PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 112/2009 • g) Izmjene i dopune Državnog proračuna Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 95/09).
NN 112/2009 • Operativni program je predviđen kao jedna od mjera za otklanjanje ozbiljnih poteškoća u gospodarstvu nastalih zbog gospodararske i financijske krize, posebice u odnosu na negativne učinke koji su zahvatili tekstilnu industriju, odjevnu industriju i industriju kože. Na taj način nastoji se poduzetnicima omogućiti povoljnije financiranje tekućeg poslovanja, naročito u razdoblju produžavanja rokova naplate prodane robe, te pada narudžbi na domaćem i inozemenom tržištu, čime se značajno ublažava smanjenje kreditne aktivnosti poslovnih banaka.
NN 112/2009 • Konačno, Operativni program ima za cilj uspostavu bolje tekuće likvidnosti i financijske ravnoteže poduzetnika, povećanje stabilnosti i uspješnosti poslovanja, održavanje konkurentnosti i očuvanja zaposlenosti.
NN 112/2009 • 3.5. Predviđene mjere, opravdani troškovi i intenzitet državne potpore:
NN 112/2009 • 3.5.1. Mjera subvencioniranja početnih ulaganja i modernizacije predviđa dodjelu regionalnih potpora za materijalna i nematerijalna ulaganja, vezanih uz unapređenje proizvodnih procesa.
NN 112/2009 • Regionalne potpore, namijenjene su za projekte početnih ulaganja u materijalnu i nematerijalnu imovinu koja se odnosi na osnivanje nove poslovne djelatnosti, proširenje već postojeće poslovne djelatnosti, temeljnu promjenu sveukupnog proizvodnog procesa postojeće poslovne djelatnosti i širenja raznolikosti proizvodne poslovne djelatnosti u smislu novih dodanih proizvoda sukladno točkama 33. i 34. Odluke o regionalnim potporama.
NN 112/2009 • U konkretnom slučaju, opravdani troškovi za materijalna ulaganja odnose se na troškove za zgrade, opremu i strojeve, dok se kod nematerijalnih ulaganja opravdani troškovi odnose na troškove ulaganja koja nastaju transferom tehnologije u obliku stjecanja prava na licence, tehnološko znanje ili stručno znanje koje nije zaštićeno patentom.
NN 112/2009 • Intenzitet regionalne potpore izračunava se na sljedeći način:
NN 112/2009 • Velikim poduzetnicima u prostornim jedinicama Središnja i Istočna (Panonska) Hrvatska i Jadranska Hrvatska može se dodijeliti potpora u iznosu do 50 posto opravdanih troškova, odnosno u prostornoj jedinici Sjeverozapadna Hrvatska u iznosu do 40 posto opravdanih troškova sukladno Nacionalnoj klasifikaciji prostornih jedinica za klasifikaciju (»Narodne novine«, broj 35/07) i Odluci o karti regionalnih potpora.
NN 112/2009 • Kada se potpore dodjeljuju malim i srednjim poduzetnicima, najviši intenzitet regionalne potpore može se uvećati za dodatnih 20 posto bruto ekvivalenta potpore za male poduzetnike i za 10 posto bruto ekvivalenta potpore za srednje poduzetnike.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 112/2009 • Visina regionalne potpore izračunava se temeljem materijalnih i nematerijalnih troškova ulaganja, a kako bi se osiguralo održivo i zdravo ulaganje te poštivanje primjenjivih gornjih granica potpore, vlastiti financijski doprinos korisnika potpore mora iznositi najmanje 25 posto opravdanih troškova i to iz vlastitih sredstava ili iz drugih izvora financiranja, a koja ne sadrže sredstva državne potpore.
NN 112/2009 • Imovina subvencionirana ovom Mjerom mora ostati u vlasništvu poduzetnika u regiji u kojoj su ulaganja izvršena i to, u slučaju velikih poduzetnika najmanje pet godina od datuma završetka projekta ulaganja, dok u slučaju malih i srednjih poduzetnika ista mora ostati u vlasništvu najmanje tri godine.
NN 112/2009 • 3.5.2. Mjera subvencioniranja kamata na kredite predviđa dodjelu državnih potpora kojima se podupire pristup financiranju u trenutnoj financijskoj i gospodarskoj krizi iz Odluke o privremenom okviru.
NN 112/2009 • U konkretnom slučaju, subvencioniranje kamata odnosi se na kredite koji su ugovoreni s poslovnim bankama od 1. siječnja 2009. nadalje. Također, predmetna Mjera obuhvaća i subvencioniranje kamata na kredite ugovorene s poslovnim bankama i nakon 1. srpnja 2008., ako je po istima došlo do povećanja kamatnih stopa od strane davatelja kredita, pod uvjetom da je takvo povećanje kamatne stope posljedica gospodarske i financijske krize.
NN 112/2009 • Predmetni krediti moraju biti isključivo namijenjeni za ulaganje u osnovna sredstva (strojeve, opremu i strojeve), financiranje trajnih obrtnih sredstava (financiranje proizvodnje) odnosno za financiranje nematerijalne imovine (patenti, licence, nepatentirano tehničko znanje i slično).
NN 112/2009 • Iznos subvencije kamata može iznositi do 3 postotna poena na kredite ugovorene od 1. siječnja 2009., dok će se za kredite ugovorene od 1. srpnja 2008., subvencionirati razlika između ugovorene i naknadno povećane kamatne stope od strane poslovne banke.
NN 112/2009 • Predmetna subvencija primjenjivat će se na kredite odobrene kod poslovnih banaka do dana objave javnog poziva za dodjelu predmetnih sredstava i pripadajuće kamate koje dospijevaju do 31. prosinca 2012., te će se obračunavati temeljem ugovora o kreditu i plana otplate, sukladno točki 4.4.2. Odluke o privremenom okviru.
NN 112/2009 • Intenzitet potpore, po pojedinom poduzetniku, ne smije biti veći od 500.000,00 eura u kunskoj protuvrijednost, sukladno točki 4.2.2. Odluke o privremenom okviru.
NN 112/2009 • 3.5.3. Mjera subvencioniranja trajnih obrtnih sredstava, predviđa dodjelu državnih potpora kojima se podupire pristup financiranju u trenutnoj financijskoj i gospodarskoj krizi iz Odluke o privremenom okviru, a namijenjena je održavanju poslovne aktivnosti poduzetnika i zadržavanja trenutačne razine zaposlenosti.
NN 112/2009 • Subvencioniranje trajnih obrtnih sredstava provodi se temeljem izračuna potrebnog obrtnog kapitala, uzimajući u obzir zalihe sirovina i materijala, zalihe nedovršene proizvodnje, zalihe gotovih proizvoda, potraživanja od kupaca u pojedinim fazama proizvodnog ciklusa.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 39/06, Broj 176/03,
Broj 72/07, Broj 177/04,
Broj 130/05, Broj 66/01
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE