PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 70/2005 • 8. Prijedlog za sljedeću godinu n ukupnih rashoda i izdataka.
NN 70/2005 • Za svaku od prethodno kvantificiranih promjena treba podrobnije objasniti razloge njihova nastanka, kako bi navedene promjene što jasnije iskazivale utjecaj na državni proračun.
NN 70/2005 • Utjecaj na prihode proračuna moguće je procijeniti temeljem sljedećih podataka:
NN 70/2005 • 2. Projekcija prihoda i primitaka – prihodi i primici potrebni za provođenje predmetnog propisa.
NN 70/2005 • 4. Plan prihoda i primitaka – prihodi i primici koji su državnim proračunom već predviđeni za provođenje predmetnog propisa.
NN 70/2005 • 5. Promjena – razlika između prihoda i primitaka potrebnih i već planiranih u državnom proračunu.
NN 70/2005 • U stupcima 8, 9. i 10. daju se podaci o potrebnim prihodima i primicima za sljedeće tri godine.
NN 70/2005 • Obrazloženje promjena u prihodima i primicima tekstualni je dio u kojem treba podrobnije navesti razloge njihova nastanka.
NN 70/2005 • U ovom dijelu potrebno je navesti da li prihodi i primici uključuju:
NN 70/2005 • Ukupna razlika između prihoda i primitaka, te rashoda i izdataka kojom predlagatelj propisa iskazuje sveobuhvatni financijski učinak na državni proračun.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 70/2005 • Dodatni izvori financiranja programa, koji proizlaze iz prijedloga propisa, mogu biti prihodi dobiveni od županija, općina/gradova, od privatnih tuzemnih i inozemnih trgovačkih društava, od fizičkih tuzemnih i inozemnih osoba, od međunarodnih financijskih institucija, od vlada drugih država i drugih izvora.
NN 70/2005 • Ako postoji mogućnost nastanka potencijalne obveze za državni proračun, predlagatelj propisa to mora jasno naznačiti. Također je potrebno navesti i opisati uvjete pod kojima postoji mogućnost nastanka potencijalne obveze. Potencijalne obveze podijeljene su na jamstva i ostalo. Ostalo podrazumijeva akreditive, kreditne linije, dugovanja na osnovi odštetnih zahtjeva i neriješenih sporova po sklopljenim ugovorima.
NN 70/2005 • Ako prijedlog ima financijske posljedice na financijske planove izvanproračunskih korisnika ili na proračun županije, općine/grada, predlagatelj propisa ih je dužan procijeniti i opisati.
NN 70/2005 • Za sve promjene u rashodima i izdacima, te prihodima i primicima u financijskim planovima izvanproračunskih korisnika, odnosno u proračunima županija, općina i gradova, koje bi mogle biti posljedica prijedloga propisa, predlagatelj propisa će, osim opisnih i (okvirnih) kvantitativnih podataka, navesti i njihovo obrazloženje.
NN 70/2005 • Cilj uvođenja pokazatelja uspješnosti je praćenje i ocjena prijedloga propisa, a navode se i primjenjuju, u skladu s metodologijom za procjenu ključnih pokazatelja uspješnosti koja je u postupku izrade.
NN 70/2005 • Predlagatelj propisa, prema potrebi, navodi dodatna obrazloženja koja nisu prethodno navedena.
NN 70/2005 • U skladu s odredbom članka 27. Poslovnika Vlade Republike Hrvatske, odgovorna osoba kod predlagatelja je ministar ili državni tajnik kojeg odredi ministar, državni tajnik središnjega državnog ureda ili njegov zamjenik, odnosno ravnatelj državne upravne organizacije ili njegov zamjenik.
NN 70/2005 • Ministarstvo navodi primjedbe na podatke i obrazloženja dana u Obrascu, te daje preporuku.
NN 70/2005 • Odgovorna osoba koja potpisuje preporuku je pomoćnik ministra financija za pripremu proračuna.
NN 70/2005 • Predlagatelj propisa razmatra preporuke Ministarstva, te ih u cijelosti ili djelomično prihvaća ili odbija. O tome je potrebno napisati odgovor s jasnim obrazloženjem. Ako predlagatelj propisa prihvaća samo dio preporuka Ministarstva, dužan je navesti koje preporuke ne prihvaća, te obrazložiti razloge. Prihvaćaju li se sve preporuke, o toj činjenici potrebno je napisati kratku suglasnost.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 103/08, Broj 93/01,
Broj 91/06, Broj 79/07,
Broj 42/03, Broj 153/09
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE