PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2008-12-139-3894 NN 139/2008

• Čelnici ministarstava i pravnih osoba iz točke III. ove Odluke imenovat će predstavnike u Povjerenstvo, u roku 30 dana od dana stupanja na snagu ove Odluke.


Stranica 2008-12-139-3894 NN 139/2008

• Povjerenstvo je za svoj rad odgovorno Vladi Republike Hrvatske.


Stranica 2008-12-139-3894 NN 139/2008

• O svom radu Povjerenstvo podnosi godišnje izvješće Vladi Republike Hrvatske.


Stranica 2008-12-139-3894 NN 139/2008

• Ova Odluka stupa na snagu danom objave u »Narodnim novinama«.


Internet NN 139/2008
• Na temelju članka 23. stavka 3. Zakona o Vladi Republike Hrvatske (»Narodne novine«, br. 101/98, 15/2000, 117/2001, 199/2003 i 30/2004), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj

Internet stranice NN 139/2008
• O IZMJENAMA ODLUKE O OSNIVANJU POVJERENSTVA ZA PRAĆENJE PROVEDBE MJERA ZA SUZBIJANJE KORUPCIJE

Internet stranice NN 139/2008 • U Odluci o osnivanju Povjerenstva za praćenje provedbe mjera za suzbijanje korupcije (»Narodne novine«, br. 44/2008 i 121/2008) u točki III. stavku 1. podtočke 18. i 19. mijenjaju se i glase:
Internet stranice NN 139/2008 • »18. Vlasta Pavličević, predsjednica Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave
Internet stranice NN 139/2008 • 19. Igor Lučić, državni tajnik Središnjega državnoga ureda za e-Hrvatsku«.
Internet stranice NN 139/2008 • »Stručne i administrativne poslove za Povjerenstvo za praćenje provedbe mjera za suzbijanje korupcije obavlja Ministarstvo pravosuđa, Uprava za strateški razvoj – Sektor za suzbijanje korupcije. Sektor ujedno obavlja poslove Tajništva Povjerenstva.«
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 139/2008 • Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja, a objavit će se u »Narodnim novinama«.
Informacije NN 139/2008 • Na temelju članka 30. stavka 3. Zakona o Vladi Republike Hrvatske (»Narodne novine«, br. 101/98, 15/2000, 117/2001, 199/2003 i 30/2004), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj
Poslovne stranice NN 139/2008 • 1. Donosi se Nacionalna strategija za prevenciju i suzbijanje terorizma, koja je sastavni dio ovog Zaključka.
Pregledi NN 139/2008 • 2. Ovaj Zaključak i Nacionalna strategija za prevenciju i suzbijanje terorizma objavit će se u »Narodnim novinama«.
Besplatno NN 139/2008 • 1. Nacionalna strategija za prevenciju i suzbijanje terorizma (u daljnjem tekstu Strategija) određuje opći okvir djelovanja Republike Hrvatske u borbi protiv terorizma, dajući smjernice za unapređivanje postojećih i razvoj novih mjera, mehanizama i instrumenata prevencije i suzbijanja terorizma.
Glasnik NN 139/2008 • 2. Zaštita od prijetnje terorizma obveza je države u njenoj temeljnoj funkciji osiguranja uvjeta za miran i siguran život svih njenih građana, slobodan od nasilja i straha, demokratski, tolerantan, stvaralački i prosperitetan, u poštivanju reda i zakona. Za Republiku Hrvatsku bilo kakva pojava terorizma usmjerena protiv nje predstavljala bi tešku, nedopustivu ugrozu njenih temeljnih vrijednosti i interesa, jer se radi o ugrozi sigurnosti i života njenih građana. Stoga je za Republiku Hrvatsku prioritet razvitak sveobuhvatnih mjera – nacionalnih i međunarodnih – prevencije i zaštite od svih oblika prijetnje terorizma, koje svojom učinkovitošću, uz neposredne koristi, trebaju polučiti i snažan učinak odvraćanja bilo koje terorističke prijetnje koja bi se protiv Republike Hrvatske mogla pojaviti. Republika Hrvatska želi onemogućiti bilo kakvo djelovanja terorista, terorističkih skupina i osoba koje se dovode s njima u vezu na svom području, te korištenja svog područja za bilo kakve aktivnosti povezane s terorizmom, kao što je javno izazivanje na počinjenje terorističkoga kaznenog djela, tj. raspačavanje ili na drugi način stavljanje na raspolaganje javnosti poruke s namjerom izazivanja na počinjenje terorističkoga kaznenog djela, pri čemu takvo ponašanje, bez obzira zagovaraju li se njime izravno teroristička kaznena djela ili ne, uzrokuje opasnost od počinjenja jednog ili više takvih kaznenih djela.
Propis NN 139/2008 • 3. Republika Hrvatska prepoznaje prijetnju koju suvremeni terorizam, posebno međunarodni, predstavlja za njene vrijednosti i interese, kao i za vrijednosti i interese njenih prijatelja, partnera i saveznika, te cijele međunarodne zajednice. Kao dio međunarodne zajednice koji u punoj mjeri preuzima svoje obveze i odgovornosti, u međuovisnom i isprepletenom, globaliziranom svijetu, Republika Hrvatska svoj važan nacionalni interes vidi u čuvanju i jačanju mira i stabilnosti u svijetu, kao preduvjetu pune zaštite ljudskih prava i sloboda, promicanju vrijednosti demokracije, napretka i blagostanja, kako Republike Hrvatske tako i svih ostalih zemalja. Republika Hrvatska smatra kako suvremeni terorizam, koji ne poznaje niti granice država niti ograničava razmjere razaranja, vođen ekstremizmima, predstavlja jednu od najvećih sigurnosnih prijetnji općenito, danas i u sagledivoj budućnosti, koja zahtijeva sveobuhvatne, usklađene nacionalne i međunarodne odgovore.
Propis NN 139/2008 • 4. Republika Hrvatska najoštrije osuđuje svaki oblik terorizma, kao krajnje ozbiljnu sigurnosnu prijetnju. Terorizam je jedno od najtežih kaznenih djela, koje predstavlja također i ono što je opisano kao zločin u međunarodnom pravu, rezolucijama, konvencijama i protokolima, koje se odnose na terorizam. To su i djela koja se ne mogu opravdati nikakvim okolnostima, razmatranim od strane politike, filozofije, ideologije, razuma, etike i religije. Terorizam je nužno prevenirati, a ako se teroristički akt dogodi važno je normama kaznenog zakonodavstva osigurati da će počinitelji terorističkih akata biti kažnjeni kaznama razmjernim sa ozbiljnošću prirode terorističkog akta, a osnovni pristup Republike Hrvatske prema terorizmu je pristup nulte tolerancije. Republika Hrvatska smatra kako je korištenje terorizma potpuno iskrivljivanje bilo koje civilizacijski prihvaćene vjerske ili političke ideje, suprotno općeprihvaćenim tekovinama čovječanstva, te ne može imati nikakvoga, baš nikakvoga opravdanja. Pri tom, Republika Hrvatska se protivi bilo kakvom isključivom povezivanju terorizma uz neki pojedini narod ili neku pojedinu vjeru.
Propis NN 139/2008 • 5. Cilj Strategije jest osiguranje osnova – angažmanom i razvojem svih potrebnih nacionalnih resursa – za najvišu moguću razinu zaštite Republike Hrvatske od prijetnje terorizma, njenih građana i svih koji u njoj borave, njenih vrijednosti, interesa i resursa, te istovremeno pružanje najučinkovitijeg doprinosa međunarodnim protuterorističkim naporima kao ključnom dijelu i samog nacionalnog odgovora na prijetnju terorizma.
Propis NN 139/2008 • 6. Strategija se zasniva na načelima, vrijednostima i odredbama Ustava Republike Hrvatske. Također se temelji i na Povelji Ujedinjenih naroda (UN), te je u skladu s preuzetim međunarodno-pravnim obvezama i relevantnim nacionalnim zakonskim okvirom. Ova Strategija ujedno slijedi i tematski nadopunjuje prvenstveno Strategiju nacionalne sigurnosti Republike Hrvatske i Strateškog pregleda obrane te druge nacionalne strateške dokumente koji su vezani za prevenciju i suzbijanje terorizma. Dodatno, Strategija podupire i one ciljeve i vrijednosti koje su zacrtani u Globalnoj protuterorističkoj strategiji Ujedinjenih naroda i Protuterorističkoj strategiji Europske unije (EU), kao i drugih temeljnih protuterorističkih dokumenata iz okvira rada UN, EU, Organizacije Sjevernoatlantskog sporazuma (NATO), Organizacije za europsku sigurnost i suradnju (OESS) i Vijeća Europe (VE).
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 23/01, Broj 47/94, Broj 84/00, Broj 128/99, Broj 176/03, Broj 70/98


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled