PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2006-04-42-1005 NN 42/2006

• 7.2. Račun za prethodni mjesec se izdaje najkasnije do 20. dana u tekućem mjesecu za Usluge obavljene u tijeku prethodnog kalendarskog mjeseca.


Stranica 2006-04-42-1005 NN 42/2006

• 7.3. Svaki izdani Račun bit će izražen u kunama kao neto vrijednost, uvećan za porez na dodanu vrijednost (PDV).


Stranica 2006-04-42-1005 NN 42/2006

• 7.4. U slučaju da se iznos na izdanom Računu razlikuje od podataka o prometu druge Strane, primjenjuje se postupak iz članka 11. ovoga Dodatka.


Stranica 2006-04-42-1005 NN 42/2006

• 7.5. Izdavanje računa za druge usluge, kao i izdavanje računa za ostale naknade uslijedit će po izvršenju, a najkasnije do 20. dana u sljedećem mjesecu za sve usluge koje su obavljene u tijeku prethodnog kalendarskog mjeseca.


Internet NN 42/2006
• 7.6. U slučaju da preuzimanje bilo koje usluge koju je Operator za međusobno povezivanje naručio od Vipnet-a ne započne najkasnije u roku od trideset (30) dana od dana stavljanja tih usluga na raspolaganje i ne završi u roku od daljnih trideset (30) dana, Operator za međusobno povezivanje je obvezan Vipnetu nadoknaditi ukupan trošak koji je nastao radi stavljanja tih usluga na raspolaganje, na temelju računa izdanog sukladno stavku 7.5. ovoga Dodatka.

Internet stranice NN 42/2006
• 8.1. Izdani Račun dospijeva u roku od trideset (30) dana od dana izdavanja Računa, sukladno stavku 7.2. ovoga Dodatka.

Internet stranice NN 42/2006 • 8.2. U slučaju neplaćanja Računa u roku navedenom u stavku 8.1. ovoga Dodatka, zaračunavaju se zakonske zatezne kamate.
Internet stranice NN 42/2006 • 9.1. U slučaju da se iznos na Računu razlikuje od podataka druge Strane za više od 3% od ukupnog prometa u obračunskom razdoblju za koje se izdaje Račun, druga Strana izvješćuje pisanim putem Stranu koja je izdala Račun najkasnije pet (5) dana prije dospijeća spornog Računa o odstupanju i namjeri osporavanja Računa, uz predočenje dokaza o odstupanju.
Internet stranice NN 42/2006 • 9.2. U slučaju iz stavka 9.1. ovoga Dodatka, odgađa se plaćanje samo onog dijela računa koji je sporan do rješavanja spora. Iznos Računa koji nije osporen plaća se po dospijeću.
Internet stranice NN 42/2006 • 9.3. Strana koja izdaje Račun će u roku od tri (3) radna dana od primitka obavijesti o osporavanju potvrditi primitak navedene obavijesti.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 42/2006 • 9.4. Strana koja izdaje Račun će u roku od deset (10) radnih dana od primitka obavijesti o osporavanju računa izvršiti odgovarajuću provjeru osporavanog dijela računa (dalje u tekstu: Provjera 1. razine).
Informacije NN 42/2006 • 9.5. Ako se spor nakon Provjere 1. razine ne riješi na zadovoljavajući način u roku iz stavka 9.4. ovoga Dodatka, obje Strane će, u roku od sljedećih deset (10) radnih dana, razmijeniti ukupan promet za svaki dan i za svaku relevantnu centralu za sporno obračunsko razdoblje (dalje u tekstu: Provjera 2. razine).
Poslovne stranice NN 42/2006 • 9.6. Ako se spor ne riješi na zadovoljavajući način u rokovima iz stavaka 9.4. i 9.5. ovoga Dodatka, obje Strane će razmijeniti detaljne zapise poziva u dogovorenom formatu (dalje u tekstu: Provjera 3. razine). Razmjena detaljnih zapisa poziva će pokrivati promet za sporno obračunsko razdoblje. U slučaju da je količina detaljnih zapisa poziva prevelika za jednostavnu razmjenu, Strane mogu dogovoriti razmjenu detaljnih zapisa poziva samo za dio spornog obračunskog razdoblja.
Pregledi NN 42/2006 • 9.7. Strane će koristiti postupak rješavanja osporavanih Računa iz stavaka 9.1. do 9.6. ovoga Dodatka kada god će to biti moguće. Strane se mogu pisanim putem sporazumijeti o produljenju rokova iz stavaka 9.1. do 9.6. ovoga Dodatka.
Besplatno NN 42/2006 • 9.8. U slučaju da se spor ne može riješiti nakon Provjere 3. razine, sporni dio računa će se odrediti sukladno postupku iz stavka 5.3. ovoga Dodatka.
Glasnik NN 42/2006 • 1.1. Strane će posebice surađivati na tehničkim pitanjima, s ciljem osiguravanja visoke kakvoće i raspoloživosti usluga Korisnicima obiju Strana, kao i s ciljem osiguravanja međusobnog funkcioniranja tih usluga, na obostranu korist.
Propis NN 42/2006 • 1.2. Svaka Strana je odgovorna za postavljanje, rad i održavanje sustava na području svoje odgovornosti kako je utvrđeno u članku 1. ovog Dodatka, u članku 1. Dodatka 5. i članku 11. Dodatka 6. ove Standardne ponude.
Propis NN 42/2006 • 1.3. Strane će radi ostvarivanja tehničke suradnje uspostaviti radnu skupinu koju će činiti stručno tehničko osoblje obiju Strana (dalje u tekstu: Tehnička radna skupina), tako da će Koordinatori iz Dodatka 9. ove Standardne ponude razmijeniti, najkasnije u roku od pet (5) radnih dana od dana pokretanja pregovora o Međusobnom povezivanju iz članka 16. ove Standardne ponude, popis osoba koji će biti članovi Tehničke radne skupine za svaku Stranu.
Propis NN 42/2006 • 1.4. Tehnička radna skupina će biti odgovorna za određivanje i provedbu operativnih postupaka vezanih uz tehničku provedbu ostvarivanja Međusobnog povezivanja.
Propis NN 42/2006 • 2.1. Tehnička radna skupina će izraditi u pisanom obliku operativni dokument koji će sadržavati opis operativnih postupaka za provedbu inicijalnog Međusobnog povezivanja i za daljnje postupanje obje Strane u pogledu tehničke provedbe ostvarivanja Međusobnog povezivanja (dalje u tekstu: Operativne upute), najkasnije u roku od petnaest (15) radnih dana od dana razmjene popisa članova Tehničke radne skupine Strana iz stavka 1.3. ovoga Dodatka.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 89/01, Broj 107/93, Broj 22/92, Broj 40/07, Broj 84/08, Broj 53/94


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled