PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 23/2009 • (6) Potpuni podaci o pretplatnicima moraju biti dostupni najmanje jednom godišnje, a djelomične liste koje sadrže izmijenjene podatke o pretplatnicima moraju biti na raspolaganju odabranom davatelju sveobuhvatnog imenika svih pretplatnika u roku od 48 sati nakon što je došlo do promjene. U slučaju da je promjenu inicirao pretplatnik, djelomične liste koje sadrže izmijenjene podatke o pretplatnicima moraju biti na raspolaganju u roku 48 sati nakon što je pretplatnik operatora obavijestio o promjeni.
NN 23/2009 • (7) Ukoliko pretplatnik prenese broj u mrežu drugog operatora, primatelj broja nakon izvršenog prijenosa broja u svoju mrežu postaje odgovoran za informacije o pretplatniku u javnom imeniku.
NN 23/2009 • (8) Operatori javno dostupnih telefonskih usluga moraju voditi računa o pravima svojih pretplatnika čije podatke dostavljaju odabranom davatelju sveobuhvatnog imenika svih pretplatnika, a koja su regulirana člankom 47. Zakona i odredbama ovog pravilnika. Odabrani davatelj sveobuhvatnog imenika svih pretplatnika nije odgovoran za objavu podataka o pretplatnicima operatora javno dostupnih telefonskih usluga koje mu je dostavio operator javno dostupnih telefonskih usluga.
NN 23/2009 • IV. OBVEZE ODABRANOG DAVATELJA SVEOBUHVATNOG IMENIKA SVIH PRETPLATNIKA
NN 23/2009 • (1) Odabrani davatelj sveobuhvatnog imenika svih pretplatnika obvezan je obuhvatiti podatke o pretplatniku kojima je omogućen pristup od svih operatora javno dostupnih telefonskih usluga u jedan sveobuhvatni telefonski imenik. Podaci o bilo kojem pretplatniku bit će dostupni jednako bez obzira na to koji operator pruža svoje usluge.
NN 23/2009 • (2) Sveobuhvatni imenik svih pretplatnika mora biti dostupan svim korisnicima usluga u prikladnom elektroničkom i/ili tiskanom obliku.
NN 23/2009 • (3) U sveobuhvatnom imeniku svih pretplatnika, u elektronskom obliku, prikazat će se promjene o podacima pretplatnika ali ne dulje od 24 sata nakon što su izmijenjeni podaci zaprimljeni. Tiskani sveobuhvatni imenik svih pretplatnika mora se obnavljati i objavljivati najmanje svake dvije godine, dok se elektronički imenik pretplatnika mora obnavljati stalno.
NN 23/2009 • (4) Podaci o pretplatniku iz sveobuhvatnog imenika svih pretplatnika moraju biti na raspolaganju svim ovlaštenim davateljima imeničkih sadržaja u svrhu objave imeničkih sadržaja. U slučaju postojanja sumnje da li je neki davatelj ovlašteni davatelj sveobuhvatnog imenika svih pretplatnika, Agencija je mjerodavna utvrditi ovlaštenost. Agencija će redovito objavljivati i ažurirati na svojim internetskim stranicama podatke o ovlaštenim davateljima sveobuhvatnog imenika svih pretplatnika. Uvjeti pod kojima se podaci o pretplatniku iz sveobuhvatnog imenika svih pretplatnika stavljaju na raspolaganje, odražavaju prikazane i razumne troškove odabranog davatelja sveobuhvatnog imenika svih pretplatnika, u skladu s načelima nepristranosti, nediskriminacije i troškovne usmjerenosti.
NN 23/2009 • (5) Podaci o pretplatniku iz sveobuhvatnog imenika svih pretplatnika mogu biti na raspolaganju samo ovlaštenom davatelju imeničkih sadržaja i to samo u svrhu objave imenika. Korištenje podataka o pretplatniku mora biti, osim u slučaju propisanim Zakonom, uvjetovano poštivanjem privole pretplatnika vezano uz korištenje tih podataka, koju ovlaštenom davatelju sveobuhvatnog imenika svih pretplatnika jamči operator javno dostupnih telefonskih usluga o čijem je pretplatniku riječ.
NN 23/2009 • (6) Kako bi se izbjegle nejasnoće, ukoliko je odabrani davatelj sveobuhvatnog imenika svih pretplatnika povezan s operatorom javno dostupne telefonske usluge ili s nekim drugim davateljem imeničkih sadržaja, tada će odabrani davatelj sveobuhvatnog imenika svih pretplatnika poslovati sa svojim partnerima pod istim uvjetima kao što posluje i s onima s kojima nije u partnerskim odnosima, primjenjujući načelo nediskriminacije.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 23/2009 • (7) Agencija određuje na temelju javne rasprave zadovoljavaju li tiskani telefonski imenik i elektronički imenici koji su dostupni javnosti, stvarne potrebe javnosti, te ako je na temelju rezultata provedene javne rasprave potrebno, zahtijeva od odabranog davatelja sveobuhvatnog telefonskog imenika da stavi javnosti na raspolaganje dodatni tiskani telefonski imenik ili elektronički imenik koji zadovoljava potrebe javnosti. Agencija može odrediti učestalost objave takvih imenika. Izabrani davatelj sveobuhvatnog telefonskog imenika može naplatiti objavu telefonskog imenika i izdanja na nekom od elektroničkih medija (kao na primjer CD ROM ili DVD).
NN 23/2009 • (1) Ukoliko je pretplatnik telefonskog broja dao korisniku privolu za unošenje podataka korisnika u sveobuhvatni imenik svih pretplatnika, u tom slučaju, podaci o korisniku zamjenjuju podatke o pretplatniku u skladu s člankom 4. ovog pravilnika, s time da korisnik ne može koristiti uslugu prijenosa broja.
NN 23/2009 • (2) Operator javno dostupne telefonske usluge mora obavijestiti svoje pretplatnike o njihovim pravima vezanim uz objavljivanje njihovih podataka u imeniku, sukladno stavku 3. i 4. ovog članka i Zakonu.
NN 23/2009 • (3) Svaki pretplatnik javno dostupne telefonske usluge u javnim komunikacijskim mrežama ima pravo u pisanom obliku zatražiti uključivanje, povlačenje privole, odnosno brisanje svih ili dijelova vlastitih podataka iz objavljenih imenika ili nadopuniti sve ili samo dio podataka koji se odnose na njegovu pretplatu bez naplate troškova. Pretplatnik javno dostupne telefonske usluge u javnim komunikacijskim mrežama takav zahtjev dostavlja isključivo svom operatoru javno dostupne telefonske usluge.
NN 23/2009 • (4) Svaki pretplatnik javno dostupne telefonske usluge ima pravo na ispravak bilo koje pogreške u imeniku koja se odnosi na pretplatnički odnos uz najmanje moguće vremensko odlaganje objave podataka, bez naplate troškova.
NN 23/2009 • VI. OBVEZE ODABRANOG DAVATELJA SVEOBUHVATNE USLUGE DAVANJA OBAVIJESTI (INFORMACIJA) O BROJEVIMA PRETPLATNIKA
NN 23/2009 • (1) Odabrani davatelj sveobuhvatne usluge davanja obavijesti (informacija) o brojevima pretplatnika dužan je osigurati korisnicima mogućnost dobivanja željenih podataka o traženom broju, koji je povezan s identificiranim pretplatnikom, brzom i djelotvornom pretragom sveobuhvatnog imenika svih pretplatnika, u bilo kojem trenutku:
NN 23/2009 • 1. pozivanjem prepoznatljivog kratkog koda, određenog Planom numeriranja koji je dostupan sa svih terminalnih uređaja unutar bilo koje javne telefonske mreže u Republici Hrvatskoj,
NN 23/2009 • 2. slanjem kratke tekstualne poruke na prepoznatljivi kratki kod, određen Planom numeriranja, koji je dostupan sa svih terminalnih uređaja unutar javne telefonske mreže u Republici Hrvatskoj, a koja nudi mogućnost tekstualnih poruka,
NN 23/2009 • (2) Služba davanja obavijesti o brojevima svih pretplatnika na koje se odnosi stavak 1. točka 1. ovog članka mora biti dostupna korisnicima javnih govornica bez naplate troškova. Pristup istoj ili odgovarajućoj službi mora biti dostupan omogućavanjem poziva, bez naplate troškova, i korisniku koji je slijep ili mu je na neki drugi način onemogućeno čitanje imenika.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 112/04, Broj 162/98,
Broj 69/02, Broj 58/93,
Broj 65/92, Broj 22/09
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE