PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 15/2006 • 7.4.2.2 ako vozilo ima promjenjivi broj sjedala, promjenjivi prostor za stajanje ili je konstruirano za prijevoz jednih ili više invalidskih kolica, za svako područje prostora za putnike na kojem se uzimaju u obzir takve promjene, opterećenja prema točki 7.4.2.1 trebaju biti veća od:
NN 15/2006 • 7.4.3 Visina graničnika, koji se upotrebljavaju za sprječavanje bočnoga klizanja kotača vozila na napravi za ispitivanje, ne smije biti veća od dvije trećine razmaka između površine na kojoj vozilo stoji prije naginjanja i dijela naplatka kotača koji je najbliži površini kad je vozilo opterećeno u skladu s točkom 7.4.2.
NN 15/2006 • 7.4.4 Tijekom ispitivanja, dijelovi vozila koji ne smiju biti u dodiru pri uobičajenoj vožnji moraju ostati razdvojeni i ni jedan dio ne smije se oštetiti ili pomaknuti.
NN 15/2006 • 7.4.5 Alternativno se može pomoću proračuna dokazati da se vozilo neće prevrnuti pod uvjetima opisanim u točkama 7.4.1 i 7.4.2. Takav proračun treba uzeti u obzir sljedeće parametre:
NN 15/2006 • 7.4.5.5 značajke naprave za regulaciju tlaka zraka u zračnim ovjesima;
NN 15/2006 • Postupak proračuna je opisan u Dodatku 1. ovoga Priloga.
NN 15/2006 • 7.5.1.1 Zapaljivi materijal zvučne izolacije ili materijal koji se može impregnirati gorivom, mazivom ili drugim gorivim materijalom ne smije se upotrijebiti u motornom prostoru, osim ako je materijal pokriven nepropusnom prevlakom.
NN 15/2006 • 7.5.1.2 Zaštitne mjere moraju biti poduzete, odgovarajućom konstrukcijom motornog prostora ili predviđenim odvodnim otvorima, radi izbjegavanja mogućeg sakupljanja goriva, ulja za podmazivanje ili drugog gorivog materijala u bilo kojem dijelu motornog prostora.
NN 15/2006 • 7.5.1.3 Pregrada od vatrootpornog materijala mora biti ugrađena između motornog prostora ili bilo kojeg drugog toplinskog izvora (poput naprave za apsorbiranje energije koja se oslobađa kad se vozilo spušta po dugoj nizbrdici, npr. retarder, ili naprave za grijanje unutrašnjosti karoserije koja međutim ne koristi cirkulaciju vruće vode) i ostalog dijela vozila. Svi dijelovi za pričvršćivanje, brtve, itd. koji se upotrebljavaju s tom pregradom moraju biti vatrootporni.
NN 15/2006 • 7.5.1.4 Naprava za grijanje koja kao izvor topline ne koristi toplu vodu može biti u prostoru za putnike ako je oklopljena materijalom otpornim na temperature koje može proizvesti ta naprava, ne ispušta otrovne pare i ako je ugrađena tako da nije vjerojatno da putnik može doći u dodir s bilo kojom vrućom površinom.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 15/2006 • 7.5.2.1 Svi kabeli moraju biti dobro izolirani i svi kabeli i električna oprema moraju imati mogućnost podnošenja uvjeta temperature i vlažnosti kojima su izloženi. U motornom prostoru, posebnu pažnju treba obratiti na sposobnost da izdrže okolnu temperaturu i djelovanje svih mogućih štetnih tvari.
NN 15/2006 • 7.5.2.2 Struja u kabelu koji je upotrijebljen u nekom električnom krugu ne smije biti veća od one koja je dopuštena za takav kabel, uzimajući u obzir način njegove ugradbe i najveću okolnu temperaturu.
NN 15/2006 • 7.5.2.3 Svaki električni krug koji napaja neki uređaj, osim pokretača, kruga paljenja (vanjski izvor paljenja), žarnice, naprave za isključivanje motora, kruga za punjenje akumulatora i mase akumulatora moraju imati električni osigurač ili prekidač kruga. Međutim, oni mogu biti zaštićeni zajedničkim osiguračem ili zajedničkim prekidačem kruga, pod uvjetom da njihova nazivna struja ne prekoračuje 16 A.
NN 15/2006 • 7.5.2.4 Svi kabeli moraju biti zaštićeni i sigurno pričvršćeni u takvom položaju da ne mogu biti oštećeni rezanjem, abrazijom ili guljenjem.
NN 15/2006 • 7.5.2.5 Kad je efektivna vrijednost napona veća od 100 V u jednom ili više električnih krugova u vozilu, ručna sklopka koja može isklopiti sve takve krugove s glavnoga izvora električnog napajanja mora biti spojena na svaki pol toga izvora napajanja koji nije električno spojen na masu, a mora se nalaziti u vozilu u položaju koji je lako dostupan vozaču, pod uvjetom da nijedna takva sklopka ne može isklopiti nijedan električni krug koji napaja obvezna vanjska svjetla vozila. Ova se točka ne primjenjuje na visokonaponske krugove za paljenje ili na samostalne krugove u sklopu neke opreme u vozilu.
NN 15/2006 • 7.5.2.6 Svi električni kabeli moraju biti postavljeni tako, da nijedan njihov dio ne može doći u dodir s vodom za gorivo ili bilo kojim dijelom ispušnoga sustava, odnosno ne može biti izložen prekomjernoj toplini, osim ako postoji posebna izolacija i zaštita, kao na primjer elektromagnetni ispušni ventil.
NN 15/2006 • 7.5.3.1 Svi akumulatori moraju biti dobro osigurani i lako pristupačni.
NN 15/2006 • 7.5.3.2 Prostor za akumulatore mora biti odvojen od prostora za putnike i vozačeva prostora i mora biti prozračivan vanjskim zrakom.
NN 15/2006 • 7.5.3.3 Polovi akumulatora moraju biti zaštićeni od opasnosti kratkog spoja.
NN 15/2006 • 7.5.4.1 Mora biti previđen prostor za smještaj jednoga ili više vatrogasnih aparata, od kojih jedan mora biti u blizini vozačeva sjedala. U vozilima razreda A ili B taj prostor ne može biti manji od 8 dm3, a u vozilima razreda I., II. ili III. manji od 15 dm3.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 94/94, Broj 71/05,
Broj 189/04, Broj 58/06,
Broj 165/98, Broj 33/02
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE