PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 13/2008 • 7. ime i adresa, odnosno naziv i sjedište ponuditelja koji su podnijeli ponudu prema redoslijedu iz zapisnika o javnom otvaranju ponuda,
NN 13/2008 • 8. analitički prikaz traženih i danih dokaza o sposobnosti ponuditelja i ocjena sposobnosti ponuditelja,
NN 13/2008 • 11. cijene ponuda za predmet nabave, odnosno za grupe ili dijelove predmeta nabave, ako je bilo dozvoljeno nuđenje po grupama ili dijelovima predmeta nabave,
NN 13/2008 • 12. kriteriji i razmjerna vrijednost kriterija za odabir ponude, te njihov izračun za svaku ponudu, odnosno grupu ili dio predmeta nabave, ako je bilo dozvoljeno nuđenje po grupama,
NN 13/2008 • 13. usporedni prikaz ocjene, analize ponuda i mišljenje stručne službe naručitelja ili neovisne stručne osobe, ako se je naručitelj koristio njihovim uslugama,
NN 13/2008 • 15. razlozi donošenja odluke o odabiru ili odluke o poništenju,
NN 13/2008 • 17. datum i potpis osoba koje su izvršile pregled i ocjenu ponuda,
NN 13/2008 • Donošenje odluke o odabiru ili poništenju istodobno za sve grupe ili dijelove predmeta nabave
NN 13/2008 • Ako je naručitelj podijelio predmet nabave na grupe ili dijelove, te omogućio podnošenje ponuda po grupama odnosno dijelovima predmeta nabave, odluka o odabiru ili poništenju se donosi istodobno za sve grupe ili dijelove predmeta nabave.
NN 13/2008 • (1) Informacijski sustav javne nabave kojeg koriste naručitelji iz članka 3. i članka 4. Zakona o javnoj nabavi, mora omogućiti Uredu za javnu nabavu Vlade Republike Hrvatske, Državnoj komisiji za kontrolu postupaka javne nabave i Državnom odvjetništvu Republike Hrvatske, u svrhu obavljanja poslova iz njihovih nadležnosti, slobodan, bez odgode i besplatan pristup svim podacima iz informacijskog sustava javne nabave, elektronički dostavljenoj dokumentaciji za nadmetanje, ponudama i ispravama koje su u vezi s ocjenom elektronički dostavljene ponude, provedbom elektroničke dražbe i dinamičkog sustava nabave.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 13/2008 • (2) Informacijski sustav javne nabave mora ispunjavati uvjete iz članka 30. i članka 78. stavka 2. Zakona o javnoj nabavi.
NN 13/2008 • (3) Informacijski sustav javne nabave mora osigurati funkcionalnu, tehnološku i sigurnosnu cjelovitost kojom se osigurava jednaka razina sigurnosti, urednosti i dokumentiranosti svih postupaka i radnji tijekom cijeloga postupka javne nabave.
NN 13/2008 • (4) Uspostavljeni informacijski sustav javne nabave mora omogućiti elektronički podržanu pohranu podataka o provedenim postupcima javne nabave i sve prateće dokumentacije.
NN 13/2008 • (5) Sigurnosna razina informacijskog sustava javne nabave mora biti usklađena s važećim propisima u području javne nabave, te propisima kojima se uređuje elektronički potpis, elektronička trgovina, elektroničke isprave i sustav certificiranja i obveznog osiguranja davatelja usluga izdavanja kvalificiranih certifikata.
NN 13/2008 • (6) U informacijskom sustavu javne nabave Republike Hrvatske kao referentno vrijeme koristi se službeno vrijeme u Republici Hrvatskoj prema Zakonu o računanju vremena (»Narodne novine«, br. 27/93, 33/96), uz dozvoljeno odstupanje od jedne sekunde.
NN 13/2008 • Pravilnik o provedbi elektroničke dražbe, osim podataka iz članka 97. stavka 1. Zakona o javnoj nabavi, mora sadržavati i podatak o vremenu trajanja neaktivnosti prije završetka dražbe. Ukoliko u unaprijed definiranom vremenu neaktivnosti prije završetka dražbe stigne nova ponuda, dražba će se produljiti za navedeno vrijeme neaktivnosti.
NN 13/2008 • Elektronička dostava ponuda obavlja se kroz informacijski sustav javne nabave.
NN 13/2008 • (1) Prilikom otvaranja elektronički dostavljene ponude utvrđuje se vjerodostojnost ponude verificiranjem naprednog elektroničkog potpisa. Nakon uspješne verifikacije naprednoga elektroničkog potpisa u ponudu se ugrađuje vremenski žig otvaranja ponude (»time stamp«).
NN 13/2008 • (2) Ponude pristigle nakon isteka roka za dostavu ponuda ne otvaraju se i vode se kao zakašnjelo pristigle ponude.
NN 13/2008 • (3) Otvorene ponude vode se u elektroničkom zapisniku pod rednim brojevima prema redoslijedu zaprimanja. Utvrđuje se cjelovitost ponude, od koliko se dijelova sastoji i postoje li dijelovi ponude koji su navedeni kao prilozi i sastavni dijelovi ponude, a koji se traže u dokumentaciji za nadmetanje. Svi elektronički dokumenti koji su sastavni dijelovi ponude, evidentiraju se u elektroničkom zapisniku.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 49/90, Broj 119/07,
Broj 195/03, Broj 117/01,
Broj 90/08, Broj 14/09
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE