PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 125/2008 • »Dim sadrži benzene, nitrozamine, formaldehide i ugljikove cijanide«.
NN 125/2008 • Upozorenje iz stavka 4. ovoga članka mora prekriti najmanje 40% vanjske površine zadnje strane pojedinačnog pakiranja duhanskog proizvoda.
NN 125/2008 • Upozorenja iz stavka 4. ovoga članka moraju se pravilno izmjenjivati tako da se svako od tih upozorenja otisne na jednakim količinama proizvedenih, odnosno prodanih duhanskih proizvoda u tekućoj godini.
NN 125/2008 • Upozorenja iz stavka 1. i 4. ovoga članka ne smiju biti otisnuta na dodatnom prozirnom ovitku pojedinačnog pakiranja duhanskog proizvoda koji se koriste u prodaji na malo.
NN 125/2008 • Zabranjena je prodaja na malo duhanskih proizvoda za žvakanje i sisanje koji nemaju sljedeće upozorenje: »Uporaba ovoga proizvoda šteti vašem zdravlju i stvara ovisnost«.
NN 125/2008 • Upozorenje iz stavka 1. ovoga članka mora biti otisnuto na najvidljivijoj površini pojedinačnog pakiranja, osim na dodatnom prozirnom ovitku koji se koristi u prodaji na malo te mora prekriti najmanje 30% vanjske površine pojedinačnog pakiranja.
NN 125/2008 • Kod pojedinačnih pakiranja duhanskih proizvoda osim cigareta, čija najvidljivija površina prelazi 75 cm2, upozorenja iz članka 5. stavka 1. i 4. ovoga Zakona moraju prekriti površinu od najmanje 22,5 cm2 na svakoj strani pojedinačnog pakiranja.
NN 125/2008 • Podaci iz članka 3. stavka 1. ovoga Zakona te upozorenja iz članka 5. stavka 1. i 4. i članka 6. stavka 1. ovoga Zakona moraju na pojedinačnom pakiranju duhanskih proizvoda biti:
NN 125/2008 • – otisnuti masnim crnim slovima tipa Helvetica na bijeloj podlozi s time da veličina slova zauzima najveći mogući dio površine određene za podatke i upozorenja,
NN 125/2008 • – otisnuti malim tiskanim slovima, osim prvog slova i gdje je to pravopisno potrebno,
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 125/2008 • – otisnuti u središnjem dijelu površine određene za podatke i upozorenja te paralelno s gornjim rubom pakiranja,
NN 125/2008 • – uokvireni crnim obrubom širokim najmanje 3 mm, a najviše 4 mm, tako da ne prekrivaju tekst podataka, odnosno upozorenja, osim za upozorenja za duhanske proizvode iz članka 6. stavka 1. ovoga Zakona,
NN 125/2008 • – otisnuti na način da ih se ne može ukloniti, izbrisati, da nisu skriveni, nejasni ili prekinuti drugim pisanim ili slikovnim materijalom ili otvaranjem pakiranja.
NN 125/2008 • Podaci iz članka 3. stavka 1. ovoga Zakona te upozorenja iz članka 5. stavka 1. i 4. i članka 6. stavka 1. ovoga Zakona na duhanskim proizvodima koji nisu cigarete mogu biti pričvršćeni kao naljepnice, pod uvjetom da se te naljepnice ne mogu ukloniti.
NN 125/2008 • Pojedinačno pakiranje duhanskog proizvoda mora biti označeno serijskim brojem ili ekvivalentom koji sadrži podatke o mjestu i datumu proizvodnje.
NN 125/2008 • Na pojedinačnom pakiranju duhanskog proizvoda nije dopuštena uporaba izraza kao što su: »s malim količinama katrana«, »light«, »ultra-light«, »mild«, osobnih imena, slika, simbola ili drugih znakova koji bi mogli kod potrošača stvoriti dojam da se radi o manje štetnom proizvodu.
NN 125/2008 • III. MJERE ZA SMANJENJE I OGRANIČAVANJE UPORABE DUHANSKIH PROIZVODA
NN 125/2008 • Zabranjeno je sponzoriranje događaja, aktivnosti ili pojedinaca s ciljem, učinkom ili mogućim učinkom izravne ili neizravne promidžbe duhanskog proizvoda ili uporabe duhana.
NN 125/2008 • Zabranjena je izravna i neizravna promidžba duhanskih proizvoda.
NN 125/2008 • Neizravna promidžba duhanskog proizvoda smatra se prikazivanje logotipa i drugih znakova za označavanje duhanskog proizvoda na predmetima koji u smislu ovoga Zakona nisu duhanski proizvodi. Pod neizravnom promidžbom smatra se i besplatna ponuda duhanskih proizvoda na javnom mjestu i u javnim prostorima.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 110/99, Broj 93/98,
Broj 139/05, Broj 131/00,
Broj 52/09, Broj 73/09
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE