PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 110/2009 • (b) problemi vezani uz početak prometovanja novih redovnih putničkih letova zrakoplovima od najviše osamdeset sjedala, na pravcu između regionalne zračne luke i koordinirane zračne luke, te tamo gdje kapacitet ne prelazi 30 000 sjedala godišnje; ili
NN 110/2009 • (c) ozbiljne financijske štete po avioprijevoznika Zajednice, koja je rezultirala izdavanjem privremene dozvole od strane tijela nadležnog za izdavanje dozvola, do financijske reorganizacije tog avioprijevoznika u skladu s člankom 5. stavkom 5. Uredbe (EEZ-a) br. 2407/92;
NN 110/2009 • (d) prekid u nizu izvanrednih letova zbog otkaza organizatora putovanja, naročito izvan uobičajenog razdoblja najvećeg prometa, pod uvjetom da ukupna iskorištenost slota ne pada ispod 70 %;
NN 110/2009 • (e) prekid u nizu letova zbog aktivnosti s namjerom utjecanja na te letove, što obavljanje letova po planu čini avioprijevozniku praktički i/ili tehnički nemogućim.
NN 110/2009 • 6. U slučaju da se ozbiljni problemi za nove prijevoznike i dalje javljaju, države članice će se pobrinuti da se organizira sastanak koordinacijskog odbora zračne luke. Svrha tog sastanka je da se ispitaju mogućnosti poboljšanja situacije. Na taj se sastanak poziva Komisija.
NN 110/2009 • 7. Ne dovodeći u pitanje članak 8. stavak 1. Uredbe (EEZ-a) br. 2408/92, slotovi stavljeni u pričuvu raspodjeljuju se između avioprijevoznika koji ih zatraže. 50 % tih slotova dodjeljuje se novopridošlim prijevoznicima, osim ako zahtjeva novopridošlih prijevoznika nema manje od 50 %.
NN 110/2009 • 8. Novopridošli prijevoznik kojemu su ponuđeni slotovi u okviru od dva sata prije ili nakon traženog vremena, a koji nije prihvatio tu ponudu, ne zadržava status novopridošlog prijevoznika.
NN 110/2009 • 1. Kada nije moguće pronaći rješenje iz stavka 2., a s obzirom na to da se natjecanje između dotičnih avioprijevoznika ne bi smjelo narušavati, avioprijevoznicima nije dopušteno da fleksibilnost predviđenu člankom 8. stavkom 4. koriste za uvođenje jedne ili više dodatnih frekvencija na pravcu između potpuno koordinirane zračne luke unutar Zajednice i zračne luke u drugoj državi članici, ako drugi avioprijevoznik Zajednice, licenciran u drugoj državi članici, nije mogao, unatoč ozbiljnim i trajnim naporima, dobiti slotove za slijetanje i polijetanje, koji bi se objektivno mogli koristiti za osiguravanje jedne ili više dodatnih frekvencija na tom pravcu u okviru od dva sata prije ili nakon vremena zatraženog od koordinatora.
NN 110/2009 • Ova odredba ne vrijedi ako avioprijevoznik koji koristi fleksibilnost predviđenu člankom 8. stavkom 4., ne premašuje frekvencije drugog avioprijevoznika.
NN 110/2009 • 2. Uzimajući u obzir da se natjecanje između dotičnih avioprijevoznika ne bi smjelo narušavati, države članice odgovorne za potpuno koordiniranu zračnu luku iz stavka 1. dužne su nastojati olakšati dogovor između dotičnih prijevoznika.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 110/2009 • Trebalo bi potražiti alternativno rješenje ovog problema, kao što je:
NN 110/2009 • – nastojanje da se osigura pozitivno rješenje po zahtjevu za dodjelu slota avioprijevoznika licenciranog u drugoj državi članici,
NN 110/2009 • – da taj prijevoznik razumno koristi fleksibilnost predviđenu člankom 8. stavkom 4.
NN 110/2009 • 3. Zainteresirana država članica može zatražiti od Komisije da ispita primjenu ovog članka u roku od dva mjeseca nakon što avioprijevoznik obavijesti koordinatora o svojoj namjeri da iskoristi fleksibilnost predviđenu člankom 8. stavkom 4.
NN 110/2009 • 1. Kad god se pokaže da treća država, u pogledu raspodjele slotova u zračnim lukama:
NN 110/2009 • (a) ne pruža avioprijevoznicima Zajednice tretman istovjetan onome koji države članice pružaju avioprijevoznicima iz te države; ili
NN 110/2009 • (b) ne pruža avioprijevoznicima Zajednice stvarno nacionalni tretman; ili
NN 110/2009 • (c) pruža avioprijevoznicima iz trećih država povoljniji tretman nego avioprijevoznicima Zajednice,
NN 110/2009 • mogu se poduzeti odgovarajuće aktivnosti kako bi se popravila situacija u pogledu dotične zračne luke ili zračnih luka, uključujući i potpuno ili djelomično obustavljanje obveza u skladu s ovom Uredbom u pogledu avioprijevoznika iz te treće države, a u skladu sa zakonom Zajednice.
NN 110/2009 • 2. Države članice će obavijestiti Komisiju o svim ozbiljnijim poteškoćama s kojima se, pravno ili stvarno, susreću avioprijevoznici Zajednice pri dobivanju slotova u zračnim lukama trećih država.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 81/99, Broj 28/06,
Broj 20/91, Broj 35/95,
Broj 142/09, Broj 30/90
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE