PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2009-06-65-1531 NN 65/2009

• 3. Zadužuju se uredi državne uprave u županijama da županijskim skupštinama, te gradskim i općinskim vijećima dostave zadnji potvrđeni popis birača.


Stranica 2009-06-65-1531 NN 65/2009

• 4. Za praćenje provedbe ovog Zaključka zadužuje se Središnji državni ured za upravu.


Stranica 2009-06-65-1531 NN 65/2009

• 5. Iz dopisa Središnjeg državnog ureda za upravu, klasa: 016-01/09-01/0015, urbroj: 515-09-02-09-2 od 26. svibnja 2009., dostavljenog na traženje Suda, razvidno je da Općina Hrvatska Dubica nije prije izbora uskladila svoj statut sa Zaključkom Vlade te da je na snazi »Statut kojim je propisano da u predstavničkom tijelu Općine participira jedan pripadnik srpske nacionalne manjine, obzirom da je udio pripadnika srpske nacionalne manjine prema popisu stanovništva u Općini Hrvatska Dubica 6,49%«.


Stranica 2009-06-65-1531 NN 65/2009

• Polazeći od navedenog, a imajući u vidu da su nakon provedenih izbora u Općinsko vijeće Općine Hrvatska Dubica izabrana 3 vijećnika pripadnika srpske nacionalne manjine, Ustavni sud ocjenjuje da je nadležni ŽIP pravilno odbio prigovore žaliteljice.


Internet NN 65/2009
• 6. Žalbenim navodima žaliteljica zapravo traži da Ustavni sud poveća broj vijećnika pripadnika srpske nacionalne manjine u Općinskom vijeću Općine Hrvatska Dubica na 4 člana, što bi prema njezinom mišljenju bilo srazmjerno udjelu te manjine u stanovništvu Općine Hrvatska Dubica.

Internet stranice NN 65/2009
• Vezano uz takve navode žalbe, Ustavni sud ističe da određivanje broja članova predstavničkog tijela jedinice lokalne samouprave iz redova hrvatskih državljana pripadnika nacionalnih manjina srazmjerno udjelu nacionalne manjine u stanovništvu te jedinice, u ovoj fazi postupka, nije u nadležnosti ni izbornih povjerenstava ni Ustavnog suda. Novoizabrano predstavničko tijelo je to koje ima zakonsko ovlaštenje (i obvezu) postupiti po članku 9. ZIPT-a i u roku od 60 dana od dana konstituiranja izmijeniti statut, pod uvjetom da su ispunjene pretpostavke za njegovu izmjenu, radi usklađenja broja članova predstavničkog tijela iz redova hrvatskih državljana pripadnika nacionalne manjine srazmjerno udjelu te manjine u stanovništvu jedinice lokalne samouprave (stajalište Suda izraženo u odluci U-VIIA-2382/2005 od 31. svibnja 2005., www.usud.hr).

Internet stranice NN 65/2009 • Ukoliko se utvrdi, u postupku naknadnog usklađenja statuta s odredbama Ustavnog zakona o pravima nacionalnih manjina i člankom 9. ZIPT-a, da predstavničko tijelo jedinice treba imati manji broj članova predstavničkog tijela jedinice iz redova hrvatskih državljana pripadnika nacionalnih manjina od onog broja koji je izabran, Ustavni sud utvrđuje da se u tom slučaju ne smiju provoditi dopunski izbori radi postizanja »odgovarajuće« zastupljenosti odnosno radi smanjenja broja članova predstavničkog tijela iz redova pripadnika nacionalnih manjina.
Internet stranice NN 65/2009 • Ustavni sud utvrđuje da su u takvoj pravnoj situaciji vijećnički mandati članova predstavničkog tijela iz redova pripadnika nacionalnih manjina, izabranih u skladu s (neusklađenim) statutom jedinice lokalne samouprave, pravno zaštićeni i da se broj tih članova ne može smanjivati za vrijeme trajanja njihova mandata.
Internet stranice NN 65/2009 • 7. Slijedom navedenog, na temelju članka 128. alineje 9. Ustava Republike Hrvatske i članka 87. alineje 3. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske (»Narodne novine« broj 99/99., 29/02. i 49/02. – pročišćeni tekst) odlučeno je kao u izreci.
Internet stranice NN 65/2009 • Odluka o objavi u »Narodnim novinama« temelji se na članku 29. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 65/2009 • Ustavni sud Republike Hrvatske, u sastavu Jasna Omejec predsjednica Suda, te suci Marko Babić, Snježana Bagić, Slavica Banić, Mario Jelušić, Davor Krapac, Aldo Radolović, Duška Šarin, Miroslav Šeparović i Nevenka Šernhorst, odlučujući o prijedlogu za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti drugog propisa s Ustavom i zakonom, na sjednici održanoj 5. svibnja 2009. godine, donio je
Informacije NN 65/2009 • I. Pokreće se postupak za ocjenu suglasnosti s Ustavom i zakonom te se ukidaju članci 12., 13., 14. stavak 2. u dijelu koji glasi: »te ispisivanje naloga za plaćanje ugovorne kazne« i 15. Odluke o organizaciji i načinu naplate parkiranja (»Službeni glasnik Grada Zagreba« broj 13/08.).
Poslovne stranice NN 65/2009 • II. Ukinute odredbe Odluke o organizaciji i načinu naplate parkiranja (»Službeni glasnik Grada Zagreba« broj 13/08.) iz točke I. izreke ove odluke prestaju važiti 31. prosinca 2009. godine.
Pregledi NN 65/2009 • III. Ova odluka objavit će se u »Narodnim novinama« i »Službenom glasniku Grada Zagreba«.
Besplatno NN 65/2009 • I. Ne prihvaća se prijedlog za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti s Ustavom i zakonom preostalog dijela, kao i članka 5. Odluke o organizaciji i načinu naplate parkiranja (»Službeni glasnik Grada Zagreba« broj 13/08.).
Glasnik NN 65/2009 • II. Ovo rješenje objavit će se u »Narodnim novinama« i »Službenom glasniku Grada Zagreba «.
Propis NN 65/2009 • 1. Igor Svilar iz Zagreba, podnio je Ustavnom sudu prijedlog za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti s Ustavom i zakonom Odluke o izmjenama Odluke o organizaciji i načinu naplate parkiranja (»Službeni glasnik Grada Zagreba« broj 16/07., u daljnjem tekstu. Odluka/07.).
Propis NN 65/2009 • Odluka/07. čiju suglasnost s Ustavom i zakonom osporava predlagatelj sadržavala je samo dva članka. U članku 1. izmijenjen je sadržaj članka 5. Odluke o organizaciji i načinu naplate parkiranja (»Službeni glasnik Grada Zagreba« broj 20/05., 21/05., 7/07., 12/07.), a članak 2. sadržavao je utvrđenje o stupanju na snagu te odluke.
Propis NN 65/2009 • 1.1. Gradska skupština Grada Zagreba na temelju članka 5. stavka 1. točke 6. i stavka 11. Zakona o sigurnosti prometa na cestama (»Narodne novine« broj 67/08.) i članka 38. točke 2. Statuta Grada Zagreba (»Službeni glasnik Grada Zagreba« broj 19/99., 19/01., 20/01. – pročišćeni tekst, 10/04., 18/05., 2/06. i 18/06.) 26. rujna 2008. godine donijela je novu Odluku o organizaciji i načinu naplate parkiranja koja je objavljena u »Službenom glasniku Grada Zagreba« broj 13 od 26. rujna 2008. godine (u daljnjem tekstu: Odluka/08.).
Propis NN 65/2009 • Člankom 19. Odluke/08. propisano je da njezinim stupanjem na snagu prestaje vrijediti Odluka o organizaciji i načinu naplate parkiranja (»Službeni glasnik Grada Zagreba« broj 20/05., 21/05., 7/07., 12/07., 16/07. i 7/08.), osim članka 5. stavaka 1., 3., 4., 5. i 6. i članka 16. stavka 3. Odluke o organizaciji i načinu naplate parkiranja (»Službeni glasnik Grada Zagreba« broj 20/05., 21/05., 7/07., 12/07., 16/07 i 7/08.), koji i dalje ostaju na snazi do donošenja akata na temelju nove odluke.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 7/90, Broj 83/96, Broj 69/07, Broj 48/08, Broj 29/94, Broj 63/92


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled