PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 139/2005 • Dodaci 1. do 11. tiskani su uz ovoj Pravilnik i čine njegov sastavni dio.
NN 139/2005 • (1) Odredba članka 29. ovoga Pravilnika, u dijelu koji se odnosi na dostavljanje završnog izvješća Europskoj komisiji, primjenjivat će se od dana kada Republika Hrvatska postane članicom Europske Unije.
NN 139/2005 • (2) Odredbe članka 33. ovoga Pravilnika koje se odnose na bazu podataka, primjenjivat će se nakon što Europska komisija razvije poseban program, odnosno od dana kada Republika Hrvatska postane članicom Europske Unije.
NN 139/2005 • Obveza izvješćivanja o ugrožavanju sigurnosti, ozbiljnim nezgodama i nesrećama zrakoplova prema odredbama ovoga Pravilnika ne isključuje obvezu izvješćivanja o tome prema posebnim propisima s područja zračnog prometa.
NN 139/2005 • (1) Danom stupanja na snagu ovoga Pravilnika prestaje važiti Pravilnik o načinu ispitivanja nesreća zrakoplova (»Narodne novine« broj 132/98 i 178/04) i Pravilnik o ispitivanju ugrožavanja sigurnosti zrakoplova (»Narodne novine« broj 132/98 i 178/04).
NN 139/2005 • (2) Danom stupanja na snagu ovoga Pravilnika prestaje važiti odredbe članka 174. do 179. Pravilnika o letenju zrakoplova (»Narodne novine«, broj 17/00).
NN 139/2005 • Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«.
NN 139/2005 • C: Održavanje i popravak zrakoplova (Aircraft Maintenance and Repair)
NN 139/2005 • D: Usluge u zračnoj plovidbi, tehnička sredstva i objekti i zemaljske usluge (Air Navigation Services, Facilities and Ground Services)
NN 139/2005 • – rizik od sudara s drugim zrakoplovom, terenom ili drugim objektom ili nesigurna situacija pri kojoj bi radnja izbjegavanja bila neophodna (risk of collision with another aircraft, terrain or other object or an unsafe situation when avoidance action would have been appropriate);
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 139/2005 • – manevar izbjegavanja nužan radi izbjegavanja sudara s drugim zrakoplovom, terenom ili drugim objektom (an avoidance manoeuvre required to avoid a collision with another aircraft, terrain or other object);
NN 139/2005 • – manevegavanja nužan za izbjegavanje ostalih nesigurnih situacija (an avoidance manoeuvre to avoid other unsafe situations).
NN 139/2005 • b) Nezgode prilikom polijetanja ili slijetanja, uključujući preventivno slijetanje ili prisilno slijetanje. Nezgode kao što su slijetanja prije staze i izlijetanja sa staze. Polijetanja, prekinuta polijetanja, slijetanja ili pokušaji slijetanja na zatvorene, zauzete ili pogrešne staze. Neodobreni ulazi na USS (Take-off or landing incidents, including precautionary or forced landings. Incidents such as under-shooting, overrunning or running off the side of runways. Take-offs, rejected take-offs, landings or attempted landings on a closed, occupied or incorrect runway. Runway incursions).
NN 139/2005 • c) Nemogućnost postizanja predviđenih performansi polijetanja ili početnog penjanja (Inability to achieve predicted performance during take-off or initial climb).
NN 139/2005 • d) Kritično niska razina goriva ili nemogućnost prebacivanja goriva ili korištenja cjelokupne količine raspoloživog goriva (Critically low fuel quantity or inability to transfer fuel or use total quantity of usable fuel).
NN 139/2005 • e) Gubitak kontrole nad zrakoplovom (uključujući djelomični ili privremeni gubitak kontrole), bez obzira na uzrok (Loss of control (including partial or temporary) regardless of cause).
NN 139/2005 • f) Ugrožavanje sigurnosti blizu ili iznad V1 koji dovode do ili uzrokuju opasne ili potencijalno opasne situacije (prekinuto polijetanje, udar stražnjim dijelom trupa zrakoplova kod rotacije, gubitak snage potiska motora itd.) (Occurrences close to or above V1 resulting from or producing a hazardous or potentially hazardous situation (e.g. rejected take-off, tail strike, engine-power loss etc.)).
NN 139/2005 • g) Produženje na drugi krug koje uzrokuje opasnu ili potencijalno opasnu situaciju (Go around producing a hazardous or potentially hazardous situation).
NN 139/2005 • h) Nenamjerno znatno odstupanje od brzine leta, predviđenog pravca leta ili visine (više od 300 stopa) bez obzira na uzrok (Unintentional significant deviation from airspeed, intended track or altitude (more than 300 ft) regardless of cause).
NN 139/2005 • (i) Snižavanje ispod visine odluke /apsolutne visine odluke ili minimalne visine snižavanja / minimalne apsolutne visine snižavanja bez uočavanja potrebnih vizualnih oznaka (Descent below decision height/altitude or minimum descent height/altitude without the required visual reference).
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 111/07, Broj 116/93,
Broj 98/99, Broj 21/95,
Broj 66/09, Broj 107/07
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE