PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 3/2009 • 4) prijelaza prednjeg ili stražnjeg položaja nateznog uređaja (nateznog mosta, nateznih kolica) pri hidrauličkom natezanju;
NN 3/2009 • 5) brzog porasta opterećenja žičare (0,2•PN /0,2s) i stalnog preopterećenju (>5%), osim u fazi pokretanja;
NN 3/2009 • 8) iskliznuća ili ispada užeta iz koluta kolutnih baterija jednoužetnih žičara.
NN 3/2009 • Smanjenje brzine žičare tj. usporenje mora se osigurati kad se kod jednoužetne žičare s kružnim tokom s neodvojivim hvataljkama i brzinom većom od 2 m/s predviđa istovremeni prijevoz putnika sa skijama i bez skija, prekidač za zaustavljanje u nuždi mora biti u svim prostorima i platformama za ukrcaj i iskrcaj.
NN 3/2009 • 2) signalizacija pogrešnoga ili ispravnog stanja sigurnosnih uređaja;
NN 3/2009 • 4) brzine vjetra, s akustičkim signalom prekoračenja najveće dopuštene brzine. Jakost vjetra mora se mjeriti na mjestu na kojem se očekuje najveći udar vjetra u najnepovoljnijem smjeru;
NN 3/2009 • 5) prekoračenja krajnjega dopuštenoga položaja nateznog uređaja ili protuutega.
NN 3/2009 • Povratne žičare, osim uređaja i signalizacije iz članka 91., 92., i 93. ovog Pravilnika, moraju imati:
NN 3/2009 • 1) kopirni uređaj (uređaj za pokazivanje položaja) vozila na trasi;
NN 3/2009 • Za brzine manje od 7 m/s – moraju postojati najmanje dvije točke, a za brzine veće od 7 m/s – najmanje tri točke za kontrolu brzine.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 3/2009 • Pri prekoračenju dopuštene brzine ulaza vozila mora se aktivirati radna kočnica. Razmak pojedinih kontrolnih točaka brzine do graničnika hoda vozila u postajama mora odgovarati najmanje 1,5 duljini kočenja pri usporenju 0,5 m/s2;
NN 3/2009 • 3) krajnje prekidače za aktiviranje sigurnosne kočnice na krajnjim položajima vozila u postajama. Aktiviranje kočnice na nosivo uže mora prethoditi aktiviranju radne kočnice;
NN 3/2009 • 4) za vozila s pratnjom u kabinama – prekidač za zaustavljanje u nuždi, a kod potpuno automatiziranih žičara i prekidač za normalno zaustavljanje;
NN 3/2009 • 5) signal u vozilima kojim se označava da su vozila spremna za vožnju ili na vratima vozila krajnje prekidače za kontrolu zatvorenog položaja.
NN 3/2009 • Neophodno je osigurati mogućnost ispitivanja signalno-sigurnosnih uređaja simuliranjem njihovih pogrešnih stanja ili položaja.
NN 3/2009 • Svaka žičara mora biti opskrbljena pogonskim uputama i uputom za održavanje i servisiranje, koja mora obuhvatiti:
NN 3/2009 • 1) Glavni projekt postrojenja žičare s pratećim tehničkim opisom, te izvedbenu dokumentaciju elektroopreme i instalacija;
NN 3/2009 • 3) postupak za provjeru svih sigurnosnih uređaja, te za pokretanje pogona radi probne ili servisne vožnje u svrhu pregleda trase. Servisna vožnja obavlja se bez putnika, samo s izvršnim radnicima žičare.
NN 3/2009 • Nakon jakih oluja, zaleđivanja žičare ili hazarda, prije probne vožnje mora se obići trasa;
NN 3/2009 • 4) postupak za privremeni prekid pogona zbog lošeg vremena (snježna oluja, jaka kiša, grmljavina, vjetar);
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 4/05, Broj 57/09,
Broj 1/09, Broj 62/96,
Broj 72/93, Broj 97/09
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE