PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2008-04-42-1422 NN 42/2008

• – ako je potrebno radi postizavanja zahtijevanih ispitnih sila, vozilo se može učvrstiti na bilo koji način koji odredi proizvođač vozila


Stranica 2008-04-42-1422 NN 42/2008

• – ako je vozilo opremljeno zračno-hidrauličkim, hidrauličkim ili zračnim ovjesom ili uređajem za automatsko podešavanje razine, mora se ispitati s ovjesom ili uređajem u uobičajenome položaju za vožnju koji je odredio proizvođač.


Stranica 2008-04-42-1422 NN 42/2008

• 5.2. Za vozila kategorija M1, M2, M3, N 1, O 1 ili O2 (1) smatra se da ispunjavaju uvjete dane u točki 5.1:


Stranica 2008-04-42-1422 NN 42/2008

• – ili ako zračnost od tla na stražnjemu dijelu neopterećena vozila ne prekoračuje 55 cm po širini koja od širine stražnje osovine nije kraća za više od 10 cm na svakoj strani (pri čemu se ne uzimaju u obzir izbočine guma u blizini tla).


Internet NN 42/2008
• Kad postoji više osovina, treba uzeti u obzir širinu najšire stražnje osovine.

Internet stranice NN 42/2008
• Taj zahtjev mora biti ispunjen na dužini udaljenoj najviše 45 cm od stražnjega kraja vozila.

Internet stranice NN 42/2008 • 5.3. Za vozila kategorija N2, N 3, O3 ili O4(1) smatra se da ispunjavaju uvjete dane u točki 5.1:
Internet stranice NN 42/2008 • – ako je vozilo opremljeno posebnom napravom za zaštitu od stražnjega podlijetanja u skladu sa zahtjevima iz točke 5.4.
Internet stranice NN 42/2008 • – ako je stražnji dio vozila konstruiran i/ili opremljen tako da se za njegove sastavne dijelove, na temelju njihova oblika i značajka, može smatrati da nadomješćuju posebnu napravu za zaštitu od stražnjega podlijetanja. Smatra se da sastavni dijelovi čija zajednička funkcija zadovoljava zahtjeve iz točke 5. tvore napravu za zaštitu od stražnjega podlijetanja.
Internet stranice NN 42/2008 • 5.4. Naprava za zaštitu od stražnjega podlijetanja (u daljnjemu tekstu: »naprava«) po pravilu se sastoji od poprečnog nosača i veznih elemenata koji su spojeni s uzdužnim nosačima podvozja ili s elementima koji ih nadomješćuju.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 42/2008 • 5.4.1. Naprava mora biti ugrađena što je moguće bliže stražnjemu dijelu vozila. Međuprostor između donjega ruba naprave i tla kad je vozilu neopterećeno(2) ne smije biti veći od 55 cm.
Informacije NN 42/2008 • 5.4.2. Naprava ne smije ni u jednoj točki prekoračivati širinu stražnje osovine vozila, izmjerene na krajnjim vanjskim točkama kotača, i isključujući izbočine guma u blizini tla, niti smije na svakoj strani biti kraća više od 10 cm. Kad postoji više osovina, treba uzeti u obzir širinu najšire stražnje osovine.
Poslovne stranice NN 42/2008 • 5.4.3. Visina profila poprečnoga nosača ne smije biti manja od 10 cm. Bočni krajevi poprečnog nosača ne smiju biti savijeni prema unatrag ili imati oštre vanjske rubove; ti su zahtjevi ispunjeni kad su bočni krajevi poprečnog nosača zaobljeni s polumjerom zakrivljenosti koji nije manji od 2,5 mm.
Pregledi NN 42/2008 • 5.4.4. Naprava mora biti konstruirana tako da može imati više položaja na stražnjoj strani vozila. U tome slučaju treba postojati sigurna metoda za osiguravanje naprave u radnom položaju tako da je onemogućeno bilo kakvo slučajno mijenjanje položaja. Sila koju treba primijeniti djelatnik radi promjene položaja naprave ne smije biti veća od 40 daN.
Besplatno NN 42/2008 • 5.4.5. Naprava mora imati odgovarajuću otpornost u odnosu na sile koje djeluju usporedno uzdužnoj osi vozila i u radnome položaju mora biti spojena na uzdužne nosače podvozja ili druge dijelove koji ih nadomještaju.
Glasnik NN 42/2008 • Smatra se da je taj zahtjev zadovoljen ako se dokaže da vodoravno rastojanje između kraja naprave za zaštitu od stražnjega podlijetanja i stražnjega kraja vozila za vrijeme i poslije djelovanja sila ne prekoračuje 40 cm u bilo kojoj od točaka P1, PB i P3. Kod mjerenja tog rastojanja ne treba uzimati u obzir nijedan dio vozila na visini većoj od 3 m iznad tla kad je vozilo neopterećeno;
Propis NN 42/2008 • 5.4.5.1. Točke P1 postavljene su 30 cm od uzdužnih ravnina koje dodiruju vanjske rubove kotača na stražnjoj osovini; točke P2, koje su postavljene na crti koja spaja točke P1, simetrične su u odnosu na uzdužnu središnju ravninu vozila i međusobno udaljene 70 do uključivo 100 cm, a njihov točan položaj određuje proizvođač. Proizvođač mora odrediti udaljenost točaka P1 i P2 od tla unutar vodoravnih crta obrisa naprave. Visina, međutim, ne smije prekoračivati 60 cm kad je vozilo neopterećeno. P3 je središte ravne crte koja spaja točke P2.
Propis NN 42/2008 • 5.4.5.2. U obje točke P1 i P3 mora se redoslijedom djelovati vodoravnom silom koja odgovara iznosu od 25% najveće tehnički dopuštene mase vozila, ali ne prekoračuje 5 x 104 N.
Propis NN 42/2008 • 5.4.5.3. U obje točke P2 treba redom djelovati vodoravnom silom koja ogovara 50% najveće tehnički dopuštene mase vozila, ali ne prekoračuje 10 x 104 N.
Propis NN 42/2008 • 5.4.5.4. Odvojeno treba djelovati silama navedenim u točkama 5.4.5.2 i 5.4.5.3 naviše. Proizvođač može odrediti redoslijed primjene sila.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 9/00, Broj 20/90, Broj 65/01, Broj 114/08, Broj 184/04, Broj 10/90


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled