PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 37/2007 • 5.2.1.3 Ni jedan dio bilo kojega elementa prijamne antene ne smije biti bliži od 0,25 m ravnini na kojoj se ispituje vozilo.
NN 37/2007 • Vodoravni razmak od vrha ili od druge prikladne točke antene koja je određena tijekom postupka umjeravanja opisana u točki 5.1 ovoga Priloga do vanjske površine tijela vozila treba biti 10,0 ± 0,2 m.
NN 37/2007 • Vodoravni razmak od vrha ili od druge prikladne točke antene koja je određena tijekom postupka umjeravanja opisana u točki 5.1 ovoga Priloga do vanjske površine tijela vozila treba biti 3,00 ± 0,05 m.
NN 37/2007 • 5.2.2.3 Kad se ispitivanja provode u zatvorenu prostoru u svrhu elektromagnetskog zaslanjanja radijskih frekvencija, elementi prijamne antene ne smiju biti bliže od 1,0 m bilo kojemu materijalu koji upija radijske valove i ne bliže od 1,5 m zidu zatvorenoga prostora. Između prijamne antene i vozila koje se ispituje ne smije biti materijal koji upija radijske valove.
NN 37/2007 • Antena se postavlja redom na lijevu i na desnu stranu vozila usporedno s ravninom uzdužne simetrije vozila i u skladu sa središnjom točkom motora (vidi sliku 2. u Dodatku 1. Priloga IV.).
NN 37/2007 • Na svakoj od mjernih točaka treba očitavati rezultate treba vršiti s antenom u horizontalnoj i u vertikalnoj polarizaciji (vidi sliku 2. u Dodatku 1. Priloga IV.).
NN 37/2007 • Potrebno je učiniti najviše četiri očitavanja u skladu s točkama 5.3 i 5.4 na svakoj ispitnoj frekvenciji kao karakteristično očitavanje na frekvenciji na kojoj se mjerenja vrše.
NN 37/2007 • METODA ISPITIVANJA OTPORNOSTI VOZILA NA ELEKTROMAGNETSKO ZRAČENJE
NN 37/2007 • 1.1 Metoda opisana u ovome Prilogu primjenjuje se samo na vozila.
NN 37/2007 • Ovo je ispitivanje namijenjeno za dokazivanje otpornosti na pogoršanje značajka izravnog nadzora nad vozilom. Vozilo se izlaže djelovanju elektromagnetskih polja kako je opisano u ovome Prilogu. Vozilo se nadzire tijekom tih ispitivanja.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 37/2007 • Jakost polja pri ispitivanju opisanu u ovome Prilogu iskazuje se u voltima/m.
NN 37/2007 • Ispitna oprema mora omogućavati stvaranje elektromagnetskih polja određene jakosti u frekvencijskim područjima, koja su određena u ovome Prilogu. Takva ispitna oprema mora zadovoljavati (nacionalne) zakonske zahtjeve s obzirom na emisiju elektromagnetskih signala. Potrebno je obratiti pozornost da zračena polja ne utječu na upravljačku i nadzornu opremu tako da se obezvrijede ispitivanja.
NN 37/2007 • 4.1 Vozilo treba biti neopterećeno, osim potrebne ispitne opreme.
NN 37/2007 • 4.1.1 Motor treba okretati pokretati pogonske kotače ustaljenom brzinom koja odgovara 3/4 najveće brzine vozila ako ne postoji tehnički razlog da proizvođač izabere drugu brzinu, motor vozila mora biti opterećen s odgovarajućim zakretnim momentom. Ako je potrebno, vratila prijenosnika snage mogu se isključiti (npr., u slučaju vozila s više od dvije osovine), pod uvjetom da ona ne pogone sastavne dijelove koji emitiraju smetnje.
NN 37/2007 • 4.1.3 Lijevi ili desni pokazivač smjera trebaju biti uključeni.
NN 37/2007 • 4.1.4 Svi drugi sustavi koji imaju utjecaja na vozačevo upravljanje vozilom trebaju biti (uključeni) kao pri uobičajenu radu vozila.
NN 37/2007 • 4.1.5 Vozilo ne smije biti u električnoj vezi s površinom na kojoj se ispituje i nikakva oprema ne smije biti spojena s vozilom, osim one koja se zahtijeva u točki 4.1.1 ili 4.2. Dodir guma s ispitnom površinom tla ne smatra se električnim spojem.
NN 37/2007 • 4.2 Kada u vozilu postoje električni/elektronički sustavi koji čine sastavni dio sustava upravljanja vozilom, a neće biti (uključeni) u radnome stanju pod uvjetima koji su opisani u točki 4.1, proizvođaču će se dopustiti da dostavi ovlaštenomu ispitnom tijelu izvještaj ili dodatni dokaz da taj električni/elektronički sustav vozila zadovoljava zahtjeve ovoga Pravilnika. Takav dokaz treba zadržati u dokumentaciji o homologacije tipa.
NN 37/2007 • 4.3 Tijekom nadzora vozila upotrebljava se samo oprema koja ne stvara smetnje. Nadzire se vanjski izgled vozila i prostor za putnike kako bi se ustanovilo udovoljavaju li zahtjeve iz ovoga Priloga (npr., uporabom videokamere (videokamera)).
NN 37/2007 • 4.4 Vozilo redovito mora biti okrenuto prema jednoj nepomičnoj anteni. Međutim, kad su elektroničke upravljačke jedinice s pridruženim ožičenjem smještene većim dijelom u stražnjemu dijelu vozila, ispitivanje se uobičajeno provodi s vozilom okrenutim od antene. Kad se radi o dugačkim vozilima (tj. vozilima osim automobila i lakih furgona) koja imaju elektroničke upravljačke jedinice i pridruženo im ožičenje pretežito u središnjem dijelu vozila, referentna točka (vidi točku 5.4. ovoga Priloga) može se ustanoviti u odnosu na lijevu ili desnu bočnu površinu vozila. Ta referentna točka treba biti na sredini duljine vozila ili u jednoj točki na bočnoj strani vozila koju izaberu zajedno proizvođač i nadležno tijelo nakon što ustanove na koji su način razmješteni elektronički sustavi i pripadajuća ožičenja.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 82/94, Broj 135/05,
Broj 154/98, Broj 155/02,
Broj 154/08, Broj 91/05
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE