PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2008-12-154-4202 NN 154/2008

• (4) Operatori javnih komunikacijskih usluga obvezni su svojim korisnicima omogućiti besplatan pristup službi za korisnike.


Stranica 2008-12-154-4202 NN 154/2008

• (1) Svi operatori javnih komunikacijskih usluga mogu postavljati javne telefonske govornice.


Stranica 2008-12-154-4202 NN 154/2008

• (2) Javne telefonske govornice moraju biti osvijetljene na način da korisnici u svakom trenutku mogu pročitati informacije iz stavka 4. ovog članka.


Stranica 2008-12-154-4202 NN 154/2008

• (3) Sve javne telefonske govornice moraju imati besplatan pristup brojevima za hitne službe.


Internet NN 154/2008
• (4) Sve javne telefonske govornice moraju na jasno vidljivom mjestu, uz telefonski uređaj, sadržavati:

Internet stranice NN 154/2008
• 1. upute o načinu korištenja telefonskog uređaja, i načine plaćanja koji se mogu koristiti, vraća li se i na koji način novac za neiskorišteni iznos, te (ako se koristi plaćanje novčićima) i kako dobiti novac natrag u slučaju da je korisnik platio, a nije dobio traženu uslugu,

Internet stranice NN 154/2008 • 2. brojeve za hitne službe, za korištenje usluge imenika i za pomoć od strane operatora koji je postavio javnu telefonsku govornicu,
Internet stranice NN 154/2008 • 4. pozivni broj javne govornice ili informaciju o tome da nije moguće nazvati broj konkretne javne telefonske govornice.
Internet stranice NN 154/2008 • (5) Prigodom postavljanja novih javnih telefonskih govornica ili radova na poboljšanju postojećih, operatori javnih komunikacijskih usluga obvezni su obratiti pozornost na raznovrsne potrebe osoba koje će koristiti usluge takvog telefonskog uređaja, te su obvezni u okvirima mogućnosti osigurati da iste budu dostupne svima, osobito uključujući osobe s invaliditetom.
Internet stranice NN 154/2008 • 1. unaprijed plaćene kartice za pozive s javnih telefonskih govornica kojima je istekao rok trajanja zamijeniti novom karticom odgovarajuće vrijednosti ili isplatiti neiskorištenu vrijednost kartice,
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 154/2008 • 2. neiskorištenu novčanu vrijednost na telefonskoj kartici, s kojom nije moguća uspostava veze, isplatiti korisniku.
Informacije NN 154/2008 • (1) Račun za unaprijed plaćene usluge (bon) je korisnički račun s novčanim iznosom u svrhu korištenja javnih komunikacijskih usluga koji se može nadopunjavati novim novčanim iznosima nakon prvobitne kupnje.
Poslovne stranice NN 154/2008 • (2) Prigodom aktivacije unaprijed plaćene usluge ili prigodom nadopunjavanja novčanog iznosa računa, korisnik mora na jednostavan, razumljiv i lako uočljiv način biti obaviješten o trajanju pretplatničkog odnosa. Ako nije utvrđen rok pretplatničkog odnosa, smatrat će se da pretplatnički odnos traje na neodređeno vrijeme. U slučaju isteka roka bona ili raskida pretplatničkog odnosa, pretplatnik ima pravo na povrat ili naknadu neiskorištenog novčanog iznosa računa.
Pregledi NN 154/2008 • (3) U slučaju kada se radi o povratu ili naknadi neiskorištenog novčanog iznosa u nepokretnoj elektroničkoj komunikacijskoj mreži, pretplatnik je obvezan predočiti telefonsku karticu.
Besplatno NN 154/2008 • (4) Prigodom raskida pretplatničkog odnosa u pokretnoj elektroničkoj komunikacijskoj mreži, a kada pretplatnik traži povrat ili naknadu neiskorištenog novčanog iznosa pretplatnik je obvezan dati na uvid račun za kupljeni bon, SIM karticu, PUK broj, bon i identifikacijski dokument.
Glasnik NN 154/2008 • (5) U slučaju kada se radi o povratu ili naknadi neiskorištenog novčanog iznosa za neaktivirani bon u pokretnoj elektroničkoj komunikacijskoj mreži, pretplatnik je obvezan predočiti račun za kupljeni bon i bon.
Propis NN 154/2008 • (6) Pretplatnik nema pravo na povrat neiskorištenog novčanog iznosa računa ukoliko je taj iznos posljedica uplate od strane operatora u sklopu posebnih promotivnih akcija operatora.
Propis NN 154/2008 • (7) Prigodom aktivacije unaprijed plaćene usluge korisnik mora biti na jednostavan, razumljiv i lako uočljiv način obaviješten o cjenovnom sustavu operatora javnih komunikacijskih usluga.
Propis NN 154/2008 • (1) Prigodom aktivacije usluge pristupa internetu operator je obvezan osigurati korisnički račun od neovlaštenog korištenja na način da jedino korisnik usluge ima pristup internetu preko svog korisničkog računa.
Propis NN 154/2008 • (2) U slučaju kada je potrebno na telekomunikacijskoj terminalnoj opremi korisnika obaviti radnje kako bi se korisnički račun osigurao od neovlaštenog korištenja operator je obvezan dostaviti korisniku i instalacijski medij kojim će korisnik na jednostavan način moći aktivirati uslugu pristupa internetu u skladu sa stavkom 1.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 86/08, Broj 74/98, Broj 19/93, Broj 152/08, Broj 12/91, Broj 112/07


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled