PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2005-12-154-2986 NN 154/2005

• 9.5. Zahtjevi za povrat viška prihoda uplatitelju koji se odnose na druge prihode državnog proračuna upućuju se tijelu koje je propisalo plaćanje tog prihoda. Ako je riječ o pogrešnoj uplati, zahtjev za povrat podnosi se Ministarstvu financija, Sektoru za izvršavanje državnog proračuna, Katančićeva 5, 10000 Zagreb.


Stranica 2005-12-154-2986 NN 154/2005

• 9.6. Zahtjevi za povrat viška i preknjiženje pogrešno uplaćenih prihoda županijskih te gradskih/općinskih proračuna podnose se mjerodavnim proračunima (osim za poreze i druge javne prihode za koje evidenciju o uplatama i zaduženjima vodi Porezna uprava).


Stranica 2005-12-154-2986 NN 154/2005

• Jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave može ovlastiti FINA-u za rješavanje neprepoznatih uplata izvršenih u korist računa proračuna.


Stranica 2005-12-154-2986 NN 154/2005

• 9.7. Zahtjevi za povrat viška i preknjiženje prihoda javnih poduzeća podnose se javnim poduzećima u korist kojih su sredstva uplaćena.


Internet NN 154/2005
• 9.8. Zahtjevi za povrat viška i preknjiženje javnih prihoda koji nisu navedeni u prethodnim točkama dostavljaju se na adresu FINA, Sektor servisa za državu, Centar za podršku sustavu riznice, Koturaška 43, 10000 Zagreb. Uz zahtjev za povrat viška odnosno preknjiženje prilaže se suglasnost korisnika čiji je to većinski prihod. Pravna osoba prilaže presliku izvatka računa i kopiju naloga o uplati, a fizička osoba prilaže originalni dokument o uplati.

Internet stranice NN 154/2005
• 9.9. O pogrešno izvršenim uplatama, kada nije upisana odgovarajuća vrsta prihoda, na račun proračuna države, županije i grada/općine FINA će obavijestiti banku koja je provela nalog za plaćanje. Banka je dužna u roku od osam dana riješiti neprepoznatu uplatu i FINA-i dati nalog za preknjiženje.

Internet stranice NN 154/2005 • Prihode uplaćene na račune iz ove Naredbe FINA raspoređuje u zakonom određenim postocima u korist državnog, županijskih i gradskih/općinskih proračuna, odnosno javnim poduzećima i ostalim organizacijama. Ključ za raspored sredstava FINA je dužna dostaviti Poreznoj upravi.
Internet stranice NN 154/2005 • Jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave, javno poduzeće i ostale organizacije kojima se raspoređuju sredstva s računa iz ove Naredbe dužni su odmah po otvaranju i promjeni računa u banci dostaviti na adresu FINA, Sektor servisa za državu, Centar za podršku sustavu riznice, Koturaška 43, 10000 Zagreb.
Internet stranice NN 154/2005 • Zajednički prihodi proračuna, javnih poduzeća i ostalih organizacija raspoređuju se svakoga radnog dana.
Internet stranice NN 154/2005 • 11. Evidencija o vrstama prihoda i o rasporedu zajedničkih prihoda
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 154/2005 • FINA je obvezna osigurati evidenciju po vrstama prihoda uplaćenih u korist državnog, županijskih, gradskih/općinskih proračuna te o raspoređenim zajedničkim prihodima proračuna, javnih poduzeća i ostalih organizacija.
Informacije NN 154/2005 • FINA je obvezna osigurati podatke proračunskim korisnicima o prihodima koje su ostvarili obavljanjem poslova na tržištu, a koji su uplaćeni na Državni proračun Republike Hrvatske.
Poslovne stranice NN 154/2005 • 1. Banka otvara račun za redovno poslovanje proračuna županije, grada i općine prema Popisu računa za redovno poslovanje proračuna županija i gradova/općina po županijama koji je sastavni dio ove Naredbe – Prilog 1.
Pregledi NN 154/2005 • Proračun županije, grada, općine i mjesne samouprave može imati samo jedan račun za redovno poslovanje u skladu s člankom 62. Zakona o proračunu (»Narodne novine«, broj 96/03).
Besplatno NN 154/2005 • Županija, grad i općina koja promijeni banku u kojoj je otvoren račun za redovno poslovanje proračuna iz Popisa - prilog 1 Naredbe, dužna je račun iz popisa zatvoriti, a nastalu promjenu odmah dojaviti FINA-i. Pri promjeni računa proračuna mijenja se samo prvi dio računa (vodeći broj banke) dok drugi dio (broj računa u banci) ostaje isti.
Glasnik NN 154/2005 • Iznimno, proračun županije, grada i općine, osim računa iz stavka 2., može i u drugoj banci imati otvoren račun na koji prenose sredstva proračuna u svrhu realizacije programa koji usvoji predstavničko tijelo županije, grada ili općine.
Propis NN 154/2005 • Broj računa u banci za županiju određuje se ovako: prve dvije znamenke imaju oznaku »18«, iduće tri znamenke su nule, šesta i sedma znamenka je oznaka broja županije, osma znamenka je »5«, devetu znamenku određuje banka a deseta znamenka je kontrolni broj prethodnih devet, izračunan po međunarodnoj normi ISO 7064 »Modul 11, 10«.
Propis NN 154/2005 • Broj računa u banci za grad/općinu određuje se ovako: prve dvije znamenke imaju oznaku »18«, iduće tri znamenke su oznaka grada/općine iz Priloga 1, šesta znamenka je »5«, iduće tri znamenke određuje banka, posljednja znamenka je kontrolni broj prethodnih devet, izračunan po međunarodnoj normi ISO 7064 »Modul 11, 10«.
Propis NN 154/2005 • Pri prijenosu sredstava s računa proračuna županije i grada/općine u polje »model« upisuje se broj modela »21«, a u polje »poziv na broj odobrenja« kao podatak prvi upisuje se brojčana oznaka 4901 te kao podatak drugi matični broj proračuna.
Propis NN 154/2005 • 2. Od dana primjene ove Naredbe prestaje vrijediti Naredba o načinu uplaćivanja prihoda proračuna, obveznih doprinosa te prihoda za financiranje drugih javnih potreba za 2005. godinu (»Narodne novine«, broj: 186/05, 24/05, 65/05,78/05, 87/05, 96/05 i 99/05).
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 141/04, Broj 89/08, Broj 11/04, Broj 132/06, Broj 64/07, Broj 93/95


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled