena na način da se mogu otvoriti iz vozila kada vozilo stoji, i kada nisu zaključana i koja:
NN 100/2008 • – su lako uočljiva i jasno prepoznatljiva kad se približi vratima i kad se stoji ispred vrata,
NN 100/2008 • – uzrokuju otvaranje vrata ili omogućavaju lako ručno otvaranje vrata.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 100/2008 • (1) Sva vrata za putnike sa servo upravljanjem moraju imati uključeno pokazno svjetlo koje mora biti u cijelosti vidljivo vozaču kada sjedi u položaju za vožnju, u svim uvjetima okolnog osvjetljenja, radi signaliziranja da neka vrata nisu potpuno zatvorena.
NN 100/2008 • (2) Pokazno svjetlo mora se upaliti svaki put kada se kruti dio vrata nađe između potpuno otvorenoga položaja i 30 mm od potpuno zatvorenog položaja. Isto pokazno svjetlo može služiti za jedna ili više vrata.
NN 100/2008 • Kad je predviđeno da vozač upravlja otvaranjem i zatvaranjem vrata za putnike putem servo upravljanja, vrata moraju biti takva, da vozač može u svakom trenutku promijeniti smjer kretanja vrata u fazi njihova zatvaranja ili otvaranja.
NN 100/2008 • U slučaju kada vrata za putnike sa servo upravljanjem pri zatvaranju naiđu na prepreku mora doći do njihovog ponovnog otvaranja i to do krajnjeg otvorenog položaja.
NN 100/2008 • (1) Svi izlazi za slučaj opasnosti (bočni prozori, stražnji prozor, krovni otvori i ako postoje vrata za izlaz u slučaju opasnosti) moraju biti označeni natpisom »Izlaz u slučaju opasnosti« ili sličnim, na unutrašnjoj i vanjskoj strani vozila.
NN 100/2008 • (2) Postupak upravljanja vratima za slučaj opasnosti i svim izlazima za slučaj opasnosti mora biti označen na unutrašnjoj i vanjskoj strani vozila.
NN 100/2008 • (3) Jasne upute koje se odnose na radni postupak moraju biti postavljene na izlazu za slučaj opasnosti ili u njegovoj blizini.
NN 100/2008 • (1) Hodnik i stube autobusa moraju biti pokriveni protukliznim materijalom.
NN 100/2008 • (2) Rubovi stuba moraju biti takvi da se opasnost od spoticanja svede na najmanju mjeru i da su svijetle kontrastne boje.
NN 100/2008 • Najmanje dva sjedala namijenjena osobama s invaliditetom i označena kao takva, moraju biti smještena u djelu vozila koji je najpogodniji za ulaženje i najbliži sjedalu vozača.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 92/99, Broj 53/95,
Broj 147/05, Broj 65/07,
Broj 37/95, Broj 155/09
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE