PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 3/2005 • Beli Manastir – Osijek – Svilaj, cestovnc dužine 89 km podijeljen je na pet dionica. U promatranom periodu planirano je izgraditi dionice na potezu Sredanci – ?akovo – Osijek ukupne dužine 55 km od čega bi 23 km do ?akova bilo pušteno u promet u drugoj polovici 2007. godine.
NN 3/2005 • Na trasi obilaznice Zagreba potrebno je izvesti zidove zaštite od buke. Za izgradnju čvora Kosnica planiran je početak građenja u toku 2005. godine a završetak izgradnje čvora predviđa se polovinom 2006. godine.
NN 3/2005 • Program održavanja autocesta za razdoblje 2005. – 2008. godine
NN 3/2005 • Hrvatske autoceste na kraju 2004. godine održavaju 666 km autocesta.
NN 3/2005 • Planira se na kraju razdoblja novog Programa, redovnim održavanjem obuhvatiti ukupno 925 km autocesta.
NN 3/2005 • Sukladno članku 24. Zakona o javnim cestama, Hrvatske autoceste d.o.o. mogu izravno izvoditi radove redovnog održavanja autocesta i objekata s naplatom, ali za izvođenje tih radova i pružanje usluga naplate cestarine mogu osnovati i posebna trgovačka društva.
NN 3/2005 • Sada Hrvatske autoceste same izvode radove redovnog održavanja za što su u cijelosti osposobljeni, kadrovski i opremom.
NN 3/2005 • U razdoblju 2005. – 2008. godine za redovno održavanje autocesta planirano je utrošiti ukupno 999.600.000 kuna.
NN 3/2005 • Radovi izvanrednog održavanja na autocestama vrlo su kompleksni budući da zahtijevaju velika materijalna sredstva i prethodno kvalitetno planiranje i pripremu.
NN 3/2005 • U razdoblju 2005. – 2008. godina planira se uspostaviti kvalitetniji sustav monitoringa nad postojećom mrežom autocesta visoke razine služnosti, temeljem kojeg će se dobiti potrebni podaci i podloga za analizu postojećeg stanja. Primjenom tih saznanja i suvremene informatičke tehnologije bit će moguće uspostaviti sustav koji će trajno pomoći u planiranju i pripremi daljnjih radova izvanrednog održavanja sukladno tehničko-tehnološkim, zakonskim i tržišnim zahtjevima.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 3/2005 • U okviru izvanrednog održavanja planirana je obnova i rekonstrukcija kolničke konstrukcije te pripadajućih objekata, prometne signalizacije, pratećih uslužnih objekata i zelenih površina, sve u cilju poboljšanja kvalitete uvjeta odvijanja prometa na autocestama i smanjenja negativnog utjecaja prometa na autocestama na okoliš.
NN 3/2005 • Projekt sanacije autoceste Zagreb – Lipovac, koji je započeo koncem 2003. godini, obuhvaća dionice Ivanić Grad – Lipovljani (51 km), Lipovljani – Dragalić (38 km) i Dragalić – Brodski Stupnik (39 km). Ova autocesta je u cestovnoj mreži Republike Hrvatske razvrstana kao državna cesta D-4, a u europskoj je mreži u Transeuropskom koridoru X.
NN 3/2005 • Dionice autoceste Zagreb – Lipovac obuhvaćene sanacijom izgrađene su u razdoblju od 1980. do 1989. godine. Od puštanja u promet na njima nisu sustavno vršeni radovi izvanrednog održavanja, pa je sada u okviru programa njihove sanacije nužno izvesti zamjenu cjelokupnog habajućeg sloja kolnika i zamjenu veznog sloja kolnika do 30%, sanaciju objekata i odvodnje te zamjenu opreme i signalizacije.
NN 3/2005 • Od izgradnje pojedinih dionica autoceste pa do 1990. godine, sukladno propisanim standardima održavanja, nije bilo predviđeno a ni potrebno izvanredno održavanje kolničke konstrukcije autoceste. Od 1990. do 1996. godine, zbog ratnih događanja nije bilo moguće održavanje autocesta, a nakon toga u državnom proračunu nisu bila osiguravana sredstva za potrebne radove na izvanrednom održavanju. Kvalitetno održavanje kolničke konstrukcije nije bilo provođeno, što je imalo za posljedicu progresivno propadanje kolnika, objekata i opreme. Zbog stanja kolnika i kolotraga na kritičnim dionicama autoceste moralo se brzinu ograničiti na 100 km/h, kako bi se povećala sigurnost prometa.
NN 3/2005 • Nakon završetka sanacije u 2005. godini autocesta Zagreb – Županja na svim dionicama obuhvaćenim sanacijom bit će u takovom stanju da izvanredno održavanje neće biti potrebno sljedećih 12-15 godina.
NN 3/2005 • U 2006. godini predviđen je završetak čitavog projekta sanacije okončanjem radova na mostu Sava, kod Ivanja Reke.
NN 3/2005 • Ukupna vrijednost projekta sanacije na X koridoru iznosi 96,5 milijuna EUR. Projekt se financira dugoročnim zajmom EIB u visini od 50,0 milijuna EUR i dugoročnim zajmom Europske banke za obnovu i razvoj u visini od 46,5 milijuna EUR.
NN 3/2005 • Uz navedeno, novim Programom predviđen je nastavak sanacije mosta Krk, čije je ukupno dovršenje planirano do 2007. godine. Radovi sanacije stupova i ležajnih sklopova malog luka, kao i sam mali luk mosta financiraju iz kredita Svjetske banke.
NN 3/2005 • Novim Programom za radove izvanrednog održavanja autocesta planirano je 795.011.000 kuna.
NN 3/2005 • PROGRAM GRA?ENJA, ODRŽAVANJA I UPRAVLJANJA AUTOCESTA 2005. – 2008. GODINE
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 79/00, Broj 84/01,
Broj 48/03, Broj 57/08,
Broj 84/02, Broj 71/07
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE