PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 12/2007 • 5.1.2.3. Motocikl ili motorni tricikl mora se nakon toga postaviti na dinamometar i kočnica namjesti tako, da se postigne ista brzina kao ona koja se postigne pri ispitivanju na cesti (s uključenim graničnikom za reguliranje dotoka goriva i uključenim istim stupnjem prijenosa). Takvo namještanje kočnice mora se zadržati tijekom cijelog ispitivanja. Kad se kočnica jednom namjesti, namjestivi graničnik za reguliranje dotoka goriva treba ukloniti.
NN 12/2007 • 5.1.2.4. Namještanje kočnice temeljem cestovnih ispitivanja dopušteno je jedino ako razlika barometarskoga tlaka na cesti i u prostoru u kojem je dinamometar ne prelazi ± 1,33 kPa i razlika u temperaturi zraka nije veća od ± 8 °C.
NN 12/2007 • 5.1.3. Ako se gornja metoda ne može primijeniti, dinamometar treba nastaviti u skladu s vrijednostima u tablici iz točke 5.2. Tablica prikazuje vrijednosti snage u ovisnosti od referentne mase pri brzini 50 km/h. Ta se snaga određuje s metodom opisanom u Poddodatku 4.
NN 12/2007 • 5.2. Prilagođavanje inercijskih masa istovrijednim inercijskim masama motocikla ili motornog tricikla u pravocrtnom gibanju.
NN 12/2007 • Jedan ili više zamašnjaka upotrebljava se da se omogući postizanje ukupne inercijske mase rotirajućih dijelova koja je proporcionalna referentnoj masi motocikla ili motornog tricikla u sljedećim granicama:
NN 12/2007 • 5.3.1. Prije ispitivanja, motocikl ili motorni tricikl mora biti u prostoru s relativno stalnom temperaturom između 20 °C i 30 °C. To kondicioniranje mora trajati dok temperature motornog ulja i rashladnog sredstva, ako postoji, ne budu unutar ± 2 K od temperature tog prostora. Prije sakupljanja ispušnih plinova treba napraviti dva potpuna ciklusa predkondicioniranja.
NN 12/2007 • 5.3.2. Tlak u gumama mora biti onaj koji je odredio proizvođač za obavljanje prethodnog cestovnog ispitivanja radi namještanja kočnice. Međutim, ako je promjer valjaka manji od 500 mm, tlak u gumama može se povećati za 30% – 50%.
NN 12/2007 • 5.3.3. Masa na pogonskom kotaču je ista kao za motocikl ili motorni tricikl kad se upotrebljava u uobičajenim uvjetima vožnje s vozačem težine 75 kg.
NN 12/2007 • Količina plina na tlaku koji je namješten da odgovara ispravnom funkcioniranju opreme uvodi se u analizator s pomoću mjerila potoka i mjerila tlaka koji je ugrađen na svakoj boci. Oprema se mora namjestiti tako, da kao konstantnu vrijednost pokazuje onu vrijednost koja je navedena na boci s etalon plinom. Polazeći od namještanja s bocom s najvišim sadržajem, treba crtati krivulju odstupanja analizatora kao funkciju sadržaja upotrijebljenih različitih boca s etalon plinom. Za ispravno umjeravanje jonizacijskog analizatora u plamenu, koje treba obavljati jedan put mjesečno, upotrebljavaju se smjese zraka i propana (ili heksana) s nazivnim koncentracijama ugljikovodika, koje su jednake 50% i 90% cijelog mjernog područja. Za ispravno umjeravanje nedisperzivnih infracrvenih analizatora, upotrebljavaju se smjese dušika s CO i CO2 mjerenjem redoslijedom s nazivnim koncentracijama 10%, 40%, 60%, 85% i 90% cijelog mjernog područja. Za umjeravanje kemiluminescentnog NOx analizatora, upotrebljavaju se smjese dušikova oksida (N2 O) koji je razrijeđen u dušiku s nazivnom koncentracijom 50% i 90% cijelog mjernog područja. Za provjeru umjeravanja, koja se mora obaviti prije svakog niza ispitivanja, potrebno je za sva tri tipa analizatora upotrebljavati smjese od plinova koje treba mjeriti na koncentraciji koja je jednaka 80% cijelog mjernog podrog područja. Za razrjeđivanje plina za umjeravanje od koncentracije 100% na zahtijevanu, može se upotrebljavati uređaj za razrjeđivanje.
NN 12/2007 • 6.1.1. Temperatura u prostoru u kojem je postavljen dinamometar tijekom ispitivanja mora biti između 20 °C i 30 °C i mora biti što je moguće bliža temperaturi prostora u kojem je motocikl ili motorni tricikl kondicioniran.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 12/2007 • 6.1.2. Tijekom ispitivanja motocikl ili motorni tricikl mora biti postavljen što je više moguće vodoravno da bi se spriječila neuobičajena razdioba goriva ili motornog ulja.
NN 12/2007 • 6.1.3. Prije početka prvoga ciklusa predkondicioniranja treba usmjeriti tok zraka s promjenjivom brzinom na motocikl ili motorni tricikl. Nakon toga slijede dva potpuna ciklusa tijekom kojih se ne sakupljaju ispušni plinovi. Ventilacijski sustav mora imati ugrađen mehanizam kojim se upravljan preko brzine valjka dinamometra tako, da je u području od 10 km/h do 50 km/h linearna brzina zraka na izlazu iz ventilatora jednaka relativnoj brzini valjka s točnošću ± 10%. Brzina zraka može biti ništica za brzine valjaka manje od 10 km/h Presjek izlaznog otvora ventilatoru mora imati sljedeće značajke:
NN 12/2007 • (iii) udaljenost od prednjeg ruba motocikla ili motornog tricikla između 0,3 i 0,45 m.
NN 12/2007 • 6.1.4. Tijekom ispitivanja brzina se grafički prikazuje u ovisnosti od vremena tako, da se može ocijeniti ispravnost izvođenja ciklusa.
NN 12/2007 • 6.1.5. Temperatura rashladne vode i ulja u kućištu koljenastog vratila može se zapisivati.
NN 12/2007 • 6.2.1. Pošto se obave prethodne radne operacije na opremi za sakupljanje, razrjeđivanje, analiziranje i mjerenje plinova (vidi točku 7.1.). motor treba pokrenuti s pomoću uređaja predviđenih za tu svrhu, kao što je čok, dekompresijski ventil, itd., u sladu s uputama proizvođača.
NN 12/2007 • 6.2.2. Početak prvoga ciklusa podudara se s početkom uzimanja uzoraka i mjerenja okretaja pumpe.’
NN 12/2007 • Čok se mora isključiti što je prije moguće, a u načelu prije ubrzavanja od 0 do 50 km/h. Ako se taj zahtjev ne može ispuniti, mora se navesti trenutak stvarnog isključivanja. Čok se mora namjestiti u skladu s proizvođačevim uputama.
NN 12/2007 • 6.4.1.1. U razdobljima praznog hoda spojka mora biti uključena i mjenjač u neutralnom položaju.
NN 12/2007 • 6.4.1.2. Da bi se omogućilo obavljanje ubrzavanja u skladu s uobičajenom ciklusom, vozilo mora biti u prvom stupnju prijenosa, s isključenom spojkom, pet sekunda prije početka ubrzavanja nakon odgovarajućeg perioda praznog hoda.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 135/06, Broj 9/01,
Broj 55/90, Broj 56/09,
Broj 18/06, Broj 158/04
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE