PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2008-07-75-2496 NN 75/2008

• (d) funkcije koje su povezane s djelovanjem sabirnica podataka u vozilu:


Stranica 2008-07-75-2496 NN 75/2008

• – blokiranje prijenosa podataka na sabirnice podataka u vozilu koje se upotrebljavaju za prijenos podataka potrebnih za ispravan rad drugih funkcija povezanih s otpornošću


Stranica 2008-07-75-2496 NN 75/2008

• (e) funkcije koje kad su poremećene utječu na propisane podatke vozila: npr. tahograf, odometar.


Stranica 2008-07-75-2496 NN 75/2008

• 2.1.13 ‘Radarski uređaj kratkog dometa 24 GHz’ označava uređaj koji u cestovnom vozilu osigurava radarske funkcije za ublaženje sudara i primjene za sigurnost prometa, a čiji radiosprektar ima gustoću najveće srednje snage -41,3 dBm/MHz efektivne izotropno izračene snage (e.i.r.p.) i gustoću vršne snage 0 dBm/50 MHz e.i.r.p., s iznimkom za frekvencije ispod 22 GHz za koje je gustoća najveće srednje snage ograničena na –61,3 dBm/MHz e.i.r.p.


Internet NN 75/2008
• Pojas radiospektra 24,05 – 24,25 GHz predviđen je za komponentni mod uskopojasne emisije koji se može sastojati od nemoduliranog nositelja s najvećom vršnom snagom 20 dBm e.i.r.p. i omjerom odašiljanja (‘duty cycle’) ograničenim na 10% za vršnu emisiju veću od -10 dBm e.i.r.p. Emisije u pojasu 23,6 – 24,0 GHz koje se pojavljuju 30 ° ili više iznad vodoravne ravnine moraju se prigušiti najmanje za 25 dB za radarski uređaj kratkog dometa za automobile koji se stavljaju na tržište prije 2010., a nakon toga najmanje za 30 dB.

Internet stranice NN 75/2008
• 3.1.1 Zahtjev za homologaciju tipa vozila s obzirom na njegovu elektromagnetsku kompatibilnost prema članku 6. Pravilnika o homologaciji tipa motornih vozila podnosi proizvođač vozila.

Internet stranice NN 75/2008 • 3.1.3 Proizvođač vozila sastavlja program opisujući za vozilo sve relevantnih električne/elektroničke sustave ili ESA podsklopove, oblike nadogradne 1, vrste materijala nadogradnje 1, opći raspored ožičenja, inačice motora, verzije s upravljačem na lijevoj/desnoj strani i verzije razmaka osovina. Bitni su električni/elektronički sustavi ili ESA podsklopovi oni koji mogu emitirati snažno širokopojasno ili uskopojasno zračenje i/ili oni koji su uključeni u funkcije povezane s otpornošću vozila (vidi točku 2.1.12 ovoga priloga)
Internet stranice NN 75/2008 • 3.1.4 Iz toga se programa odabire vozilo predstavnik u svrhu ispitivanja uz uzajamnu suglasnost proizvođača i nadležnoga tijela. To vozilo predstavlja tip vozila (vidi Dodatak 1. Priloga II. A). Izbor vozila temelji se na električnim/elektroničkim sustavima koje je ponudio proizvođač. Može se odabrati još jedno ili više vozila iz toga programa u svrhu ispitivanja kad se smatra, uz uzajamnu suglasnost proizvođača i nadležnoga tijela, da su uključeni različiti električni/elektronički sustavi koji bi mogli znatno utjecati na elektromagnetsku kompatibilnost vozila u usporedbi s prvim vozilom predstavnikom.
Internet stranice NN 75/2008 • 3.1.5 Izbor vozila u skladu s točkom 3.1.4 treba ograničiti na kombinacije električnih/elektroničkih sustava vozila koje su namijenjene stvarnoj proizvodnji.
Internet stranice NN 75/2008 • 3.1.6 Proizvođač može dopuniti zahtjev izvještajem o provedenim ispitivanjima. Tijelo za homologaciju može upotrijebiti svaki tako dobiven podatak za sastavljanje certifikata o homologaciji tipa.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 75/2008 • 3.1.7 Kad tehnička služba odgovorna za homologacijska ispitivanja sama izvodi ispitivanje, tada treba osigurati vozilo koje predstavlja tip koji će se homologirati u skladu s točkom 3.1.4.
Informacije NN 75/2008 • 3.1.8 Proizvođač vozila mora priložiti izjavu o frekvencijskim pojasima, razinama snage, položajima antene i uvjetima i načinu ugrabe RF-odašiljača, čak i kad vozilo nije opremljeno RF-odašiljačem u vrijeme homologacije. To mora obuhvatiti sve pokretne radijske službe koje se uobičajeno upotrebljavaju u vozilu. Ti podatci moraju biti javno dostupni nakon homologacije tipa.
Poslovne stranice NN 75/2008 • Proizvođač vozila mora osigurati dokaz da takvi odašiljači ne utječu negativno na radne značajke vozila
Pregledi NN 75/2008 • 3.2.2 Zahtjev za homologaciju tipa ESA podsklopa s obzirom na njegovu elektromagnetsku kompatibilnost prema članku 6. Pravilnika o homologaciji tipa motornih vozila podnosi proizvođač vozila ili proizvođač ESA podsklopa ili njihov ovlašteni zastupnik.
Besplatno NN 75/2008 • 3.2.4 Proizvođač može dopuniti zahtjev izvještajem o provedenim ispitivanjima. Tijelo za homologaciju može upotrijebiti svaki tako dobiven podatak odatak sastavljanja certifikata o homologaciji tipa. Za opremu koja je namijenjena za ugradbu u vozilo, proizvođač može dopuniti zahtjev proizvođačevom izjavom o sukladnosti u skladu s odredbama Pravilnika o uvjetima stavljanja na tržište, stavljanja u pogon i i uporabu radijske opreme i telekomunikacijske terminalne opreme (»Narodne novine« br. 5/05) ili Pravilnika o elektromagnetskoj kompatibilnosti (EMC) (»Narodne novine« br. 16/05) izvještajem o EMC ispitivanju i uputom korisniku sa smjernicama za gradbu takve opreme u vozila.
Glasnik NN 75/2008 • 3.2.5 Kad tehnička služba odgovoran za homologacijska ispitivanja sama izvodi ispitivanje, tada treba osigurati uzorak ESA podsklopa koji predstavlja tip koji će se homologirati, ako je potrebno nakon rasprave s proizvođačem o npr. mogućim promjenama rasporeda, broja sastavnih dijelova, broja osjetila. Kada to tehnička služba smatra potrebnim, može odabrati dodatni uzorak.
Propis NN 75/2008 • 3.2.6 Uzorak (uzorci) mora (moraju) biti jasno i neizbrisivo označen (označeni) trgovačkim nazivom proizvođača ili oznakom marke i tipa.
Propis NN 75/2008 • 3.2.7 Gdje je primjenjivo, moraju se naznačiti sva ograničenja uporabe. Svako takvo ograničenje treba biti uneseno u priloge II. B i/ili III. B.
Propis NN 75/2008 • 3.2.8 ESA posklopovi koji se stavljaju na tržište kao zamjenski dijelovi ne moraju se homologirati ako su vidljivo označeni identifikacijskim brojem da su zamjenski dio i ako su istovjetni i od istog su proizvođača kao i odgovarajući dio izvorne opreme proizvođača (OEM) za već jedno vozilo homologirana tipa.
Propis NN 75/2008 • 3.2.8 ESA posklopovi koji se stavljaju na tržište kao zamjenski dijelovi ne moraju se homologirati ako su vidljivo označeni identifikacijskim brojem da su zamjenski dio i ako su istovjetni i od istog su proizvođača kao i odgovarajući dio izvorne opreme proizvođača (OEM) za već homologirani tip vozila.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 53/99, Broj 90/09, Broj 13/03, Broj 49/99, Broj 89/08, Broj 163/03


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled