PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 135/2006 • 6. benzinska postaja je građevina u kojoj se benzin distribuira iz nepokretnih spremnika u spremnike za gorivo motornih vozila;
NN 135/2006 • 7. protok je najveća godišnja količina benzina utovarenog iz uređaja za skladištenje na terminalu ili iz benzinske postaje u pokretne spremnike tijekom tri prethodne godine;
NN 135/2006 • 8. uređaj za rekuperiranje benzinskih para je uređaj koji ukapljivanjem prevodi prikupljene benzinske pare u tekući benzin, uključujući svaki sustav za prikupljanje i pohranu benzinskih para na terminalu;
NN 135/2006 • 9. ciljna vrijednost je preporučena vrijednost za sveobuhvatnu procjenu prikladnosti tehničkih standarda zaštite okoliša određenih ovom Uredbom za smanjenje emisije para i ne predstavlja graničnu vrijednost emisija prema kojoj se mjeri rad pojedinih spremnika, terminala i benzinskih postaja;
NN 135/2006 • 10. postojeći uređaj za skladištenje i pretakanje benzina na terminalu, benzinska postaja i pokretni spremnik je onaj koji je pušten u rad ili za koji je izdana uporabna dozvola prije stupanja na snagu ove Uredbe;
NN 135/2006 • 11. novi uređaj za skladištenje i pretakanje benzina na terminalu, benzinska postaja i pokretni spremnik je onaj koji će biti pušten u rad ili za koji je izdana uporabna dozvola po stupanju na snagu ove Uredbe;
NN 135/2006 • 12. prijelazno skladištenje para je skladištenje para u spremnik s fiksnim krovom na terminalu do kasnijeg prijevoza do uređaja za rekuperiranje na drugom terminalu. Prebacivanje para iz jednog spremnika u drugi na istom terminalu ne predstavlja prijelazno skladištenje para u smislu ove Uredbe;
NN 135/2006 • 13. punilište je svako postrojenje na terminalu na kojem se mogu puniti pokretni spremnici opremljeno s jednim ili više utovarnih mostova;
NN 135/2006 • 14. utovarni most je svaka konstrukcija koja je namijenjena za pretakanje benzina u vozilo cisternu. Pretakanje se može vršiti istovremeno samo u jedno vozilo cisternu;
NN 135/2006 • 15. plovilo označava plovilo za unutarnje vodene putove s posebnom namjenom za upotrebu na unutarnjim plovnim putovima i to:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 135/2006 • – koje nije namijenjeno za prijevoz tereta istisnine 15 m3 i više,
NN 135/2006 • – tegljač i potiskivač, uključujući i one s manje od 15 m3 istisnine, predviđen za tegljenje i potiskivanje ili pokretanje plovila usporedo,
NN 135/2006 • (a) certifikat za plovidbu unutarnjim plovnim putovima prema Zakonu o plovidbi unutarnjim vodama,
NN 135/2006 • (b) certifikat izdan prema članku 22. Revidirane Konvencije za navigaciju Rajnom. Nisu uključeni: putnički brod, trajekt, plovilo za zabavu, servisno plovilo nadzornog tijela, vatrogasno plovilo, ratni brod, tegljač i potiskivač istisnine manje od 15 m3 predviđen da tegli, potiskuje ili pokreće usporedno plovilo istisnine manje od 15 m3, ploveći objekt, oprema ili instalacije.
NN 135/2006 • Uređaji za skladištenje benzina na terminalima moraju biti izgrađeni i s njima se mora rukovati u skladu s uvjetima tehničkih standarda zaštite okoliša tako da se smanji ukupni godišnji gubitak benzina koji proizlazi iz utovara i skladištenja benzina na svakom uređaju za skladištenje na terminalima ispod ciljne vrijednosti od 0,01 % m/m (masa/masa) protoka benzina.
NN 135/2006 • (1) Tehničkim standardima zaštite okoliša iz članka 4. ove Uredbe određuju se sljedeći uvjeti:
NN 135/2006 • 1. Vanjske stijenke i krov spremnika koji se nalaze iznad zemlje moraju biti obojeni s bojom koja reflektira 70% ukupnoga toplinskog zračenja.
NN 135/2006 • 2. Spremnici s vanjskim plivajućim pokrovom moraju biti opremljeni dvostrukim brtvljenjem. Prva brtva zatvara prstenasti prostor između stijenke spremnika i vanjskog ruba plivajućeg pokrova, a druga brtva zatvara prostor iznad prve brtve. Brtve moraju biti tako projektirane da zadrže 95% ili više para od količine koja se izgubi pri skladištenju u isti spremnik s fiksnim krovom i vakumsko-tlačnim odušnim ventilom, a bez uređaja za zadržavanje para.
NN 135/2006 • 3. Novi spremnici za skladištenje benzina na terminalima za koje je obvezno korištenje uređaja za rekuperiranje para (sukladno tehničkim zahtjevima zaštite okoliša za punjenje i pražnjenje na terminalima iz članka 7. do 10. ove Uredbe) moraju ili:
NN 135/2006 • – imati vanjski ili unutarnji plivajući pokrov i dvostruku brtvu koja zadržava 95 % ili više para od količine koja se izgubi pri skladištenju u isti spremnik s fiksnim krovom i nije opremljen uređajima za kontrolu gubitka para (opremljen je samo vakumsko-tlačnim odušnim ventilom), ili,
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 113/93, Broj 41/08,
Broj 90/01, Broj 49/02,
Broj 112/08, Broj 55/90
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE