PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2007-04-38-1250 NN 38/2007

• 6. mladi s povećanim rizikom od poremećaja u ponašanju (do 21 godine starosti);


Stranica 2007-04-38-1250 NN 38/2007

• 3. teže zapošljive skupine (starije osobe, osobe s nižim stupnjem obrazovanja);


Stranica 2007-04-38-1250 NN 38/2007

• – mali negativan utjecaj, –– značajan negativan utjecaj, ––– izuzetno značajan negativan utjecaj;


Stranica 2007-04-38-1250 NN 38/2007

• Opisno se upisuju mogući nepovoljni učinci i mogući posredni učinci na navedene skupine.


Internet NN 38/2007
• Cilj pokazatelja učinkovitosti je praćenje i ocjena prijedloga za koji se izrađuje Procjena, a izrađuju se i primjenjuju u skladu s metodologijom za procjenu ključnih pokazatelja socijalnih učinaka.

Internet stranice NN 38/2007
• Ova točka daje procjenu vjerojatnosti da li će prijedlog propisa biti socijalno održiv, da li će se njegove društvene koristi i ekonomske mogućnosti osjetiti u cjelokupnom društvu, te da li će pridonijeti razvojnim ciljevima zemlje i smanjenju siromaštva.

Internet stranice NN 38/2007 • A) Političko ekonomski rizici podrazumijevaju domaće rizike koji mogu posredno utjecati na pogoršanje makroekonomske stabilnosti.
Internet stranice NN 38/2007 • B) Institucionalni rizici podrazumijevaju neodgovarajuće institucionalne odnose, slabo upravljanje, pretjeranu složenost projekta, te slabe tehničke i administrativne kapacitete.
Internet stranice NN 38/2007 • C) Drugi domaći rizici podrazumijevaju okolnosti izvan nadzora nositelja prijedloga, ali se trebaju uzeti u obzir tijekom procjene. Mogu proizlaziti iz regionalne neujednačenosti kao i izvanrednih okolnosti, kao što su nasilni sukobi i militarizacija društva, politička nestabilnost, etničke ili vjerske napetosti.
Internet stranice NN 38/2007 • D) Vanjski rizici su moguće promjene društveno političke situacije susjednih zemalja ili makroekonomske promjene koje se događaju u neposrednom okruženju, odnosno koje utječu na cjelokupnu svjetsku ekonomsko političku stabilnost.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 38/2007 • Procjena rizika prati se kroz stupanj vjerojatnosti (mala/srednja/velika) i očekivani opseg (mali/srednji/veliki) za vrstu i prirodu rizika: političko ekonomske rizike, vanjske rizike, institucionalne rizike i druge domaće rizike.
Informacije NN 38/2007 • Na temelju procjene učinka na pojedine socijalne skupine kao i procjene rizika opisno se iskazuje stupanj socijalnog učinka predloženog propisa na socijalne skupine (mali/srednji/veliki).
Poslovne stranice NN 38/2007 • Podnositelj prijedloga propisa obrazlaže procjenu socijalnog učinka, koja proizlazi na temelju rezultata prikazanih u točki 3. i 4. Obrasca. Podnositelj prijedloga daje mišljenje da li i na koji način prijedlog propisa utječe na smanjenje siromaštva i socijalne isključenosti socijalnih skupina iz točke 3. ove Odluke, odnosno, ima li negativan utjecaj na socijalnu sliku društva.
Pregledi NN 38/2007 • U skladu s odredbom članka 27. Poslovnika Vlade Republike Hrvatske odgovorna osoba kod predlagatelja je ministar ili državni tajnik kojeg odredi ministar, državni tajnik središnjeg državnog ureda ili njegov zamjenik, odnosno ravnatelj državne upravne organizacije ili njegov zamjenik.
Besplatno NN 38/2007 • Ministarstvo daje očitovanje o prihvaćanju Procjene na temelju podnesenog Obrasca, a u skladu s člankom 27a. stavkom 4. Poslovnika Vlade Republike Hrvatske Ministarstvo je dužno očitovati se o područjima i razlozima neslaganja.
Glasnik NN 38/2007 • U slučaju dobivanja pozitivnog mišljenja na Procjenu, podnositelj propisa uz prijedlog propisa i Obrazac za koji je pribavljeno pozitivno mišljenje, nije obvezan Vladi dostavljati dodatno očitovanje Ministarstva.
Propis NN 38/2007 • U slučaju neslaganja s Procjenom u pogledu bilo kojeg dijela između podnositelja propisa i Ministarstva, podnositelj propisa prilaže, uz Obrazac, očitovanje u kojem se navode područja neslaganja, te razlozi tog neslaganja.
Propis NN 38/2007 • U skladu s odredbom članka 27. Poslovnika Vlade Republike Hrvatske odgovorna osoba je ministar nadležan za poslove socijalne skrbi ili državni tajnik kojeg odredi ministar.
Propis NN 38/2007 • Osnovni podaci o osobi kod predlagatelja propisa su podaci o osobi koja je zadužena za davanje informacija o sadržaju Obrasca i za komunikaciju s Ministarstvom.
Propis NN 38/2007 • Datumima se evidentira vremenski tijek slanja i primanja Obrasca između predlagatelja propisa i Ministarstva.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 11/07, Broj 10/98, Broj 95/98, Broj 86/92, Broj 24/06, Broj 70/05


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled