PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2006-03-28-668 NN 28/2006

• Agencija je utvrdila kako se poduzetnik ACI d.d. smatra poduzetnikom u teškoćama u smislu članka 16. stavka 2. Uredbe o državnim potporama, te kako nisu ispunjeni neki od preostalih uvjeta iz članka 74. stavka 1. Uredbe o državnim potporama, koji moraju biti kumulativno ispunjeni da bi se moglo ocijeniti kako konkretno državno jamstvo ne predstavlja državnu potporu: ne može se sa sigurnošću utvrditi da korisnik zajma može na financijskom tržištu dobiti zajam po tržišnim uvjetima bez posredovanja države; ispunjen je uvjet da je državno jamstvo povezano s određenom financijskom transakcijom ograničeno po visini i vremenu trajanja; državno jamstvo pokriva 100 posto financijske obveze; temeljem dostavljenih podataka se ne može utvrditi da se za državno jamstvo zaračunava tržišna cijena.


Stranica 2006-03-28-668 NN 28/2006

• Agencija je, nadalje, utvrdila kako je poduzetniku ACI d.d., kao poduzetniku u teškoćama iz članka 16. stavka 2. Uredbe o državnim potporama, moguće dodijeliti jedino državnu potporu za restrukturiranje iz članka 16. stavka 1. Uredbe o državnim potporama. Sukladno članku 18. stavku 1. Uredbe o državnim potporama, državna potpora za restrukturiranje je dio dugoročnog plana obnove poduzetnika i može se dodijeliti pod uvjetom da: poduzetnik predloži program restrukturiranja koji osobito obuhvaća uzroke i posljedice teškoća u poduzetniku, predviđa načine rješavanja teškoća, izvore financiranja, trajanje te gospodarske i socijalne posljedice restrukturiranja; je ograničena na minimum sredstava potrebnih za provođenje mjera restrukturiranja u okviru postojećih izvora financiranja poduzetnika; poduzetnik znatno doprinosi procesu restrukturiranja. Iz rečenog proizlazi kako restrukturiranje mora biti temeljeno na jasnom i suvislom programu iz kojeg proizlazi kako će, nakon razdoblja potrebnog za restrukturiranje, poduzetnik postići dugoročnu održivost poslovanja na tržištu i to bez novih državnih potpora.


Stranica 2006-03-28-668 NN 28/2006

• Iz dostavljene dokumentacije razvidno je kako se Agenciji dostavljeni dokument »Analiza poslovanja ACI d.d. Opatija 2001-2003. i usporedba s planom poslovanja za 2004. godinu te prijedlog financijskog restrukturiranja društva« iz travnja 2004. godine, svodi uglavnom na financijsko restrukturiranje, za koje se, u principu, ne mogu dodijeliti državne potpore. Sukladno rečenom, državna potpora za financijsko restrukturiranje poduzetnika ne može biti odobrena bez restrukturiranja dijela poslovanja radi kojeg je poduzetnik i dospio u teškoće. Stoga je Agencija zatražila da joj se ponovno dostavi Program restrukturiranja i konsolidacije iz članka 18. stavka 1. podstavka 1. Uredbe o državnim potporama, čiji će instrument provedbe biti predloženo državno jamstvo. Obzirom da je Agencija utvrdila da je ACI d.d. poduzetnik u teškoćama iz članka 16. stavka 2. Uredbe o državnim potporama, cjelokupni iznos državnog jamstva u konkretnom slučaju predstavlja državnu potporu.


Stranica 2006-03-28-668 NN 28/2006

• i) izvješća o tijeku novca za 2004. godinu, strukturu ukupnih financijskih obveza te izvješće neovisnog revizora o financijskim izvješćima poduzetnika ACI d.d. za 2004. godinu;


Internet NN 28/2006
• ii) trajanje koncesija o korištenju pomorskog dobra dodijeljenih poduzetniku ACI d.d.;

Internet stranice NN 28/2006
• iii) novi program restrukturiranja poduzetnika ACI d.d. koji mora sadržavati sve potrebne podatke sukladno elementima Sadržaja Programa (plana) restrukturiranja već dostavljenog od strane Agencije.

Internet stranice NN 28/2006 • Obzirom da zatraženi podaci nisu dostavljeni Agenciji, Agencija je dopisom klasa: UP/I 430-01/2005-01/08, urbroj: 580-03-05-50-08, od 5. siječnja 2006. upućenim Ministarstvu mora, turizma, prometa i razvitka, na znanje Ministarstvu financija, HBOR-u i poduzetniku ACI d.d., ponovno zatražila rečene podatke. Agenciji nisu dostavljeni traženi podaci iz rečenih dopisa.
Internet stranice NN 28/2006 • Dana 23. siječnja 2006. Agencija je zaprimila dopis poduzetnika ACI d.d. kojim je izvještena kako je poduzetnik ACI d.d. u međuvremenu odustao od traženog državnog jamstva, te kako iz tog razloga neće dostavljati traženu dokumentaciju Agenciji.
Internet stranice NN 28/2006 • Međutim, ni od strane Ministarstva financija kao podnositelja zahtjeva za dodjelu državnog jamstva u konkretnom slučaju, niti od strane Ministarstva mora, turizma, prometa i razvitka kao resornog ministarstva u konkretnom slučaju, nije povučen zahtjev za dodjelu državne potpore korisniku ACI d.d. Radi toga Agencija nije bila u mogućnosti donijeti zaključak o obustavi postupka iz članka 131. stavka 2. Zakona o općem upravnom postupku (»Narodne novine«, broj: 53/91), temeljem rečenog odustanka poduzetnika ACI d.d. od traženja državnog jamstva, budući da poduzetnik ACI d.d. nije stranka koja je pokrenula postupak, niti je riječ stranci koja sukladno odredbama Zakona o državnim potporama može pokrenuti postupak davanja suglasnosti na prijedlog odluke o dodjeli državnog jamstva. Sukladno članku 11. stavku 1. Zakona o državnim potporama, prijedlog akta o odobravanju odnosno davanju pojedinačne državne potpore kojim izražava namjeru odobravanja odnosno davanja državne potpore sukladno odredbama Zakona o državnim potporama, odnosno Prijedlog Odluke o davanju državnog jamstva u konkretnom slučaju, Agenciji dostavlja davatelj državne potpore, a ne njen korisnik.
Internet stranice NN 28/2006 • Kako Ministarstvo financija, Ministarstvo mora, turizma, prometa i razvitka i poduzetnik ACI d.d. ni nakon ponovljenih zahtjeva Agencije nisu dostavili tražene podatke i dokumentaciju, Vijeće za zaštitu tržišnog natjecanja je na svojoj 55. sjednici održanoj 16. veljače 2005., temeljem raspoložive dokumentacije, donijelo odluku o odbijanju davanja suglasnosti na Prijedlog odluke Vlade Republike Hrvatske o davanju državnih jamstava Raiffeisenbank Austria d.d. po odobrenom dugoročnom kreditu HBOR-a iz Programa kreditiranja financijskog restrukturiranja gospodarskih subjekata za krajnjeg korisnika ACI d.d.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 28/2006 • Rečena odluka Vijeća temelji se na odredbi članka 10. stavka 3. Zakona o državnim potporama, sukladno kojem Agencija može donijeti rješenje iz članka 13. stavka 1. Zakona o državnim potporama, odnosno u konkretnom slučaju rješenje o odbijanju davanja suglasnosti na Prijedlog Odluke Vlade Republike Hrvatske o davanju državnog jamstva, ako davatelj državne potpore i/ili korisnik državne potpore i nakon ponovljenog zahtjeva Agencije ne dostavi tražene podatke. Stoga je, primjenom članka 10. stavka 3. Zakona o državnim potporama, a u svezi članka 9. stavka 2. točke b) i članka 13. stavka 1. Zakona o državnim potporama, odlučeno kao u točki I. ovog rješenja.
Informacije NN 28/2006 • Sukladno članku 13. stavku 3. Zakona o državnim potporama, bez rješenja o davanju suglasnosti na prijedlog akta iz članka 11. stavka 1. Zakona o državnim potporama, pojedinačna potpora ne može se dati ni koristiti, osim u slučaju naknadno donesenog rješenja iz članka 15. stavka 1. Zakona o državnim potporama. Sukladno članku 13. stavku 4. Zakona o državnim potporama, u slučaju kad je zahtjev za davanje suglasnosti iz članka 13. stavka 1. Zakona o državnim potporama odbijen, može se ponovno podnijeti pod uvjetom da su otklonjeni razlozi zbog kojih je prethodno odbijen, odnosno ako u konkretnom slučaju Ministarstvo financija kao podnositelj zahtjeva za davanje državnog jamstva, ili Ministarstvo mora, turizma, prometa i razvitka kao davatelj državne potpore, dostave Agenciji sve potrebne podatke opisane u točki II. obrazloženja ovog rješenja.
Poslovne stranice NN 28/2006 • Sukladno odredbi članka 17. Zakona o državnim potporama, rješenja Agencije iz članka 9. stavka 2. točka b) Zakona o državnim potporama, kojima se odbija davanje suglasnosti na prijedlog akta kojim se namjerava odobriti ili dati državna potpora, objavljuju se u »Narodnim novinama«, te je odlučeno kao u točki II. izreke ovog rješenja.
Pregledi NN 28/2006 • Ovo rješenje je konačno u upravnom postupku. Protiv ovog rješenja žalba nije dopuštena, ali nezadovoljna stanka može pokrenuti upravni spor pred Upravnim sudom Republike Hrvatske u roku od trideset (30) dana od dana dostave ovog rješenja.
Besplatno NN 28/2006 • HRVATSKA LUTRIJA d.o.o., Zagreb, Ulica grada Vukovara 71, zastupana po direktorici Vesni Bakran (u daljnjem tekstu: Poslodavac), s jedne strane
Glasnik NN 28/2006 • SINDIKAT TRGOVINE HRVATSKE, zastupan po predsjednici Ani Knežević i
Propis NN 28/2006 • REPUBLIČKI SINDIKAT RADNIKA HRVATSKE (pravni slijednik Republičkog sindikata radnika hrvatske pošte i telekomunikacija), zastupan po predsjedniku Jadranku Veharu
Propis NN 28/2006 • U Kolektivnom ugovoru zaključenim dana 11. 5. 2004. god. i njegovim Izmjenama i dopunama od 27. 9. 2004. god. (u daljnjem tekstu: Kolektivni ugovor) članak 21. mijenja se i glasi:
Propis NN 28/2006 • Ako potreba posla, organizacija rada i druge izvanredne okolnosti zahtijevaju, radnik je dužan na osnovi usmenog ili pisanog naloga Poslodavca obavljati i druge poslove istog stupnja stručne spreme koji bitno ne odstupaju od poslova za koje je zaključio ugovor o radu.
Propis NN 28/2006 • Iznimno, radnik može pod uvjetima iz stavka 1. ovog članka raditi na drugim poslovima dulje od 30 dana, na temelju pisanog naloga Poslodavca uz istovremenu obavijest Radničkom vijeću.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 20/97, Broj 9/99, Broj 108/01, Broj 22/07, Broj 78/03, Broj 35/95


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled