PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 103/2005 • b) ako je znanstveni stupanj u funkciji poslova radnog mjesta na kojem je zaposlenik zaposlen.
NN 103/2005 • g) mentorstvo na maturalnim, završnim i pomoćničkim ispitima;
NN 103/2005 • e) rad na dane blagdana i neradne dane utvrđene zakonom i rad na dan Uskrsa 150%.
NN 103/2005 • (3) Smjena (smjenski rad) je svakodnevni rad zaposlenika prema utvrđenom radnom vremenu poslodavca koji zaposlenik obavlja u prijepodnevnom (prva smjena), poslijepodnevnom (druga smjena) ili noćnom dijelu dana (treća smjena) tijekom radnog tjedna.
NN 103/2005 • (4) Rad u smjenama je rad zaposlenika koji mijenja smjene ili naizmjenično obavlja poslove u prvoj i drugoj smjeni tijekom jednog mjeseca.
NN 103/2005 • (5) Rad u smjeni je i rad zaposlenika koji naizmjenično ili najmanje dva radna dana u tjednu obavlja poslove u prvoj i drugoj smjeni.
NN 103/2005 • (6) Naknada za rad u smjenama iz stavka 3., 4. i 5. ovoga članka isplaćuje se kao postotno uvećanje dnevne zarade za obavljanje poslova u drugoj smjeni.
NN 103/2005 • (7) Dvokratni rad nastavnika su poslovi neposrednog odgojno-obrazovnog rada u prvoj i drugoj smjeni u istom radnom danu, a unutar tjednog zaduženja, s prekidom dužim od jednog sata (60 minuta).
NN 103/2005 • (8) Dvokratni rad je rad zaposlenika koji obavlja poslove u istom radnom danu tijekom prve i druge smjene s prekidom dužim od jednog sata (60 minuta).
NN 103/2005 • (9) Dvokratnim radom ne smatraju se: nastavnička i razredna vijeća, sjednice stručnih aktiva, roditeljski sastanci, informacije, pripreme učenika za natjecanje.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 103/2005 • (10) Naknada za dvokratni rad iz stavka 7. i 8. ovoga članka isplaćuje se kao postotno uvećanje dnevne zarade za radni dan u kojem je zaposlenik radio dvokratno.
NN 103/2005 • (11) Poslovi mentorstva su poslovi zadavanja i odabira teme, praćenje i kontrola izrade i ocjenjivanje maturalnog odnosno završnog rada, te poslovi nastavnika-nositelja zadatka koji je organizira, nadzire i ocjenjuje tijek pomočnićkog ispita.
NN 103/2005 • Poslovima mentorstva ne smatraju se poslovi mature i završnog ispita u smislu čl. 15. i čl. 18. Pravilnika o polaganju mature i završnog ispita. Nastavnici ostvaruju pravo na naknadu za navedene poslove na kraju školske godine.
NN 103/2005 • Ravnatelji škola dužni su obračunavati naknade za poslove mentorstva uzimajući u obzir broj kandidata koji su kod određenog nastavnika izabrali temu maturalnog, završnog odnosno praktičnog rada na način da naknada za mentorstvo na maturalnom ispitu iznosi 4 sata po kandidatu, na završnom ispitu 4 sata po kandidatu, te na pomoćničkim ispitima najviše 40 sati za nositelja zadatka koji organizira, nadzire i ocjenjuje tijek pomoćničkog ispita.
NN 103/2005 • (12) Uvećanja plaće iz stavka 2. ovog članka međusobno se ne isključuju.
NN 103/2005 • (1) Zbog disperzije srednjoškolskih programa strukovnog školstva i kadrovskih potreba, zbog specifičnosti životne sredine područja, poticanja njihovog održivog razvitka, zadržavanja nastavnika u tim sredinama i zbog njihove prometne povezanosti, u stavku 2. ovog članka navedene srednjoškolske ustanove imaju status srednjoškolskih ustanova s otežanim uvjetima rada.
NN 103/2005 • rad svih zaposlenika u Srednjoškolskoj ustanovi, koja se nalazi na području općina- gradova koji imaju status brdsko – planinskog i otočkog područja u Republici Hrvatskoj prema popisu koji prileži:
NN 103/2005 • rad nastavnika koji rade u posebnim ustanovama za djecu s poteškoćama u razvoju i u razrednim odjelima ili odgojno-obrazovnim skupinama učenika s poteškoćama u razvoju pri redovnim školama;
NN 103/2005 • rad nastavnika koji rade s učenicima s poteškoćama u razvoju integriranim u razredne odjele redovne nastave;
NN 103/2005 • rad odgajatelja koji rade s učenicima s poteškoćama u razvoju integriranim u odgojne skupine u učeničkim domovima.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 18/90, Broj 88/02,
Broj 95/00, Broj 19/98,
Broj 8/93, Broj 80/08
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE