PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 98/2006 • državna jamstva, koje Vlada daje privatnoj tvrtki kao podršku određenim poslovnim aktivnostima;
NN 98/2006 • ugovori o najmu (leasing), kojim jedinica javnog sektora, u zamjenu za naknadu, koristi građevinu u vlasništvu privatne tvrtke kroz neko razdoblje određeno ugovorom (slučaj financijskog leasinga);
NN 98/2006 • djelomična ili potpuna privatizacija imovine u državnom vlasništvu putem privatnih poduzetnika.
NN 98/2006 • (4) U ovom kontekstu, jedan od najpoznatijih »isključivih ugovornih oblika JPP-a«, često nazivan »koncesijski model«, karakteriziran je izravnom vezom koja postoji između privatnog partnera i konačnog korisnika. Privatni partner pruža neposrednu uslugu konačnim korisnicima, »umjesto«, iako pod kontrolom, javnog partnera. Drugo obilježje tog oblika je metoda naknade za koncesionara, koja se sastoji od pristojbi nametnutih konačnim korisnicima usluga i, ako je potrebno, dodatno potpomognutih subvencijama državnih tijela [8].
NN 98/2006 • (5) U drugim vrstama »isključivih ugovornih oblika JPP-a«, privatni partner se poziva da projektira [9], financira, gradi, održava i upravlja u etapi uporabe građevinom za jedinicu javnog sektora (na primjer, škola, bolnica, kazneni zavod, zgrade za potrebe Vlade, komunalna infrastruktura i sl.). Najkarakterističniji primjer ovog modela je uspostava »privatne financijske inicijative» (Private Finance Initiative, u daljnjem tekstu: »PFI«) [10].
NN 98/2006 • U ovom modelu, naknada privatnom partneru nema oblik pristojbe plaćene od strane krajnjeg korisnika za korištenje građevine ili uslugu, već redovitog plaćanja od strane javnog partnera. Ova plaćanja mogu biti fiksna, ali se također mogu izračunavati pomoću varijabli, kao na primjer na temelju raspoloživosti građevine i/ili odnosnih usluga, ili čak razine korištenja građevine.
NN 98/2006 • (1) Privatni partner za JPP ugovor odabire se putem Javnog natječaja.
NN 98/2006 • (2) Kod postupka izbora privatnog partnera za JPP projekte, u slučaju osobito složenih ugovora, koristit će se »natjecateljski dijalog [11]« sukladno smjernicama EU [12].
NN 98/2006 • (3) Javni partner objavljuje obavijest o nabavi navodeći svoje potrebe i zahtjeve, koji se definiraju u toj obavijesti i/ili u opisnom dokumentu.
NN 98/2006 • (4) Javni partner započinje razgovor, s odabranim ponuditeljima, u skladu s relevantnim odredbama direktiva EU-a [13], s ciljem definiranja sredstava koja su najprikladnija za zadovoljenje njihovih potreba. Tijekom ovog razgovora mogu se razmotriti svi aspekti ugovora s izabranim ponuditeljima.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 98/2006 • (5) Tijekom razgovora javni partner osigurava jednak tretman svih ponuditelja. Posebice ne daju informacije na diskriminirajući način koji nekim ponuditeljima može dati prednost nad drugima.
NN 98/2006 • (6) Javni partner ne smije drugim sudionicima otkriti ponuđena rješenja ili druge povjerljive informacije koje im je priopćio neki ponuditelj koji sudjeluje u razgovoru bez njegovog odobrenja.
NN 98/2006 • (7) Javni parter može predvidjeti da se postupak odvija u više faza kako bi se smanjio broj rješenja koje treba razmotriti tijekom faze razgovora koristeći kriterije dodjele navedene u obavijest o nabavi ili opisnom dokumentu. Obavijest o nabavi ili opisni dokument navode da se može pribjeći ovoj opciji.
NN 98/2006 • (8) Javni partner nastavlja takav razgovor sve dok ne prepozna rješenje ili rješenja, ako je potrebno nakon što ih je usporedio, koja mogu zadovoljiti njegove potrebe.
NN 98/2006 • (9) Nakon što Javni partner objavi da je razgovor završen i nakon što o tome obavijesti ponuditelje, Javni partner traži od njih da podnesu svoje konačne ponude na temelju jednog ili više rješenja predstavljenih ili pobliže objašnjenih tijekom razgovora. Ove ponude sadržavaju sve elemente nužne i potrebne za izvođenje projekta.
NN 98/2006 • (10) Ove ponude mogu, na zahtjev javnog partnera, biti pojašnjene, specificirane i prilagođene. Međutim, takvo pojašnjenje, specifikacija, prilagodba ili dodatna informacija ne može uključivati promjene temeljnih osobina ponude ili poziva na podnošenje ponude, s obzirom da će varijacije u njima vjerojatno dovesti do narušavanja tržišnog natjecanja ili imati diskriminirajući učinak.
NN 98/2006 • (11) Javni partner procjenjuje primljene ponude na temelju kriterija za dodjelu navedenih u obavijesti o nabavi ili opisnom dokumentu i bira ekonomski najpovoljniju ponudu.
NN 98/2006 • (12) Na zahtjev Javnog partnera, od ponuditelja koji je predao ponudu koja je prepoznata kao ekonomski najpovoljnija, može biti zatraženo da pojasni aspekte ponude ili potvrdi obaveze sadržane u ponudi pod uvjetom da ovo nema učinak mijenjanja bitnih aspekata ponude ili poziva na podnošenje ponude i ne izlaže Javnog partnera opasnosti od narušavanja tržišnog natjecanja ili uzrokovanja diskriminacije.
NN 98/2006 • (13) Javni partner za JPP projekte može odlučiti da se u izboru privatnog partnera primijeni dvostupanjsko nadmetanje, u cilju izbora potencijalnih privatnih partnera s potrebnim tehničkim, financijskim i upravljačkim sposobnostima.
NN 98/2006 • (14) U slučaju primjene dvostupanjskog nadmetanja iz točke 4.(13), javni partner će u prvom stupnju javno objaviti poziv svim privatnim partnerima da podnesu zahtjev. Poziv treba biti otvoren svim domaćim ili stranim pravnim osobama.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 49/07, Broj 66/01,
Broj 152/05, Broj 124/07,
Broj 125/06, Broj 112/08
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE