PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2009-05-56-1327 NN 56/2009

• (b) potpora je nužna za pokretanje novog projekta; u slučaju postojećih projekata potpore se mogu dodijeliti ako to zbog novonastale gospodarske situacije postane nužno za provedbu projekta;


Stranica 2009-05-56-1327 NN 56/2009

• (c) potpora je dodijeljena samo za projekte koji se sastoje od proizvodnje proizvoda koji uključuju ranu prilagodbu budućim standardima Zajednice za proizvode ili premašuju te standarde[27] koji povećavaju razinu zaštite okoliša, a još nisu na snazi;


Stranica 2009-05-56-1327 NN 56/2009

• (d) za proizvode koji uključuju ranu prilagodbu budućim standardima Zajednice za zaštitu okoliša ili ih premašuju, ulaganje počinje najkasnije prije 31. prosinca 2010. s ciljem stavljanja proizvoda na tržište barem dvije godine prije nego što standard stupi na snagu;


Stranica 2009-05-56-1327 NN 56/2009

• (f) zajmovi su dodijeljeni najkasnije do 31. prosinca 2010.;


Internet NN 56/2009
• (g) za izračun potpore, polazna točka trebala bi biti pojedinačna stopa korisnika izračunata na osnovi metodologije sadržane u točki 4.4.2. ovog Priopćenja. Na temelju ove metodologije poduzetnik može imati sniženje kamatne stope od:

Internet stranice NN 56/2009
• (h) subvencionirana kamatna stopa primjenjuje se u razdoblju od najviše dvije godine nakon dodjele zajma;

Internet stranice NN 56/2009 • (i) sniženje kamatne stope može se primijeniti na zajmove dodijeljene od državnih ili javnih financijskih institucija i na zajmove koje su dodijelile privatne financijske institucije. Potrebno je osigurati nediskriminaciju između javnih i privatnih subjekata;
Internet stranice NN 56/2009 • (j) potpora se dodjeljuje poduzetnicima koji nisu bili u teškoćama[30] na 1. srpnja 2008.; može se dodijeliti poduzetnicima koji nisu bili u teškoćama na taj datum, ali su kasnije zapali u teškoće kao posljedica globalne financijske i gospodarske krize;
Internet stranice NN 56/2009 • (k) države članice osiguravaju da potpora ne bude izravno ili neizravno prenesena na financijske subjekte.
Internet stranice NN 56/2009 • Smjernice Zajednice o državnim potporama za poticanje ulaganja rizičnog kapitala u male i srednje poduzetnike odredile su uvjete pod kojima se državne potpore koje podupiru ulaganja rizičnog kapitala mogu smatrati usklađenima sa zajedničkim tržištem u skladu s člankom 87. stavkom 3. Ugovora.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 56/2009 • Na temelju iskustva stečenog u primjeni Smjernica o državnim potporama za promicanje ulaganja rizičnog kapitala u male i srednje poduzetnike, Komisija smatra da ne postoji opći nedostatak tržišta rizičnog kapitala u Zajednici. Ona, međutim, prihvaća da postoje tržišni jazovi za neke vrste ulaganja u određenim fazama razvoja poduzetnika, proizašli iz nesavršenog spoja ponude i potražnje za rizičnim kapitalom, koji se općenito mogu opisati kao dionički jaz.
Informacije NN 56/2009 • Previranje na financijskom tržištu imalo je negativan učinak na tržište rizičnog kapitala za male i srednje poduzetnike u fazi ranog rasta, smanjujući dostupnost rizičnog kapitala. Zbog trenutno iznimno povećane percepcije rizika povezane s rizičnim kapitalom i s nesigurnosti koje proizlaze iz očekivanja vjerojatno nižih prinosa, ulagači su trenutno skloni ulagati u sigurniju imovinu čije je rizike lakše ocijeniti od rizika povezanih s ulaganjima rizičnog kapitala. Nadalje, nelikvidnost ulaganja rizičnog kapitala pokazala se kao daljnji element koji odvraća ulagače u ovom trenutku. Postoje dokazi da je proizašla ograničena likvidnost u trenutnim tržišnim okolnostima proširila dionički jaz za male i srednje poduzetnike. Prema tome, smatra se prikladnim privremeno povisiti prag sigurne luke za ulaganja rizičnog kapitala, kako bi se premostio trenutno povišeni dionički jaz i privremeno smanjio postotak minimalnog učešća privatnih ulagatelja na 30%, također i u slučaju mjera usmjerenih na male i srednje poduzetnike u nepotpomognutim područjima.
Poslovne stranice NN 56/2009 • Sukladno tome, na osnovi članka 87. stavka 3. točke (b) Ugovora, određena ograničenja iz Smjernica Zajednice o državnim potporama za poticanje ulaganja rizičnog kapitala u male i srednje poduzetnike privremeno se prilagođavaju do 31. prosinca 2010. kako slijedi:
Pregledi NN 56/2009 • (a) u smislu točke 4.3.1, najviše dopuštene tranše financiranja povećavaju se na 2,5 milijuna EUR-a sa 1,5 milijuna EUR-a po ciljnom malom i srednjem poduzetniku tijekom svakog razdoblja od dvanaest mjeseci;
Besplatno NN 56/2009 • (b) u smislu točke 4.3.4, najmanji iznos financiranja koje moraju osigurati privatni ulagači je 30% i unutar i izvan potpomognutih područja;
Glasnik NN 56/2009 • (d) ova privremena prilagodba smjernica ne primjenjuje se na mjere rizičnog kapitala obuhvaćene Općom uredbom o skupnom izuzeću;
Propis NN 56/2009 • (e) države članice mogu prilagoditi odobrene programe kako bi odražavali privremenu prilagodbu smjernica.
Propis NN 56/2009 • Gornje granice potpore utvrđene ovim Priopćenjem primjenjivat će se bez obzira na to financira li se podrška za potpomognuti projekt potpuno iz izvora države ili ga djelomično financira Zajednica.
Propis NN 56/2009 • Privremene mjere potpore predviđene ovim Priopćenjem ne mogu se zbrajati s potporama obuhvaćenim de minimis Uredbom za iste opravdane troškove. Ako je poduzetnik već primio de minimis potpore prije stupanja na snagu ovog privremenog okvira, zbroj potpora primljenih prema mjerama obuhvaćenim točkom 4.2. i de minimis potpora ne smije prelaziti 500.000 EUR-a između 1. siječnja 2008. i 31. prosinca 2010. Iznos de minimis potpora primljenih nakon 1. siječnja 2008. oduzima se od iznosa usklađenih potpora dodijeljenih za istu svrhu prema točkama 4.3., 4.4., 4.5. ili 4.6.
Propis NN 56/2009 • Privremene mjere potpore mogu se zbrajati s drugim usklađenim potporama ili s drugim oblicima financiranja u Zajednici uz uvjet da se poštuju maksimalni intenziteti potpora naznačeni u mjerodavnim smjernicama ili uredbama o skupnom izuzeću.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 49/95, Broj 33/02, Broj 42/06, Broj 141/98, Broj 26/98, Broj 122/03


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled