PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 118/2009 • 8.2.1. Odjel za pripremu i izvršenje proračuna i plansko analitičke poslove,
NN 118/2009 • 8.2.1. Odjel za pripremu i izvršenje proračuna i plansko analitičke poslove
NN 118/2009 • Odjel za pripremu i izvršenje proračuna i plansko analitičke poslove prikuplja i analizira podatke o potrebnim sredstvima Ureda državne uprave u županijama, te izrađuje mjesečne financijske planove; predlaže preraspodjele proračunskih sredstava tijekom proračunske godine; analizira ostvarenje financijskih planova i sastavlja potrebna izvješća; kontrolira izvršenje državnog proračuna u odnosu na planirana sredstva; izrađuje stručne upute radi pravilnog rada korisnika razdjela Ministarstva; provodi postupak kontrole financijskog poslovanja korisnika razdjela Ministarstva kroz izradu konsolidiranih financijskih izvještaja za određena izvještajna razdoblja; obavlja financijsko-planske poslove za Odbor za državnu službu i Akademiju lokalne demokracije; prati i koordinira provedbu plana uspostave i razvoja financijskog upravljanja i kontrola te pruža pomoć zaposlenicima pri izradi opisa i popisa poslovnih procesa, procjeni rizika i uspostavi unutarnjih kontrola; vodi brigu o ažuriranju dokumentacije vezane uz knjigu poslovnih procesa i registar rizika; priprema izvješća o provedbi plana financijskog upravljanja i kontrole te obavlja i druge poslove u okviru svojega djelokruga.
NN 118/2009 • Odjel računovodstvenih poslova i riznice organizira, koordinira i prati izvršenje svih financijskih i računovodstvenih poslova sukladno zakonskim propisima; izvršava plaćanja za odobrene tekuće i kapitalne izdatke po pozicijama državnog proračuna; obavlja poslove obračuna plaća i naknada zaposlenima; vodi blagajničko poslovanje, kontira, knjiži i knjigovodstveno prati izvršenje primitaka i izdataka po pozicijama državnog proračuna; priprema i izrađuje periodične obračune, završni račun, konsolidira financijska izvješća; organizira godišnji popis imovine, obveza i potraživanja; vodi knjigovodstvo osnovnih sredstava, sitnog inventara i uredskog materijala; obavlja računovodstvene poslove za Odbor za državnu službu i Akademiju lokalne demokracije te obavlja i druge poslove u okviru svojega djelokruga.
NN 118/2009 • Pododsjek za računovodstvo organizira, koordinira i prati izvršenje svih financijskih i računovodstvenih poslova sukladno zakonskim propisima, vrši formalnu i računsku kontrolu knjigovodstvene dokumentacije, obavlja kontiranje i knjiženje poslovnih događaja u analitičkim evidencijama i glavnoj knjizi, te izrađuje godišnje, polugodišnje, tromjesečne i mjesečne statističke izvještaje; obavlja obračun plaća i ostalih primanja dužnosnika, državnih službenika i namještenika, obračun i isplatu dohotka od intelektualnih i ostalih usluga, izrađuje i dostavlja nadležnim institucijama propisana izvješća o isplatama svih vrsta dohotka te obveznih doprinosa, poreza i prireza; obavlja i brine se o rokovima plaćanja svih obveza; vodi sve potrebne knjigovodstvene evidencije i statistike iz financijskog i materijalnog poslovanja; sudjeluje u ustroju godišnjeg popisa imovine; izrađuje preglede po vrstama rashoda sukladno zakonskim propisima; obavlja devizno poslovanje; obavlja poslove vezane za uplatu i isplatu preko kunske i devizne blagajne te obavlja i druge poslove u okviru svojega djelokruga.
NN 118/2009 • Pododsjek za riznicu sudjeluje u pripremi i izradi financijskih planova Ureda državne uprave u županijama predlaže preraspodjele proračunskih sredstava tijekom proračunske godine; analizira ostvarenje financijskih planova i sastavlja potrebna izvješća; kontrolira izvršenje državnog proračuna u odnosu na planirana sredstva; izrađuje stručne upute radi pravilnog rada Ureda državne uprave u županijama; obavlja kontrolu polugodišnjih i godišnjih financijskih izvješća Ministarstva; prikuplja mjesečne financijske planove ureda državne uprave u županijama za zaposlene, materijalne i kapitalne izdatke; obavlja korekciju planova i sukladno mjesečnoj dodjeli unosi mjesečne planove u sustav državne riznice; kontrolira ispravnost dostavljenih zahtjeva za plaćanjem izdataka sa odobrenim sredstvima i usklađuje ih sa Financijskom agencijom; unosi rezervacije i izrađuje zahtjeve za plaćanje u sustavu riznice; surađuje s Ministarstvom financija u vezi s radom sustava riznice te obavlja i druge poslove u okviru svojega djelokruga.
NN 118/2009 • Sektor za opće poslove prati i provodi mjere planiranja, upravljanja i razvoja ljudskih potencijala Ministarstva; prati i osigurava primjenu zakona i drugih propisa iz područja službeničkih i radno-pravnih odnosa i područja javnih nabava i surađuje sa središnjom jedinicom za javne nabave Republike Hrvatske; koordinira poslove izbora kandidata za prijam u državnu službu, koordinira pripremu prijedloga rješenja o prijmu i rasporedu službenika i namještenika te ostalih rješenja iz područja službeničkih i radno-pravnih odnosa; sudjeluje u izradi, donošenju i provedbi programa razvoja, upravljanja i stručnog usavršavanja te prati statusna stanja dužnosnika, državnih službenika i namještenika, njihov rad te napredovanje i promicanje u službi; koordinira postupak za utvrđivanje činjeničnog stanja vezanog za eventualno počinjenje lakših ili težih povreda te kaznenih ili prekršajnih dijela djelatnika Ministarstva; obavlja stručne i tehničke poslove koji se odnose na pisarnicu, prijepis, pismohranu, dostavu, umnožavanje materijala, korištenje prometnih sredstava za potrebe Ministarstva; obavlja poslove u svezi ispitivanja javnog mnijenja u odnosu na rad tijela javne uprave; obavlja poslove u svezi predstavki i pritužbi građana na rad tijela javne uprave i predlaže mjere za unaprjeđenje stanja; stručne i tehničke poslove gospodarenja nekretninama u vlasništvu Republike Hrvatske kojima upravlja Ministarstvo; poslove nabave roba, radova i usluga u svrhu opremanja prostorija Ministarstva sredstvima rada, održavanja prostora; poslove nabave i održavanja računalne i programske opreme sa ciljem osiguravanja funkcionalnih uvjeta za rad službenika i namještenika, pružanja pomoći i podrške korisnicima informatičkih resursa te obavlja i druge poslove u okviru svojega djelokruga.
NN 118/2009 • 8.3.1. Odjel za ljudske potencijale Ministarstva i opće poslove,
NN 118/2009 • 8.3.1. Odjel za ljudske potencijale Ministarstva i opće poslove
NN 118/2009 • Odjel za ljudske potencijale Ministarstva i opće poslove obavlja upravne i stručne poslove koji se odnose na statusna i radno-pravna pitanja službenika i namještenika Ministarstva; sudjeluje u poslovima planiranja, upravljanja i razvoja ljudskih potencijala Ministarstva; vodi osobne očevidnike državnih službenika i namještenika Ministarstva; provodi postupak za ocjenu zakonitosti postupanja državnih službenika i namještenika, odnosno za ocjenu postojanja povreda službene dužnosti; priprema stručne podloge nadležnim službama za podnošenje prijava ili zahtjeva za pokretanje prekršajnih, kaznenih i disciplinskih postupaka zbog nepravilnog i nezakonitog rada; obavlja poslove u svezi ispitivanja javnog mnijenja u odnosu na rad tijela javne uprave; obavlja poslove u svezi predstavki i pritužbi građana na rad tijela javne uprave i predlaže mjere za unaprjeđenje stanja; provodi postupke za nabavu roba, radova i usluga za potrebe Ministarstva, sukladno Zakonu o javnoj nabavi; pruža stručnu pomoć predstavnicima naručitelja, prati odvijanje postupaka nabave, sukladno planu nabave i sredstvima osiguranim planom proračuna u pogledu zadanih okvira visine i namjene sredstava, priprema i izrađuje ugovore iz područja nabave, obavlja poslove vezane za gospodarenje nekretninama u vlasništvu Republike Hrvatske kojima upravlja Ministarstvo te u svezi s istim, vodi očevidnik nekretnina i surađuje sa Središnjim državnim uredom za upravljanje državnom imovinom, koordinira aktivnostima za provođenje javnih nabava za Ministarstvo; organizira poslove, pošte, održavanja zgrade, skrbi o urednom i pravilnom korištenju imovine i sredstava za rad te obavlja i druge poslove u okviru svojega djelokruga.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 118/2009 • U Odjelu za ljudske potencijale Ministarstva i opće poslove ustrojavaju se:
NN 118/2009 • Odsjek za ljudske potencijale obavlja administrativne poslove izbora kandidata za prijam u državnu službu; priprema prijedloge sporazuma o premještaju; priprema prijedloge rješenja o prijmu i rasporedu službenika i namještenika te ostala rješenja iz područja službeničkih i radno-pravnih odnosa; formira i vodi osobne očevidnike državnih službenika i namještenika; izdaje potvrde i uvjerenja službenicima i namještenicima iz evidencija koje vodi te obavlja i druge poslove iz svojega djelokruga.
NN 118/2009 • Odsjek za nabavu i opće poslove obavlja administrativne poslove za ostale ustrojstvene jedinice Ministarstva i Odbora za državnu službu; poslove tekućeg održavanja zgrade, instalacija i uređaja; obavlja poslove u svezi korištenja i održavanja vozila; čišćenje i održavanje radnih prostorija i okoliša; pruža stručnu pomoć predstavnicima naručitelja javne nabave, prati odvijanje postupaka nabave sukladno planu nabave i sredstvima osiguranim planom proračuna u pogledu zadanih okvira visine i namjene sredstava, vodi evidencije o postupcima nabave i evidencije zaključenih ugovora; obavlja poslove prijema i raspodjele opreme i materijala te o tome vodi odgovarajuće evidencije te obavlja i druge poslove u okviru svojega djelokruga.
NN 118/2009 • Odsjek pisarnice i pismohrane obavlja poslove primanja i pregleda pismena i drugih dokumenata, njihovog razvrstavanja i raspoređivanja, upisivanja u odgovarajuće evidencije (očevidnike), dostave u rad, otpremanja, razvođenja i njihova čuvanja u pismohrani te obavlja i druge poslove u okviru svojega djelokruga.
NN 118/2009 • Odjel za informatičke poslove obavlja stručne poslove koji se odnose na praćenje načina rada i korištenja sredstava rada te primjenu suvremenih metoda rada u državnoj upravi, a posebice primjenu računalnih i komunikacijskih sustava u radu te uvođenje novih tehnologija u radu Ministarstva i ureda državne uprave u županijama; surađuje sa tijelima države uprave nadležnim Središnjim državnim uredom za e-Hrvatsku na razvoju informatizacije državne uprave; koordinira razvoj informacijskih sustava u uredima državne uprave u županijama; pruža korisnicima potporu u radu; razvija sadržaj web-stranica; omogućava građanima dostavljanje pritužbi na rad tijela javne uprave elektronskim putem te obavlja i druge poslove u okviru svojega djelokruga.
NN 118/2009 • Samostalni sektor za međunarodnu suradnju koordinira obavljanje poslova iz djelokruga Ministarstva koji se odnose na međunarodnu suradnju i europske integracije; koordinira aktivnosti međunarodne suradnje Ministarstva s tijelima državne uprave nadležnim za vanjske poslove i europske integracije i drugim tijelima državne uprave; prikuplja i evidentira svu dokumentaciju koja se odnosi na pitanja međunarodne suradnje i europskih integracija; izrađuje nacrte prijedloga zakona o potvrđivanju i sklapanju međunarodnih ugovora i drugih međunarodnih akata te nacrte prijedloga zakona za primjenu direktiva Europske unije u djelokrugu Ministarstva u suradnji s drugim ustrojstvenim jedinicama; izrađuje izvješća o međunarodnoj suradnji Ministarstva; vodi brigu o izradi prijedloga strateških dokumenata i nacionalnih programa pridruživanja i ispunjavanja političkih kriterija za članstvo u Europskoj uniji; prati usklađenost propisa sa standardima i praksom Europske unije i Vijeća Europe; obavlja nadzor zakonitosti sporazuma o međunarodnoj i prekograničnoj suradnji sklopljenih između lokalnih i područnih (regionalnih) jedinica Republike Hrvatske i teritorijalnih jedinica drugih zemalja i vodi njihovu zbirku; surađuje s Delegacijom Republike Hrvatske u Kongresu lokalnih i regionalnih vlasti Vijeća Europe; daje mišljenja drugim tijelima državne uprave o pitanjima međunarodne suradnje jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave te obavlja i druge poslove u okviru svojega djelokruga.
NN 118/2009 • Samostalni sektor za provedbu projekata obavlja stručne i administrativne poslove u koordinaciji priprema i provedbe operativnih programa za koje je Ministarstvo imenovano Upravljačkim tijelom; priprema dokumentaciju za korištenje pretpristupnih programa, strukturnih fondova, ostalih relevantnih programa Europske unije, kao i fondova, programa relevantnih međunarodnih institucija i država članica Europske unije; sudjeluje u pripremi projektne natječajne dokumentacije, sudjeluje u odabiru ponuda, odobrava rezultate provedbe; obavlja poslove koji se odnose na suradnju i koordinaciju rada s ostalim stručnim odjelima tijela državne uprave i ostalim sudionicima srodnih aktivnosti, u cilju praćenja i analize tijeka realizacije provedbe Operativnog programa javne uprave i ostalih oblika pomoći Europske unije; izrađuje i provodi Komunikacijski plan, komunicira s javnošću, medijima, korisnicima i potencijalnim korisnicima, priprema i distribuira promidžbeni materijal, koordinira s ostalim operativnim programima, surađuje s ostalim nadležnim institucijama i Europskom komisijom; vodi računa o svim pitanjima vezanim za financijsko upravljanje Operativnim programom javne uprave te obavlja i druge poslove u okviru svojega djelokruga.
NN 118/2009 • 10.2. Odjel za nadzor i evaluaciju projekata i odnose s javnošću,
NN 118/2009 • Odjel za programiranje i ugovaranje obavlja stručne i administrativne poslove u koordinaciji priprema i provedbe operativnih programa za koje je Ministarstvo imenovano Upravljačkim tijelom; odgovoran je za izradu i ažuriranje Operativnog programa za javnu upravu i surađuje sa drugim ministarstvima, jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave, agencijama i ustanovama i ostalim sudionicima srodnih aktivnosti; sudjeluje u izradi izmjena i dopuna Nacionalnog strateškog referentnog okvira; priprema dokumentaciju za korištenje pretpristupnih programa i strukturnih fondova Europske unije, kao i ostalih relevantnih programa Europske unije; priprema dokumentaciju za korištenje drugih fondova i programa relevantnih međunarodnih institucija, posebnih programa država namijenjenih za djelatnosti Ministarstva uprave; utvrđuje planirane krajnje korisnike i priprema kriterije za odabir projekata u okviru provedbe Operativnog programa; surađuje s predstavnicima lokalne i regionalne razine, krajnjim primateljima pomoći te odgovarajućim provedbenim tijelima; osigurava izvješćivanje o rizicima i nepravilnostima Sudjeluje u pripremi natječajne dokumentacije, sudjeluje u odabiru ponuda, odobrava rezultate provedbe te obavlja i druge poslove u okviru svojega djelokruga.
NN 118/2009 • 10.2. Odjel za nadzor i evaluaciju projekata i odnose s javnošću
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 135/05, Broj 25/04,
Broj 112/04, Broj 127/07,
Broj 24/92, Broj 20/07
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE