PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 88/2005 • (7) Obračun iz stavka 6. ovoga članka nema značenje upravnog akta i protiv njega nisu dopušteni pravni lijekovi.
NN 88/2005 • (8) Na temelju obračuna iz stavka 6. ovoga članka, nakon što strankama omogući da se o njemu izjasne, sud će donijeti rješenje o namirenju u kojem će odrediti dio naplaćenog iznosa koji će se isplatiti radniku, dio koji će se isplatiti poreznoj upravi te dio koji će se uplatiti na račun na koji se uplaćuje doprinos za individualnu kapitaliziranu štednju.
NN 88/2005 • (9) Odredbe stavka 1. do 8. ovoga članka primjenjuju se na postupke pokrenute nakon stupanja na snagu ovoga Zakona.«
NN 88/2005 • Ovlašćuje se Odbor za zakonodavstvo Hrvatskoga sabora da utvrdi i izda pročišćeni tekst Ovršnog zakona.
NN 88/2005 • Ovaj Zakon stupa na snagu osmoga dana od dana objave u »Narodnim novinama«.
NN 88/2005 • Na temelju članka 60. stavaka 1. i 2. Zakona o sustavu državne uprave (»Narodne novine«, br. 75/93, 48/99, 15/2000, 127/2000 i 59/2001 i 199/2003), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 14. srpnja 2005. godine donijela
NN 88/2005 • O UNUTARNJEM USTROJSTVU MINISTARSTVA GOSPODARSTVA, RADA I PODUZETNIŠTVA
NN 88/2005 • Ovom Uredbom utvrđuje se unutarnje ustrojstvo Ministarstva gospodarstva, rada i poduzetništva (dalje u tekstu: Ministarstvo), nazivi upravnih organizacija u sastavu Ministarstva i drugih unutarnjih ustrojstvenih jedinica, njihov djelokrug, način upravljanja, te okvirni broj državnih službenika i namještenika Ministarstva.
NN 88/2005 • Unutarnje ustrojstvo, upravljanje kao i potreban broj državnih službenika i namještenika uređuje se na način da Ministarstvo može obavljati upravne i druge stručne poslove koji su mu zakonom dani u nadležnost i djelokrug.
NN 88/2005 • Za obavljanje poslova iz djelokruga Ministarstva ustrojavaju se sljedeće upravne organizacije i druge unutarnje ustrojstvene jedinice:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 88/2005 • U Kabinetu ministra obavljaju se administrativni i stručni poslovi za ministra i državne tajnike, protokolarni poslovi, poslovi u svezi odnosa sa sredstvima javnog priopćavanja, poslovi u svezi kontakata i komunikacije sa Hrvatskim saborom, Vladom Republike Hrvatske i drugim tijelima državne uprave te pravnim osobama koje obavljaju javne ovlasti iz djelokruga Ministarstva, poslovi u svezi sa zaprimanjem i rješavanjem pošte upućene ministru i državnom tajniku; poslovi u svezi s evidencijom i pohranom povjerljive pošte, poslovi unutarnje revizije, kao i drugi stručni i administrativni poslovi u svezi s realizacijom programa rada i aktivnosti ministra i državnih tajnika, poslovi procjenjivanja i povećanja efikasnosti procesa upravljanja rizikom, kontrolom i gospodarenjem.
NN 88/2005 • Odjel za unutarnju reviziju provodi unutarnju reviziju za cjelokupno Ministarstvo, daje stručna mišljenja i ima savjetodavnu ulogu u cilju poboljšanja poslovanja Ministarstva. Odjel procjenjuje sustave, procese i sustav unutarnjih kontrola na temelju upravljanja rizicima; provodi unutarnje revizije u skladu s najboljom strukovnom praksom i standardima unutarnje revizije i kodeksom strukovne etike unutarnjih revizora; testira, analizira i ocjenjuje sve poslovne funkcije iz nadležnosti Ministarstva; provodi pojedinačne unutarnje revizije i daje preporuke ministru u svrhu postizanja veće učinkovitosti i djelotvornosti sustava; izrađuje strateške i operativne planove revizije, obavlja posebne revizije na zahtjev ministra ili prema potrebi; obavlja reviziju o korištenju sredstava Europske unije i drugih međunarodnih organizacija i institucija; izrađuje izvješća o obavljenoj unutarnjoj reviziji koja podnosi ministru, prati provedbu preporuka navedenih u izvješćima iz prethodno obavljenih revizija, izrađuje periodična i godišnja izvješća o radu Odjela i dostavlja ih nadležnim institucijama i osobama u skladu s važećim propisima, surađuje s Upravom za harmonizaciju unutarnje revizije i financijske kontrole, što uključuje i obvezu dostave strateških i godišnjih planova, te godišnjih izvješća toj Upravi; prati i predlaže stalnu edukaciju unutarnjih revizora u skladu s Međunarodnim standardima unutarnje revizije; procjenjuje praćenje provedbe preporuka Državnog ureda za reviziju.
NN 88/2005 • U Odjelu za odnose s javnošću i informiranje obavljaju se poslovi komuniciranja s medijima i prezentacije aktivnosti Ministarstva, kao i informiranje unutar Ministarstva, te komunikacija i kontakti s Hrvatskim saborom, Vladom Republike Hrvatske i drugim tijelima državne uprave kao i pravnim osobama koje obavljaju javne ovlasti iz djelokruga Ministarstva, te poslovi protokola i druge poslove u okviru svog djelokruga po nalogu ministra.
NN 88/2005 • Tajništvo Ministarstva kao posebna ustrojstvena jedinica, obavlja administrativne, pravne, upravno-pravne, financijsko-računovodstvene, poslove nabave roba i usluga za potrebe Ministarstva po postupku propisanom Zakonom o javnoj nabavi, informatičke poslove, poslove unutarnje kontrole i druge stručne poslove za potrebe Ministarstva, a koji se odnose na tehničko usklađivanje rada unutarnjih ustrojstvenih jedinica i to: prati i analizira radne procese u okviru Ministarstva i osigurava učinkovitost u radu, obavlja poslove izrade nacrta prijedloga zakona, daje mišljenja na pravilnike, naredbe i druge akte radi provođenja zakona, daje stručna mišljenja i objašnjenja u svezi s provedbom zakona iz djelokruga rada Ministarstva, skrbi o stanju kadrova u Ministarstvu, predlaže planove stručnog usavršavanja i osposobljavanja državnih službenika i namještenika, obavlja financijske, računovodstvene, informatičke, opće i pomoćne tehničke poslove vezane za poslovni objekt, poslove prevođenja, skrbi o urednom i pravilnom korištenju imovine i sredstava za rad, nadzire i usklađuje sigurnosne poslove i obavlja druge poslove iz svog djelokruga.
NN 88/2005 • Za obavljanje poslova iz djelokruga Tajništva Ministarstva ustrojavaju se:
NN 88/2005 • 2.4. Odjel za sigurnosne, pomoćno-tehničke i informatičke poslove.
NN 88/2005 • Odjel za financijsko-planske i računovodstvene poslove organizira, kontrolira i prati izvršenje svih financijskih i računovodstvenih poslova sukladno zakonu i brine o zakonitoj primjeni važećih materijalno-financijskih propisa, izrađuje planove potrebnih financijskih sredstava za rad svih uprava, priprema zahtjeve i izvršava plaćanje tekućih i kapitalnih izdataka i transfera putem sustava Državne riznice, izrađuje preglede i izvješća izvršenih izdataka u odnosu na plan, obavlja poslove obračuna plaća, naknade zaposlenima i vodi blagajničko poslovanje, kontira, knjiži i knjigovodstveno prati izvršenje svih primitaka i izdataka po pozicijama državnog proračuna, priprema i izrađuje periodične obračune, završni račun i konsolidira financijska izvješća na razini Razdjela, obavlja poslove nabave roba i usluga za potrebe Ministarstva po postupku propisanom Zakonom o javnoj nabavi, organizira godišnji popis imovine, obveza i potraživanja, vodi knjigovodstvo osnovnih sredstava, sitnog inventara i kancelarijskog materijala, te obavlja druge poslove iz svojeg djelokruga.
NN 88/2005 • U sklopu Odjela za financijsko-planske i računovodstvene poslove ustrojavaju se sljedeći odsjeci:
NN 88/2005 • Odsjek za planiranje i izvršavanje proračuna organizira i koordinira rad na izradi planova potrebnih financijskih sredstava za rad svih uprava, sukladno zakonskim propisima i služeći se metodom racionalnog i namjenskog korištenja proračunskih sredstava, priprema i kontrolira zahtjeve za izvršavanje tekućih i kapitalnih izdataka i transfera putem sustava Državne riznice, prati izvršenje obveza po kapitalnim projektima i usklađuje evidenciju kapitalne imovine sa stvarnim stanjem, izrađuje preglede i izvješća izvršenih izdataka u odnosu na plan, sudjeluje na izradi periodičnih obračuna, završnog računa i konsolidiranih izvješća na nivou Razdjela, te obavlja druge poslove iz svojeg djelokruga.
NN 88/2005 • Odsjek za financijsko-računovodstvene poslove organizira, koordinira i prati izvršenje svih financijskih i računovodstvenih poslova sukladno zakonskim propisima, izvršava plaćanja za odobrene tekuće i kapitalne izdatke po pozicijama Državnog proračuna, obavlja poslove obračuna plaća i naknada zaposlenima, vodi blagajničko poslovanje, kontira, knjiži i knjigovodstveno prati izvršenje primitaka i izdataka po pozicijama državnog proračuna, priprema i izrađuje periodične obračune, završni račun i konsolidira financijska izvješća na razini Razdjela, organizira godišnji popis imovine, obveza i potraživanja, vodi knjigovodstvo osnovnih sredstva, sitnog inventara i kancelarijskog materijala, te obavlja druge poslove iz svog djelokruga.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 118/07, Broj 131/97,
Broj 68/96, Broj 33/90,
Broj 105/04, Broj 2/03
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE