PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 139/2005 • (ii) Propuštanje mlaza vrućeg zraka koji rezultira oštećenjem strukture (Hot bleed air leak resulting in structural damage).
NN 139/2005 • (iii) Bilo koji kvar dijela s vijekom trajanja koji uzrokuje zamjenu dijela prije isteka punog vijeka trajanja (Any defect in a life-controlled part causing retirement before completion of its full life).
NN 139/2005 • (iv) Bilo koje oštećenje ili kvar (npr. puknuća, lomovi, korozija, delaminacija, odljepljivanje itd.) nastala iz bilo kojeg razloga (npr. flater, gubitak krutosti ili strukturalni kvar) na (Any damage or deterioration (e.g. fractures, cracks, corrosion, delamination, disbonding etc.) resulting from any cause (e.g. as flutter, loss of stiffness or structural failure) to):
NN 139/2005 • a) Osnovnoj strukturi ili PSE – Principal Structural Element (definiranima u tvorničkom priručniku za popravke) gdje takvo oštećenje ili kvar prelaze dozvoljena ograničenja navedena u priručniku za popravke i zahtijevaju popravak ili potpunu odnosno djelomičnu zamjenu (a primary structure or a PSE (as defined in the manufacturers’ Repair Manual) where such damage or deterioration exceeds allowable limits specified in the Repair Manual and requires a repair or complete or partial replacement);
NN 139/2005 • b) Ostaloj strukturi koja je kao posljedicu dovela ili je mogla ugroziti zrakoplov (a secondary structure which conseq consequently may have endangered the aircraft);
NN 139/2005 • c) Motoru, propeleru ili rotoru helikoptera (the engine, propeller or rotorcraft rotor system).
NN 139/2005 • (v) Bilo koji kvar, nepravilan rad ili oštećenje bilo kojeg sustava ili opreme, ili njegovo oštećenje odnosno pogoršano stanje koje je rezultat izvršenja zrakoplovno-tehničke naredbe ili drugog obvezujućeg naputka izdanog od zrakoplovnih vlasti, kada (Any failure, malfunction or defect of any system or equipment, or damage or deterioration thereof found as a result of compliance with an airworthiness directive or other mandatory instruction issued by a regulatory authority, when):
NN 139/2005 • a) je organizacija koja je izvršila pregled po naredbi odnosno naputku to prvi put otkrila (it is detected for the first time by the reporting organisation implementing compliance);
NN 139/2005 • b) prilikom svakog navedenog pregleda po naredbi, odnosno naputku, a gdje su prekoračena ograničenja navedena u naputku i/ili nisu dostupni postupci popravka/otklanjanja greške (on any subsequent compliance, it exceeds the permissible limits quoted in the instruction and/or published repair/rectification procedures are not available).
NN 139/2005 • (vi) Kvar bilo kojeg sustava ili opreme za nuždu, uključujući sva izlazna vrata i osvjetljenje, uključivo i onda kada su korištena za održavanje ili provjeru (Failure of any emergency system or equipment, including all exit doors and lighting, to perform satisfactorily, including when being used for maintenance or test purposes).
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 139/2005 • (vii) Neizvršenje ili značajne greške u izvršenju zahtjevanih postupaka održavanja (Non-compliance or significant errors in compliance with required maintenance procedures).
NN 139/2005 • (viii) Proizvodi, dijelovi, naprave i materijali nepoznatog ili sumnjivog porijekla (Products, parts, appliances and materials of unknown or suspect origin).
NN 139/2005 • (ix) Neprecizni, netočni ili nepotpuni podaci o održavanju ili postupci koji mogu dovesti do grešaka u održavanju (Misleading, incorrect or insufficient maintenance data or procedures that could lead to maintenance errors).
NN 139/2005 • (x) Bilo koji kvar, otkaz ili oštećenje zemaljske opreme korištene za testiranja ili provjeru zrakoplovnih sustava i opreme kada zahtjevana uobičajena provjera i procedure provjere nisu jasno utvrdili problem, kada to rezultira opasnom situacijom (Any failure, malfunction or defect of ground equipment used for testing or checking of aircraft systems and equipment when the required routine inspection and test procedures did not clearly identify the problem, where this results in a hazardous situation).
NN 139/2005 • (i) Usluge u zračnoj plovidbi; pogledati Prilog 2. Dodatka 2., lista događaja povezanih ATS-om o kojima se izvješćuje (Air navigation services (ANS) See Annex II, list of reportable ANS-related occurrences).
NN 139/2005 • (ii) Aerodrom i aerodromske službe (Aerodrome and aerodrome facilities)
NN 139/2005 • a) Značajno izlijevanje goriva tijekom punjenja zrakoplova gorivom (Significant spillage during fuelling operations).
NN 139/2005 • b) Punjenje pogrešnom količinom goriva koje značajno utječe na dolet zrakoplova, performanse, balans i strukturalnu čvrstoću (Loading of incorrect fuel quantities likely to have a significant effect on aircraft endurance, performance, balance or structural strength).
NN 139/2005 • (iii) Prihvat i otprema putnika, prtljage i tereta (Handling of passengers, baggage and cargo)
NN 139/2005 • a) Značajno onečišćenje avionske strukture, sustava i opreme uzrokovano sadržajem prtljage i tereta (significant contamination of aircraft structure, systems and equipment arising from the carriage of baggage or cargo).
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 22/03, Broj 6/06,
Broj 140/05, Broj 97/04,
Broj 50/94, Broj 103/03
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE