PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 20/2007 • (ii) izdavanjem odobrenja od strane Komisije, prije svake isplate, a nakon provjere da se plan provodi na zadovoljavajući način.
NN 20/2007 • 49. Komisija se mora moći uvjeriti se da se plan restrukturiranja pravilno provodi putem redovnih detaljnih izvješća koje dostavlja predmetna Država članica.
NN 20/2007 • 50. U slučaju potpora velikim poduzetnicima prvo takvo izvješće u pravilu će se morati podnijeti Komisiji najkasnije šest mjeseci nakon odobrenja potpore.
NN 20/2007 • Izvješća se nakon toga moraju slati Komisiji barem jedanput godišnje, određenog datuma, sve dok se ne bude smatralo da su ciljevi iz plana restrukturiranja postignuti. Izviješća moraju sadržavati sve podatke koji su Komisiji potrebni u svrhu nadzora provedbe programa restrukturiranja, raspored isplata potpora poduzetniku i njegov financijski položaj, te pridržavanje mjera i uvjeta ili obveza iz odluke kojom se potpora odobrava.
NN 20/2007 • Ona osobito moraju sadržavati sve odgovarajuće podatke o svim potporama bilo koje namjene koje je poduzetnik primio, bilo pojedinačnih ili onih na temelju programa potpora (općih), tijekom razdoblja restrukturiranja (vidi točke 68. do 71.). U slučaju da Komisija treba brzu potvrdu o određenim bitnim podacima, primjerice o zatvaranju ili smanjenju kapaciteta, može zahtijevati češća izvješća.
NN 20/2007 • 51. U slučaju potpore malim i srednjim poduzetnicima u pravilu je dostatno svake godine dostaviti bilancu i izvještaj o dobiti ili gubitku poduzetnika primatelja potpore, osim ako su odlukom o odobravanju potpore određeni stroži uvjeti.
NN 20/2007 • 52. Ako je potpora za restrukturiranje odobrena, predmetna Država članica može tijekom razdoblja restrukturiranja tražiti od Komisije da odobri izmjene plana restrukturiranja i iznosa potpore.
NN 20/2007 • Komisija može dopustiti takve izmjene ako iste ispunjavaju sljedeće uvjete:
NN 20/2007 • (a) izmijenjeni plan mora također ukazivati na ponovnu uspostavu rentabilnosti unutar razumnog vremenskog razdoblja;
NN 20/2007 • (b) ako se poveća iznos potpore, opseg potrebnih kompenzacijskih mjera mora biti širi od opsega onih početnih;
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 20/2007 • (c) ako je opseg predloženih kompenzacijskih mjera uži od opsega onih početno predviđenih, iznos potpore mora biti na odgovarajući način smanjen;
NN 20/2007 • (d) novi raspored provedbe kompenzacijskih mjera može se odgoditi u odnosu na raspored koji je početno usvojen samo iz razloga koji su izvan kontrole poduzetnika ili Države članice: ako to nije slučaj, iznos potpore mora biti smanjen na odgovarajući način.
NN 20/2007 • 53. Ako su uvjeti i mjere koje je odredila Komisija ili preuzete obveze od strane Država članica ublažene, iznos potpore mora se na odgovarajući način smanjiti ili se mogu nametnuti druge mjere i uvjeti.
NN 20/2007 • 3.2.4. Potpore za restrukturiranje na područjima koja primaju potporu
NN 20/2007 • No, činjenica da se poduzetnik u teškoćama nalazi na području koje prima potporu ne opravdava automatski dopuštenost potpore za restrukturiranje; u srednjoročnom ili dugoročnom razdoblju regiji ne pomaže umjetno održavanje poduzetnika na životu.
NN 20/2007 • Nadalje, radi promicanja regionalnog razvoja u interesu je samih regija da u cilju što bržeg razvoja rentabilnih i održivih djelatnosti koriste vlastita sredstva.
NN 20/2007 • Konačno, narušavanje tržišnog natjecanja mora biti svedeno na najmanju moguću mjeru, čak i u slučaju potpora poduzetnicima na područjima koja primaju potporu. U tom smislu treba uzeti u obzir moguće štetne učinke tzv. prelijevanja koji se mogu pojaviti na predmetnom području i na drugim područjima koja primaju potporu.
NN 20/2007 • Međutim, u područjima koja primaju potporu, i ako u pravilima o državnim potporama koja se odnose na određeni sektor nije drugačije određeno, uvjeti za odobravanje potpora mogu biti blaži kada je riječ o provedbi kompenzacijskih mjera i visine doprinosa korisnika potpore.
NN 20/2007 • Ako to opravdava potreba regionalnog razvoja, u slučajevima u kojima se čini da je smanjenje kapaciteta ili tržišne zastupljenosti poduzetnika najprimjerenija mjera u svrhu izbjegavanja nepotrebnog narušavanja tržišnog natjecanja, potrebno smanjenje bit će manje na područjima koja primaju potporu nego na područjima koja takvu potporu ne primaju.
NN 20/2007 • U takvim slučajevima, koje predmetna Države članica mora potkrijepiti dokazima, treba razlikovati između područja koja imaju pravo na regionalnu potporu sukladno članku 87. stavku 3. točki a) Ugovora i onih koja imaju pravo na potporu sukladno članku 87. stavku 3. točki c), na način da se uzme u obzir veća ozbiljnost regionalnih problema na prvo spomenutim područjima.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 77/93, Broj 173/03,
Broj 140/05, Broj 117/07,
Broj 88/03, Broj 4/07
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE