PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2009-03-29-647 NN 29/2009

• (i) čijim dužničkim ili vlasničkim instrumentima se trguje na javnom tržištu (tuzemnoj ili inozemnoj burzi vrijednosnica ili na izvanburzovnom tržištu, uključujući lokalna i regionalna tržišta) ili


Stranica 2009-03-29-647 NN 29/2009

• (ii) koji podnosi ili je u postupku podnošenja svojih financijskih izvještaja regulatornom tijelu radi izdavanja bilo koje klase instrumenata na javnom tržištu i


Stranica 2009-03-29-647 NN 29/2009

• (b) konsolidirane financijske izvještaje grupe koja obuhvaća maticu


Stranica 2009-03-29-647 NN 29/2009

• (i) čijim dužničkim ili vlasničkim instrumentima se trguje na javnom tržištu (tuzemnoj ili inozemnoj burzi ili na izvanburzovnom tržištu, uključujući lokalna i regionalna tržišta) ili


Internet NN 29/2009
• (ii) koja podnosi ili je u postupku podnošenja svojih konsolidiranih financijskih izvještaja regulatornom tijelu radi izdavanja bilo koje klase instrumenata na javnom tržištu.

Internet stranice NN 29/2009
• 3. Ako subjekt koji nije obvezan primjenjivati ovaj MSFI odluči objaviti informacije o segmentima koje nisu u skladu s ovim MSFI-jem, ne smije te informacije nazvati segmentalnim informacijama.

Internet stranice NN 29/2009 • 4. Ako neki financijski izvještaj sadrži i konsolidirane financijske izvještaje matice koja potpada u djelokrug ovoga MSFI-ja, kao i zasebne financijske izvještaje matice, segmentalne informacije se objavljuju samo u konsolidiranim financijskim izvještajima.
Internet stranice NN 29/2009 • (a) koji obavlja poslovne djelatnosti iz kojih može ostvariti prihode i temeljem kojih kod njega nastaju troškovi, uključujući prihode i troškove koji se odnose na transakcije s drugim sastavnim dijelovima istog subjekta
Internet stranice NN 29/2009 • (b) čije rezultate poslovanja redovito pregledava glavni donositelj poslovnih odluka subjekta kako bi donio odluku o resursima koje treba rasporediti na segment i ocijeniti njegovo poslovanje i
Internet stranice NN 29/2009 • Poslovni segment može obavljati poslovne djelatnosti kojima tek treba ostvariti prihode, primjerice, dijelovi poslovanja koji tek započinju svoje poslovanje mogu biti poslovni segment prije nego što ostvare prihode.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 29/2009 • 6. Nije svaki dio nekog subjekta nužno i poslovni segment ili dio poslovnog segmenta. Primjerice, sjedište poduzetnika ili neki funkcijski odjeli ne moraju ostvarivati prihode ili mogu ostvarivati prihode koji su tek uzgredni u odnosu na djelatnosti, iz kojeg razloga ne bi bili poslovni segmenti. U ovome MSFI-ju, planovi primanja zaposlenih nakon prestanka radnog odnosa nisu poslovni segmenti.
Informacije NN 29/2009 • 7. Izraz »glavni donositelj poslovnih odluka« označava funkciju, a ne nužno člana uprave. Riječ je o funkciji koja raspoređuje resurse na poslovne segmente subjekta i ocjenjuje njihovo poslovanje. Često je glavni donositelj poslovnih odluka subjekta njegov izvršni direktor ili član uprave, no može biti primjerice i skupina izvršnih direktora ili drugih.
Poslovne stranice NN 29/2009 • 8. Kod mnogih subjekata tri obilježja poslovnih segmenata iz točke 5. nedvojbeno određuju njihove poslovne segmente. Međutim, subjekt može izdavati izvještaje u kojima svoje poslovne djelatnosti prikazuje na razne načine. Ako glavni donositelj poslovnih odluka koristi više od jednog skupa segmentalnih informacija, drugi čimbenici mogu jedan skup sastavnih dijelova odrediti kao poslovne segmente subjekta, uključujući vrstu poslovnih djelatnosti svakog sastavnog dijela, postojanje menadžera odgovornih za njih te informacije koje se prezentiraju upravi.
Pregledi NN 29/2009 • 9. Općenito, poslovni segment ima svog menadžera koji izravno odgovara glavnom donositelju poslovnih odluka i s njim redovito kontaktira radi razgovora o poslovanju, financijskim rezultatima, prognozama ili planovima segmenta. Izraz »menadžer segmenta« označava funkciju a ne nužno člana uprave. Glavni donositelj poslovnih odluka može biti i menadžer nekih poslovnih segmenata. Jedan menadžer može biti menadžer jednog poslovnog segmenta ili više njih. Ako obilježja iz točke 5. vrijede za više skupova sastavnih dijelova neke organizacije, ali su menadžeri segmenta odgovorni za samo jedan skup, taj skup sastavnih dijelova sačinjava poslovne segmente.
Besplatno NN 29/2009 • 10. Obilježja iz točke 5. mogu vrijediti za dva skupa sastavnih dijelova ili više njih koji se preklapaju za koje se menadžeri smatraju odgovornima. Takva struktura se ponekad naziva matričnom organizacijom. Primjerice, neki menadžeri su u nekim subjektima odgovorni za različite skupine proizvoda i usluga u svijetu, dok su drugi menadžeri odgovorni za određena teritorijalna područja. Glavni donositelj poslovnih odluka redovito pregledava rezultate poslovanja obaju skupova sastavnih dijelova i za oba skupa postoje financijske informacije. U takvoj situaciji subjekt određuje skup sastavnih dijelova koji sačinjavaju poslovne segmente primjenom temeljnog načela.
Glasnik NN 29/2009 • 11. Subjekt je dužan odvojeno izvještavati o informacijama svakog poslovnog segmenta koji:
Propis NN 29/2009 • (a) je određen u skladu s točkom 5. – 10. ili je nastao objedinjavanjem dvaju ili više poslovnih segmenata u skladu s točkom 12. i
Propis NN 29/2009 • U točkama 14. – 19. su navedene ostale situacije u kojima je obvezno odvojeno izvještavanje o informacijama poslovnog segmenta.
Propis NN 29/2009 • 12. Poslovni segmenti često imaju slične dugoročne financijske rezultate ako imaju slična ekonomska obilježja. Primjerice, kod dvaju poslovnih segmenata sličnih ekonomskih obilježja se može očekivati slična prosječna bruto marža na dulji rok. Dva poslovna segmenta ili više njih je moguće objediniti u jedan poslovni segment ako je objedinjavanje u skladu s temeljnim načelom ovoga MSFI-ja, ako segmenti imaju slična ekonomska obilježja i ako su slični u svim niže navedenim elementima:
Propis NN 29/2009 • (c) vrsti ili kategoriji klijenata za svoje proizvode i usluge
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 117/03, Broj 79/07, Broj 7/92, Broj 125/08, Broj 96/93, Broj 56/08


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled