PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2006-11-130-2917 NN 130/2006

• Danom stupanja na snagu ovoga Zakona poslove iz nadležnosti inspekcije bilinogojstva preuzima poljoprivredna inspekcija Ministarstva prema odredbama zakona iz stavka 1. ovoga članka.


Stranica 2006-11-130-2917 NN 130/2006

• Ovaj Zakon stupa na snagu osmoga dana od dana objave u »Narodnim novinama«, a primjenjuje se od 1. siječnja 2008. godine.


Stranica 2006-11-130-2917 NN 130/2006

• 2. Predlagatelj se poziva na članak 89. stavak 1. Ustava Republike Hrvatske, koji postavlja općeobvezatno pravilo za stupanje na snagu propisa, koji ne poznaje odgodu primjene propisa. Predlagatelj ističe: »Ustav ništa ne govori o tomu da bi se mogla odgoditi primjena propisnika koji je stupio na snagu. Takvo bi pravno stanje bilo apsurdno. (...) Osim što Ustav ne daje mogućnost da se propisnik koji je na snazi ne primjenjuje, ni teoretičari nomotehnike ne predviđaju takvu mogućnost.«


Stranica 2006-11-130-2917 NN 130/2006

• Također ističe da je zbog navedene odredbe neizvjesno i u kom roku je potrebno donijeti podzakonske propise u smislu odredbe članka 106. stavka 1. navedenog Zakona.


Internet NN 130/2006
• 3. Ustavni sud je u Izvješću Hrvatskom Saboru broj: U-X-80/2005 od 1. lipnja 2006. godine (»Narodne novine«, broj 64/06.), izrazio sljedeće stajalište:

Internet stranice NN 130/2006
• »Stupanje na snagu zakona jest vremenski određen trenutak od kojega zakon počinje pravno djelovati, obvezujući svojim odredbama, uz mogućnost primjene sankcije u slučaju njihovog nepoštivanja, one na koje se odnosi.

Internet stranice NN 130/2006 • Ustav Republike Hrvatske poznaje samo institut stupanja na snagu zakona, ali ne i institut (odgođene) primjene zakona koji je stupio na snagu. (...)
Internet stranice NN 130/2006 • Sukladno navedenom, ustavno je pravilo da zakoni stupaju na snagu najranije osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«. Vremensko razdoblje od dana objave zakona do dana njegova stupanja na snagu (vakacija) potrebno je da bi se s odredbama novog zakona upoznali i za njegovu primjenu pripremili adresati na koje se odnosi.
Internet stranice NN 130/2006 • Zakonodavac može iz osobito opravdanih razloga odrediti drugačije vakacijsko razdoblje, tako da zakon može stupiti na snagu na dan objave u »Narodnim novinama«, ali i na određeni dan u budućnosti koji zakonodavac propisuje ovisno o potrebama usklađivanja (harmoniziranja) zakonodavnog poretka radi osiguranja njegove jedinstvenosti. (...)
Internet stranice NN 130/2006 • Sukladno prethodnim navodima, Ustavni sud izvješćuje Hrvatski sabor o potrebi izmjene dosadašnje zakonodavne prakse radi njezina usklađivanja s člankom 89. stavcima 1. i 3. Ustava Republike Hrvatske, na način da u svim zakonima propisuje samo njihovo stupanje na snagu koje će ujedno značiti i početak njihove primjene.«
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 130/2006 • 4. Budući da je osporeni Zakon donesen i objavljen u »Narodnim novinama«prije no što je Ustavni sud uputio Hrvatskom saboru navedeno Izvješće i objavio ga u »Narodnim novinama«, Ustavni sud ne smatra prihvatljivim ukidati sve prijelazne i/ili završne odredbe (koje razlikuju stupanje na snagu od početka primjene) sadržane u brojnim zakonima i drugim propisima koji su doneseni i objavljeni prije objave samog Izvješća. Dopuštena je njihova opstojnost u pravnom poretku, uz obvezu da zakonodavac i drugi donositelji provedbenih propisa i općih akata promijene praksu u tom pitanju za ubuduće, tj. za razdoblje nakon objave Izvješća Ustavnog suda.
Informacije NN 130/2006 • 5. Slijedom iznijetoga, na temelju članka 43. stavka 1. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 99/99., 29/02. i 42/02. – pročišćeni tekst) riješeno je kao u točki I. izreke.
Poslovne stranice NN 130/2006 • Točka II. izreke temelji se na odredbama članka 29. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske.
Pregledi NN 131/2006 • Na temelju članka 60. stavaka 1. i 2. Zakona o sustavu državne uprave (»Narodne novine«, br. 75/93, 48/99, 15/2000, 127/2000,59/2001 i 199/2003), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 30. studenoga 2006. godine donijela
Besplatno NN 131/2006 • O DOPUNAMA UREDBE O UNUTARNJEM USTROJSTVU SREDIŠNJEG DRŽAVNOG UREDA ZA UPRAVU
Glasnik NN 131/2006 • U Uredbi o unutarnjem ustrojstvu Središnjeg državnog ureda za upravu (»Narodne novine«, br. 11/2004, 106/2004, 21/2005 i 144/2005) u članku 3. iza točke 13. dodaje se točka 14. koja glasi:
Propis NN 131/2006 • Iza članka 16a. dodaje se novi podnaslov i novi članak 16b. koji glase:
Propis NN 131/2006 • Odjel za etiku obavlja stručne poslove koji se odnose na primjenu etičkih načela u javnoj upravi, u odnosu na osobno ponašanje službenika i namještenika, mogući sukob interesa, primanje darova i moguće koruptivno i drugo neetičko ponašanje službenika i namještenika. Surađuje s nadležnim državnim tijelima u pitanjima koja se odnose na sprječavanje i suzbijanje mogućeg sukoba interesa, nezakonitog primanja darova, mogućeg koruptivnog i drugog neetičkog postupanja službenika i namještenika.
Propis NN 131/2006 • Putem otvorenog telefona i na drugi način zaprima prijave i pritužbe građana i drugih stranaka, kao i službenika i namještenika u svezi saznanja o kršenju načela etičkog postupanja u javnoj upravi, te ih upućuje nadležnim tijelima i prati njihovo rješavanje; vodi evidenciju o zaprimljenim prijavama i pritužbama i o njihovom rješavanju.
Propis NN 131/2006 • Daje savjete i mišljenja službenicima i namještenicima u svezi pitanja izbjegavanja sukoba interesa, koruptivnog i drugog neetičkog postupanja, te daje mišljenja građanima i drugim strankama o tome da li određeno postupanje predstavlja sukob interesa, koruptivno ili drugo neetičko postupanje.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 150/05, Broj 38/08, Broj 54/91, Broj 76/93, Broj 52/09, Broj 28/05


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled