PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2005-12-146-2753 NN 146/2005

• Ivica Sertić, predsjednik Uprave Jamnica d.d., Zagreb, ujedno je član nadzornih odbora sljedećih poduzetnika:


Stranica 2005-12-146-2753 NN 146/2005

• – Sarajevski kiseljak d.d., Kiseljak, Bosna i Hercegovina – proizvodnja mineralne vode


Stranica 2005-12-146-2753 NN 146/2005

• – Fonyódi Kft., Republika Madžarska – proizvodnja mineralne vode.


Stranica 2005-12-146-2753 NN 146/2005

• Zvonko Bencetić, član Uprave Jamnica d.d., Zagreb, ujedno je član Nadzornog odbora poduzetnika Mladina d.d., Jastrebarsko – proizvodnja vina.


Internet NN 146/2005
• Berislav Briški, član Uprave Jamnica d.d. Zagreb, ujedno je član Nadzornog odbora poduzetnika Sarajevski kiseljak d.d., Kiseljak, Bosna i Hercegovina – proizvodnja mineralne vode.

Internet stranice NN 146/2005
• Prema očitovanju podnositelja prijave, što se tiče Kreditne banke, ne postoji povezanost te vrste.

Internet stranice NN 146/2005 • Navedene personalne povezanosti poduzetnika Agrokor u kontekstu predmetne koncentracije ne predstavljaju ograničenja tržišnog natjecanja.
Internet stranice NN 146/2005 • 7. Opis i obrazloženje očekivanih pogodnosti predmetne koncentracije za potrošače
Internet stranice NN 146/2005 • Što se tiče očekivanih pogodnosti predmetne koncentracije za potrošače, Agrokor navodi kako oba sudionika koncentracije smatraju da će namjeravana koncentracija pozitivno utjecati na zahtjeve i potrebe potrošača. Agrokor ističe kako planira bankovne proizvode Kreditne banke učiniti dostupnijima neposrednim potrošačima koristeći se pri tome postojećom distributivnom mrežom Konzuma d.d. Budući da se prodajna mreža Konzuma d.d. sastoji od 551 prodavaonice na području Republike Hrvatske te od 12 veleprodajnih centara, korištenjem postojeće distributivne mreže Konzuma d.d. bankovni će se proizvodi učiniti dostupnijima neposrednim potrošačima.
Internet stranice NN 146/2005 • Agrokor planira razviti novi softver i uvesti ga u Kreditnu banku. Razvoj informatičke programske podrške unaprijedit će efikasnost i sigurnost poslovanja što će pridonijeti da se zadovolje potrebe potrošača.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 146/2005 • Agrokor je u prijavi nadalje naveo da sudionici koncentracije u sljedećem razdoblju namjeravaju znatno više uložiti u razvoj, a što se prije svega očituje u zamjeni postojećeg softvera Kreditne banke novim. Novi softver, s čijim se instaliranjem namjerava započeti odmah po dovršetku postupka koncentracije, omogućit će kvalitetniju povezanost relevantnih sektora unutar banke s podružnicama, te povećanje kontrole i sigurnosti sustava.
Informacije NN 146/2005 • III. Razmatranjem navedenih činjenica vezanih uz analizu predmetne koncentracije utvrđeno je sljedeće:
Poslovne stranice NN 146/2005 • Provedbom predmetne koncentracije dolazi do povećanja udjela Agrokora u Kreditnoj banci. Po okončanju predmetne koncentracije udio Agrokora u temeljnom kapitalu Kreditne banke iznosit će 100%.
Pregledi NN 146/2005 • Razlozi za provođenje predmetne koncentracije su dobri poslovni rezultati Kreditne banke, pa Agrokor planira povrat uloženoga kapitala preko isplate dividende. S druge strane, povećanjem svog udjela u temeljnom kapitalu Kreditne banke Agrokor će... xx (označeno kao poslovna tajna). U međuvremenu, kao imatelj 100% udjela u temeljnom kapitalu Kreditne banke, Agrokor namjerava ulagati u razvoj Banke, što se vidi i iz planirane investicije u zamjenu softvera u Kreditnoj banci. Razvojem novog softvera i njegovim uvođenjem u Kreditnu banku Agrokor planira unaprijediti njezinu efikasnost i sigurnost poslovanja što bi trebalo pridonijeti da se zadovolje potrebe potrošača.
Besplatno NN 146/2005 • Mjerodavno tržište u ovom je postupku određeno kao tržište univerzalnog bankarstva na području Republike Hrvatske. Utvrđeno je da Kreditna banka na tom tržištu ima vrlo mali tržišni udio (manji od 0,5%). Provedbom predmetne koncentracije ne dolazi do stvaranja ili jačanja vladajućeg položaja Kreditne banke na mjerodavnom tržištu ni do sprječavanja, ograničavanja ili narušavanja tržišnog natjecanja na mjerodavnom tržištu. Nakon što se provede predmetna koncentracija doći će samo do porasta udjela poduzetnika Agrokor u temeljnom kapitalu Kreditne banke. Samim time predmetna koncentracija ne dovodi do negativnih učinaka po tržišno natjecanje na mjerodavnom tržištu.
Glasnik NN 146/2005 • Pri donošenju odluke, HNB je imao u vidu pogodnosti za potrošače. Agrokor planira bankovne proizvode Kreditne banke učiniti dostupnijima neposrednim potrošačima, koristeći se postojećom distributivnom mrežom Konzuma d.d., koji ima 551 prodavaonicu (dijelom u vlasništvu, dijelom u najmu) diljem Republike Hrvatske i 12 veleprodajnih centara.
Propis NN 146/2005 • Na temelju iznesenoga, Hrvatska narodna banka je predmetnu koncentraciju ocijenila dopuštenom, kako je odlučeno u točki 1. izreke ovog rješenja.
Propis NN 146/2005 • Ovo je rješenje konačno u upravnom postupku i protiv njega nije dopuštena žalba, već se može pokrenuti upravni spor tužbom neposredno kod Upravnog suda Republike Hrvatske u roku od 30 dana od dana dostave ovog rješenja.
Propis NN 146/2005 • Na temelju članka 30. i 30a. Zakona o financiranju jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave (»Narodne novine« broj: 117/93, 69/97, 33/00, 73/00. 127/00, 59/01, 107/01, 117/01, 150/02, 147/03.), članka 30. Statuta Općine Visoko (Službeni vjesnik Varaždinske županije broj: 22/2001), Općinsko vijeće Općine Visoko, na sjednici održanoj 30. studenoga 2005. godine, donosi
Propis NN 146/2005 • Ovom se Odlukom utvrđuje stopa te način obračuna i plaćanja prireza porezu na dohodak koji je vlastiti izvor prihoda Općine Visoko.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 2/93, Broj 34/93, Broj 75/09, Broj 82/09, Broj 49/99, Broj 5/09


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled