PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 38/2007 • 6. mladi s povećanim rizikom od poremećaja u ponašanju (do 21 godine starosti);
NN 38/2007 • 3. teže zapošljive skupine (starije osobe, osobe s nižim stupnjem obrazovanja);
NN 38/2007 • – mali negativan utjecaj, –– značajan negativan utjecaj, ––– izuzetno značajan negativan utjecaj;
NN 38/2007 • Opisno se upisuju mogući nepovoljni učinci i mogući posredni učinci na navedene skupine.
NN 38/2007 • Cilj pokazatelja učinkovitosti je praćenje i ocjena prijedloga za koji se izrađuje Procjena, a izrađuju se i primjenjuju u skladu s metodologijom za procjenu ključnih pokazatelja socijalnih učinaka.
NN 38/2007 • Ova točka daje procjenu vjerojatnosti da li će prijedlog propisa biti socijalno održiv, da li će se njegove društvene koristi i ekonomske mogućnosti osjetiti u cjelokupnom društvu, te da li će pridonijeti razvojnim ciljevima zemlje i smanjenju siromaštva.
NN 38/2007 • A) Političko ekonomski rizici podrazumijevaju domaće rizike koji mogu posredno utjecati na pogoršanje makroekonomske stabilnosti.
NN 38/2007 • B) Institucionalni rizici podrazumijevaju neodgovarajuće institucionalne odnose, slabo upravljanje, pretjeranu složenost projekta, te slabe tehničke i administrativne kapacitete.
NN 38/2007 • C) Drugi domaći rizici podrazumijevaju okolnosti izvan nadzora nositelja prijedloga, ali se trebaju uzeti u obzir tijekom procjene. Mogu proizlaziti iz regionalne neujednačenosti kao i izvanrednih okolnosti, kao što su nasilni sukobi i militarizacija društva, politička nestabilnost, etničke ili vjerske napetosti.
NN 38/2007 • D) Vanjski rizici su moguće promjene društveno političke situacije susjednih zemalja ili makroekonomske promjene koje se događaju u neposrednom okruženju, odnosno koje utječu na cjelokupnu svjetsku ekonomsko političku stabilnost.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 38/2007 • Procjena rizika prati se kroz stupanj vjerojatnosti (mala/srednja/velika) i očekivani opseg (mali/srednji/veliki) za vrstu i prirodu rizika: političko ekonomske rizike, vanjske rizike, institucionalne rizike i druge domaće rizike.
NN 38/2007 • Na temelju procjene učinka na pojedine socijalne skupine kao i procjene rizika opisno se iskazuje stupanj socijalnog učinka predloženog propisa na socijalne skupine (mali/srednji/veliki).
NN 38/2007 • Podnositelj prijedloga propisa obrazlaže procjenu socijalnog učinka, koja proizlazi na temelju rezultata prikazanih u točki 3. i 4. Obrasca. Podnositelj prijedloga daje mišljenje da li i na koji način prijedlog propisa utječe na smanjenje siromaštva i socijalne isključenosti socijalnih skupina iz točke 3. ove Odluke, odnosno, ima li negativan utjecaj na socijalnu sliku društva.
NN 38/2007 • U skladu s odredbom članka 27. Poslovnika Vlade Republike Hrvatske odgovorna osoba kod predlagatelja je ministar ili državni tajnik kojeg odredi ministar, državni tajnik središnjeg državnog ureda ili njegov zamjenik, odnosno ravnatelj državne upravne organizacije ili njegov zamjenik.
NN 38/2007 • Ministarstvo daje očitovanje o prihvaćanju Procjene na temelju podnesenog Obrasca, a u skladu s člankom 27a. stavkom 4. Poslovnika Vlade Republike Hrvatske Ministarstvo je dužno očitovati se o područjima i razlozima neslaganja.
NN 38/2007 • U slučaju dobivanja pozitivnog mišljenja na Procjenu, podnositelj propisa uz prijedlog propisa i Obrazac za koji je pribavljeno pozitivno mišljenje, nije obvezan Vladi dostavljati dodatno očitovanje Ministarstva.
NN 38/2007 • U slučaju neslaganja s Procjenom u pogledu bilo kojeg dijela između podnositelja propisa i Ministarstva, podnositelj propisa prilaže, uz Obrazac, očitovanje u kojem se navode područja neslaganja, te razlozi tog neslaganja.
NN 38/2007 • U skladu s odredbom članka 27. Poslovnika Vlade Republike Hrvatske odgovorna osoba je ministar nadležan za poslove socijalne skrbi ili državni tajnik kojeg odredi ministar.
NN 38/2007 • Osnovni podaci o osobi kod predlagatelja propisa su podaci o osobi koja je zadužena za davanje informacija o sadržaju Obrasca i za komunikaciju s Ministarstvom.
NN 38/2007 • Datumima se evidentira vremenski tijek slanja i primanja Obrasca između predlagatelja propisa i Ministarstva.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 11/07, Broj 10/98,
Broj 95/98, Broj 86/92,
Broj 24/06, Broj 70/05
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE