PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 38/2006 • 5.1.3. Kad kotač prelazi s površine s niskim prianjanjem na površinu s visokim prianjanjem propisanim u točki 4.1.2 uz djelovanje punom silom(1) na upravljačku napravu, usporenje vozila mora se povećavati do odgovarajuće vrijednosti u razumnom vremenu, a vozilo ne smije skretati iz svoga početnog smjera. Brzina vožnje i trenutak aktiviranja kočnica moraju biti proračunani tako da se, s potpuno aktivnim protublokirajućim uređajem na površini s niskim prianjanjem, prelazak s jedne površine na drugu obavi približno brzinom 0,5 Vmax, ne prelazeći 50 km/h.
NN 38/2006 • (1) Puna sila označava najveću silu propisanu u točki 2.4 Dodatka 1. za odgovarajuću kategoriju vozila: može se uporabiti veća sila ako je potrebna za aktiviranje protublokirajućeg uređaja
NN 38/2006 • 5.1.4. Kad su oba nezavisna uređaja za kočenje opremljena protublokirajućim uređajem, ispitivanja propisana u točkama 5.1.1, 5.1.2 i 5.1.3 moraju se također obaviti zajedničkim aktiviranjem oba nezavisna uređaja za kočenje, pri čemu vozilo cijelo to vrijeme mora zadržati svoju stabilnost.
NN 38/2006 • 5.1.5. Međutim, pri ispitivanjima predviđenim u točkama 5.1.1, 5.1.2, 5.1.3 i 5.1.4, dopušteno je privremeno blokiranje ili veće proklizavanje kotača pod uvjetom da to nije nepovoljno djelovalo na stabilnost vozila.
NN 38/2006 • 1.1. Koeficijent prianjanja odeđuje se iz najvećeg stupnja kočenja vozila, bez blokiranja kotača, s isključenim protublokirajućim uređajem (uređajima) i istodobnim kočenjem svih kotača(2).
NN 38/2006 • 1.2. Ispitivanja kočenja obavljaju se aktiviranjem kočnica pri početnoj brzini 60 km/h (ili, u slučaju vozila koja ne mogu postići 60 km/h, pri brzini približno 0,9 Vmax), neoptererećenim vozilom (osim ispitnih uređaja i/ili potrebne sigurnosne opreme). Sila kojom se djeluje na upravljačku napravu kočnice mora tijekom ispitivanja biti konstantna.
NN 38/2006 • 1.3. Niz ispitivanja može se obaviti do kritične točke koja se dostigne izravno prije blokiranja kotača, mijenjanjem sila kočenja na prednjim i stražnjim kotačima, u cilju određivanja najvećeg stupnja kočenja vozila(3).
NN 38/2006 • 1.4. Stupanj kočenja (Z) mora se odrediti prema vremenu koje je potrebno da se brzina vozila smanji od 40 km/h do 20 km/h, primjenom sljedeće formule:
NN 38/2006 • Kao drugu mogućnost, za vozila koja ne mogu postići 50 km/h, stupanj kočenja treba odrediti prema vremenu koje je potrebno da se brzina vozila smanji od Vmax do Vmax – 20, pri čemu je Vmax mjereno u km/h.
NN 38/2006 • 2.1 Iskorištenje prianjanja predstavlja omjer najvećeg stupnja kočenja kad djeluje protublokirajući uređaj (Zmax) i najvećeg stupnja kočenja s isključenim protublokirajućim uređajem (Zm). Zasebna ispitivanja mogu se obaviti na svakom kotaču opremljenom protublokirajućim uređajem.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 38/2006 • 2.2. Zmax se određuje temeljem srednje vrijednosti od tri ispitivanja, uporabom vremena potrebnog da se postignu smanjenja brzine propisana u točki 1.4.
NN 38/2006 • (2) Dodatni zahtjevi mogu biti postavljeni u slučaju vozila opremljenih kombiniranim sustavima kočenja.
NN 38/2006 • (3) Za olakšanje tih prethodnih ispitivanja, kao prvi korak može se odrediti za svaki od kotača, najveća sila kočenja primijenjena prije kritične točke
NN 38/2006 • OPISNI DOKUMENT S OBZIROM NA KOČENJE ZA TIP MOTORNOG VOZILA NA DVA ILI TRI KOTAČA
NN 38/2006 • (treba priložiti uz zahtjev za homologaciju tipa sastavnoga dijela kad je podnesen odvojeno od zahtjeva za homologaciju tipa vozila)
NN 38/2006 • Zahtjev za homologaciju tipa sastavnoga dijela s obzirom na kočenje za tip motornog vozila na dva ili tri kotača mora sadržavati podatke navedene u Priloga II. Direktive 92/61/EEZ u Dijelu A, u ovim točkama:
NN 38/2006 • CERTIFIKAT O HOMOLOGACIJI S OBZIROM NA KOČENJE ZA TIP MOTORNOG VOZILA NA DVA ILI TRI KOTAČA
NN 38/2006 • Nakon izvršenog uspoređivanja s izvornim tekstom utvrđena je tiskarska pogreška u Naredbi o vremenu otvorenosti aerodroma za javni zračni promet objavljenoj u »Narodnim novinama« broj 29/06 od 15. ožujka 2006., te se daje
NN 38/2006 • NAREDBE O VREMENU OTVORENOSTI AERODROMA ZA JAVNI ZRAČNI PROMET
NN 38/2006 • U točki I., tekst pod rednim brojem 6. i 8., ispravno treba glasiti:
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 88/02, Broj 46/00,
Broj 84/07, Broj 102/09,
Broj 39/94, Broj 20/91
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE