PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 151/2005 • a) nepredvidive i neizbježne okolnosti izvan utjecaja tog zračnog prijevoznika, a koje su dovele do:
NN 151/2005 • – isključivanja iz prometa tipa zrakoplova koji se općenito koristi za dotične letove,
NN 151/2005 • b) prekid zračnog prometa zbog aktivnosti koje negativno utječu na određene letove i koje praktički i/ili tehnički onemogućavaju tom zračnom prijevozniku obavljanje prometnih operacija na način kako je to planirao;
NN 151/2005 • c) značajna financijska šteta nanesena zračnom prijevozniku, koja ima za posljedicu izdavanje privremene operativne dozvole ili nekog odgovarajućeg dokumenta koji vrijedi do financijskog ozdravljenja tog zračnog prijevoznika.
NN 151/2005 • (5) Ne dovodeći u pitanje članak 27. stavak 2. ovoga Pravilnika, slotovi uključeni u bazu slotova moraju se distribuirati među zračnim prijevoznicima koji su podnijeli zahtjeve za dodjelu slotova. 50% tih slotova treba dodijeliti novim sudionicima, osim ako zahtjevi od strane novih sudionika predstavljaju manje od 50%. Među zahtjevima koje podnesu novi sudionici, prednost treba dati zračnim prijevoznicima koji ispunjavaju uvjete za stjecanje statusa novog sudionika.
NN 151/2005 • (6) Novi sudionik, kojem je ponuđena serija slotova unutar razdoblja od jedan sat prije ili sat poslije vremena koje je on tražio, i koji nije prihvatio tu ponudu, za dotično razdoblje reda letenja ne može zadržati status novog sudionika.
NN 151/2005 • (7) U slučaju letova koje obavlja neka grupa zračnih prijevoznika, samo jedan zračni prijevoznik iz te grupe može podnijeti zahtjev za dodjelu potrebnih slotova. Zračni prijevoznik koji obavlja takve letove, preuzima odgovornost za ispunjavanje operativnih kriterija, koji su potrebni da bi zadržao prije stečenu prednost opisanu u članku 27. stavak 2. ovoga Pravilnika. Slotove dodijeljene jednom zračnom prijevozniku može koristiti neki drugi zračni prijevoznik iz iste grupe, pod uvjetom da se za dotični let u svrhu koordinacije i praćenja zadrži identifikacijski kôd zračnog prijevoznika kojem su slotovi dodijeljeni. Nakon prestanka takvih operacija, tako korišteni slotovi ostaju zračnom prijevozniku kojem su na početku bili dodijeljeni. Zračni prijevoznici uključeni u zajedničke operacije dužni su koordinatora slotova detaljno obavijestiti o tim operacijama prije početka takvih operacija.
NN 151/2005 • (1) Prigovor u svezi s traženim ili dodijeljenim slotom ili serijom slotova, zračni prijevoznik podnosi Povjerenstvu za nadzor koordiniranja.
NN 151/2005 • (2) Ako Povjerenstvo za nadzor koordiniranja u roku od 30 dana od dana podnošenja prigovora iz stavka 1. ovoga članka koordinatoru slotova ne predloži način postupanja po prigovoru, Ministarstvo će u narednih 60 dana organizirati posredovanje od strane predstavničke organizacije zračnih prijevoznika ili zračnih luka ili od strane neke treće osobe.
NN 151/2005 • Ako Ministarstvo ima saznanja da u zračnim lukama drugih zemalja, u pogledu dodjele i korištenja slotova zračnim prijevoznicima iz Republike Hrvatske, hrvatski zračni prijevoznici nemaju:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 151/2005 • a) isti tretman koji imaju zračni prijevoznici tih zemalja u Republici Hrvatskoj,
NN 151/2005 • b) isti tretman koji imaju zračni prijevoznici iz Republike Hrvatske u svojoj zemlji,
NN 151/2005 • ono može odlučiti da se u potpunosti ili djelomično obustavi ispunjenje obveza koje proizlaze iz primjene ovog dijela Pravilnika prema zračnim prijevoznicima iz drugih zemalja, do trenutka ispravljanja diskriminacijskog ponašanja tih zemalja prema zračnim prijevoznicima iz Republike Hrvatske.
NN 151/2005 • (1) Nadležna kontrola zračne plovidbe može odbiti plan letenja zračnog prijevoznika ako taj zračni prijevoznik namjerava sletjeti ili uzletjeti u nekoj zračnoj luci tijekom razdoblja u kojima je ta zračna luka koordinirana, a da mu koordinator slotova nije dodijelio slot.
NN 151/2005 • (2) Koordinator slotova dužan je povući seriju slotova, koja je bila privremeno dodijeljena nekom zračnom prijevozniku koji je bio u procesu osnivanja, i vratiti ih u bazu slotova 31. siječnja za sljedeću ljetnu sezonu odnosno 31. kolovoza za sljedeću zimsku sezonu, ako taj zračni prijevoznik na taj dan ne posjeduje operativnu dozvolu ili drugi odgovarajući dokument ili ako nadležno tijelo ne izjavi da će operativna dozvola ili drugi odgovarajući dokument biti izdani prije početka odgovarajućeg razdoblja reda letenja.
NN 151/2005 • (3) Koordinator slotova dužan je povući i vratiti u bazu seriju slotova nekog zračnog prijevoznika, koju je isti dobio na temelju razmjene u skladu s člankom 28. stavak 1. podstavak c) ovoga Pravilnika, ako se ti slotovi ne koriste na predviđeni način.
NN 151/2005 • (4) Zračni prijevoznici, koji višekratno i namjerno obavljaju promet u vrijeme koje se značajno razlikuje od dodijeljenog slota kao dijela serije slotova, ili slotove koriste na način koji se značajno razlikuje od načina na koji im je ukazano prilikom dodjele istih i time nanose štetu zračnoj luci ili zračnom prometu, gube svoj status iz članka 27. stavak 2. ovoga Pravilnika. Koordinator slotova može donijeti odluku da tom zračnom prijevozniku oduzme dotičnu seriju slotova za preostali dio razdoblja reda letenja i da te slotove vrati u bazu, nakon što sasluša obrazloženje tog zračnog prijevoznika i nakon izdavanja jednokratne opomene.
NN 151/2005 • (5) Ne dovodeći time u pitanje članak 29. stavak 4. ovoga Pravilnika:
NN 151/2005 • a) ako neki zračni prijevoznik ne može ostvariti 80% iskorištenje, koje je definirano u članku 27. stavak 2. ovoga Pravilnika, koordinator slotova može odlučiti da tom zračnom prijevozniku oduzme dotičnu seriju slotova za preostali dio razdoblja reda letenja i da ih vrati u bazu nakon što sasluša obrazloženje dotičnog zračnog prijevoznika;
NN 151/2005 • b) ako nakon nekog dodijeljenog vremena, koje predstavlja 20% razdoblja važenja neke serije slotova ne budu korišteni nikakvi slotovi iz te serije, koordinator slotova tu seriju slotova mora vratiti u bazu za preostali dio razdoblja reda letenja, nakon što sasluša obrazloženje tog zračnog prijevoznika.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 61/92, Broj 70/02,
Broj 53/08, Broj 90/98,
Broj 146/05, Broj 5/07
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE