PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 151/2005 • a u suprotnom izbor pružatelja zemaljskih usluga obavlja Ministarstvo nakon konzultacije s Povjerenstvom korisnika zračne luke i operatorom zračne luke.
NN 151/2005 • (5) Zemaljske usluge može pružati i sam operator zračne luke, a da se za to ne provede postupak utvrđen odredbama ovoga članka, ako je operator zračne luke jedan od pružatelja zemaljskih usluga iz članka 5. ili 8. ovoga Pravilnika. Operator zračne luke može bez provođenja postupka utvrđenog odredbama ovoga članka, za pružanje zemaljskih usluga u toj zračnoj luci ovlastiti neku drugu pravnu osobu pod uvjetom da:
NN 151/2005 • – operator zračne luke ima izravnu ili neizravnu kontrolu nad tom pravnom osobom; ili
NN 151/2005 • – ta pravna osoba ima izravnu ili neizravnu kontrolu nad operatorom zračne luke.
NN 151/2005 • (6) Pružatelji zemaljskih usluga izabiru se na maksimalno razdoblje od sedam godina.
NN 151/2005 • (7) Ako pružatelj zemaljskih usluga prestane obavljati te aktivnosti prije isteka razdoblja na koje je izabran, provest će se postupak za odabir novoga pružatelja zemaljskih usluga u skladu s odredbama ovoga članka.
NN 151/2005 • (8) Povjerenstvo korisnika zračne luke mora biti obaviješteno o rezultatu natječajnog postupka.
NN 151/2005 • U okviru odabira pružatelja zemaljskih usluga, obveza pružanja zemaljskih usluga se može odnositi i na druge zračne luke pod uvjetom da:
NN 151/2005 • – se te zračne luke nalaze na otocima u istom geografskom području; i
NN 151/2005 • – svaka od tih zračnih luka ima promet od najmanje 100 000 putnika godišnje; i
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 151/2005 • – takvu obvezu, nakon pristupanja Republike Hrvatske Europskoj uniji, odobri Europska komisija.
NN 151/2005 • (1) Pružatelj zemaljskih usluga i samostalni pružatelj usluga, može započeti s obavljanjem tih usluga nakon što dobije odobrenje od Ministarstva.
NN 151/2005 • (2) Odobrenje iz stavka 1. ovoga članka izdaje se na zahtjev samostalnog pružatelja usluga ili pružatelja zemaljskih usluga nakon provedenog postupka odabira, uz očitovanje operatora zračne luke o udovoljavanju standardnim uvjetima ili tehničkim specifikacijama.
NN 151/2005 • (3) Odobrenje se izdaje na maksimalno razdoblje od sedam godina.
NN 151/2005 • (4) Ako pružatelj zemaljskih usluga prestane obavljati poslove prije isteka perioda na koji je odobrenje izdano, mora biti izabran drugi pružatelj u skladu postupkom propisanim ovim Pravilnikom.
NN 151/2005 • (1) Ministarstvo će ukinuti odobrenje iz članka 11. ovoga Pravilnika ako imatelj odobrenja više ne udovoljava nekom od standardnih uvjeta ili tehničkih specifikacija ili ne udovoljava uvjetima sigurnosti zračnog prometa prema odredbama Zakona o zračnom prometu i provedbenih propisa donesenih na temelju tog Zakona.
NN 151/2005 • (2) O ukidanju odobrenja mora biti obaviješten operator zračne luke.
NN 151/2005 • (1) Pružatelji zemaljskih usluga i samostalni pružatelji usluga moraju imati pristup objektima zračne luke uključujući centraliziranu infrastrukturu, u mjeri koja je potrebna za obavljanje njihovih djelatnosti. Prostor za pružanje zemaljskih usluga mora biti podijeljen između različitih pružatelja zemaljskih usluga i samostalnih pružatelja usluga, na način potreban za ostvarenje njihovih prava te pošteno i djelotvorno natjecanje, a na temelju relevantnih, objektivnih, transparentnih i ne diskriminirajućih pravila i kriterija.
NN 151/2005 • (2) Operator zračne luke će odrediti pristojbu za pristup infrastrukturi prema relevantnim, objektivnim, transparentnim i nediskriminirajućim kriterijima.
NN 151/2005 • (3) Operator zračne luke može pružateljima zemaljskih usluga i samostalnim pružateljima usluga odrediti pristojbu i za korištenja drugih objekata zračne luke. Visina ovih pristojba mora biti određena prema relevantnim, objektivnim, transparentnim i nediskriminirajućim kriterijima.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 63/07, Broj 39/95,
Broj 148/99, Broj 1/97,
Broj 64/09, Broj 24/06
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE