PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 148/2009 • a u slučaju kada u jednom danu, uz povremeni obavlja i druge oblike prijevoza, vozaču se priznaju stvarno ostvareni sati rada.
NN 148/2009 • U slučaju obavljanja povremenog prijevoza koji traje više dana:
NN 148/2009 • – za dane u kojima ne upravlja vozilom, vozaču autobusa priznaje se 120 bodova,
NN 148/2009 • – za dane u kojima rad traje kraće od 6 sati, vozaču autobusa priznaje se stvarno vrijeme rada te razlika od broja bodova ostvarenih radom do 120 bodova,
NN 148/2009 • – za dane kada rad traje duže od 6 sati, vozaču se priznaju stvarni sati rada,
NN 148/2009 • a za prvi i zadnji dan obavljanja takvog prijevoza, vozaču se priznaju stvarni sati rada.
NN 148/2009 • Na vrijeme rada prema prethodna dva stavka primjenjuje se priprema i rasprema iz prethodnog članka. Obračun dnevnog trajanja rada prema alinejama 1. i 2., stavka 3. i alineji 2. stavka 4. ovog članka, vršit će se na način da se u zbroju do 30 minuta ne uzima u obračun, a 30 i više minuta obračunava kao puni sat.
NN 148/2009 • Osim vremena koje ulazi u radno vrijeme prema prethodnim člancima, Društvo radnicima plaća i vrijeme raspoloživosti koje se isključuje iz radnog vremena, u slučajevima kako slijedi.
NN 148/2009 • U slučaju kada vozač zbog organizacije posla, a radi početka rada (obavljanja prijevoza), odnosno povratka nakon rada (obavljenog prijevoza), putuje kao putnik na udaljenosti više od 70 km od mjesta sa kojega je upućen, odnosno u mjesto povratka, prema putnom radnom listu, istome će poslodavac priznati 6 bodova po punom satu takvog putovanja.
NN 148/2009 • Isto tako, u slučaju obavljanja redovnog linijskog prijevoza, kada je zbog organizacije posla ili državnog praznika potrebno da vozač boravi na terenu i čeka jedan ili više dana za povratak redovne linije te ne upravlja vozilom, za navedene dane priznaje mu se 120 bodova po danu, a za prvi i zadnji dan obavljanja takvog prijevoza vozaču se priznaju sati ostvareni stvarnim radom.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 148/2009 • Trajanje radnog vremena vozača autobusa utvrđuje se za pojedini mjesec kao zbroj ostvarenih sati vožnje i vremena pripreme i raspreme te korištenja stanke kada vozač ostvari pravo na nju.
NN 148/2009 • U mjesečnom zbroju sati rada, nepuni sat obračunava se na način da se do 30 minuta ne uzima u obzir prilikom obračuna, a 30 i više minuta obračunava se kao puni sat.
NN 148/2009 • Radnik na radnom mjestu vozača autobusa prilikom obavljanja poslova svojega radnog mjesta ima pravo na terenski, odnosno dnevni dodatak u slučajevima utvrđenim ovim člankom te u skladu sa člankom 35. ovog Pravilnika.
NN 148/2009 • Radnik na radnom mjestu vozača autobusa ostvaruje pravo na terenski dodatak, prema izbivanju utvrđenom po putnom radnom listu, odnosno taho listiću, u slučaju kada je pri obavljanju poslova svojeg radnog mjesta najmanje 30 kilometara udaljen od svojeg mjesta prebivališta ili uobičajenog boravišta i mjesta sjedišta poslodavca ili njegove izdvojene poslovne jedinice.
NN 148/2009 • Iznos terenskog dodatka u linijskom prijevozu određuje se po trajanju izbivanja kako slijedi:
NN 148/2009 • Iznos terenskog dodatka u povremenom prijevozu određuje se po trajanju izbivanja kako slijedi:
NN 148/2009 • U slučaju kada vozač obavlja prijevoz koji traje dva ili više dana, stječe pravo na terenski dodatak za svaka navršena 24 sata u toku obavljanja navedenog prijevoza te pravo na razliku do stvarnih sati izbivanja u iznosima utvrđenim ovim člankom za broj preostalih sati.
NN 148/2009 • U slučaju kada su vozaču autobusa osigurane usluge smještaja i prehrane, terenski dodatak iz stavaka 3. i 4. ovog članka, umanjuje se kako slijedi:
NN 148/2009 • U slučaju kada radnik na radnom mjestu vozača autobusa obavlja poslove na terenu unutar 30 kilometara udaljenosti od sjedišta poslodavca ili njegove izdvojene poslovne jedinice i svojega mjesta prebivališta ili uobičajenog boravišta, odnosno kad ne ostvaruje pravo na terenski dodatak, isti ima pravo na dnevni dodatak u bruto iznosu prema izbivanju utvrđenom prema putnom radnom listu, odnosno taho listiću, i to:
NN 148/2009 • Terenski i dnevni dodatak koji radnik ostvari u toku dana zbrajaju se i ne mogu zajedno biti veći od 170,00 kn. U slučaju kada zbroj terenskog i dnevnog dodatka u toku dana pređe navedeni iznos, radnik nema pravo na iznos dnevnog dodatka, koji nakon što se zbroji s terenskim dodatkom, prelazi iznos od 170,00 kn.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 24/07, Broj 48/03,
Broj 185/03, Broj 89/98,
Broj 124/00, Broj 201/03
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE