PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 3/2009 • Javni čamac – čamac namijenjen i opremljen za obavljanje djelatnosti od općeg interesa države, a čiji je vlasnik odnosno brodar država ili neko drugo tijelo ovlašteno od države, i koji služi isključivo u negospodarske namjene.
NN 3/2009 • Motorni čamac – čamac koji se pokreće mehaničkim porivnim uređajem.
NN 3/2009 • Jedrilica – čamac na jedra, s pomoćnim mehaničkim porivnim uređajem ili bez njega.
NN 3/2009 • Priznata organizacija – organizacija koja ispunjava uvjete propisane posebnim propisom i koja je ovlaštena od Ministarstva nadležno za unutarnju ‘plovidbu (u daljnjem tekstu: Ministarstvo) za obavljanje statutarne certifikacije pomorskih objekata, a koja obuhvaća obavljanje pregleda i izdavanje propisanih isprava. U svrhu ovih Pravila priznatom organizacijom smatra se HRVATSKI REGISTAR BRODOVA (u daljnjem tekstu: Registar).
NN 3/2009 • Prijavljeno tijelo – organizacija koja udovoljava kriterijima iz čl. 15. i Dodatka 12. Pravilnika o brodicama i jahtama (NN br. 27/05; 57/06; 80/07; 26/08; 3/08)
NN 3/2009 • Direktiva – Direktiva Europskog parlamenta i Vijeća broj 94/25 EZ, kako je izmijenjena i dopunjena, o usklađivanju zakona i drugih propisa zemalja članica koji se odnose na rekreacijska plovila.
NN 3/2009 • Duljina čamca – duljina trupa kako je definirano u Pravilima.
NN 3/2009 • Baždarska duljina čamca – duljina na temelju koje se plovilo određuje kao čamac, a predstavlja 96% duljine na vodnoj liniji, povučenoj na visini od 85% najmanje visine broda iznad gornjeg ruba kobilice, ili duljina od prednjega ruba pramčane statve do osi osovine kormila na istoj vodnoj liniji, ako je ta vrijednost veća. Na čamcima s kosom kobilicom, vodna linija na kojoj se mjeri ta duljina mora biti paralelna s projektiranom vodnom linijom.
NN 3/2009 • Područje plovidbe – za čamce unutarnje plovidbe područje plovidbe se uzima istovjetno području IIIc brodica i jahti za pomorsku plovidbu.
NN 3/2009 • Projektna kategorjia – prema Direktivi 94/25/EC i uzimajući u obzir područje plovidbe istovjetno području IIIc, čamci unutrašnje plovidbe pripadaju projektnoj kategoriji C (obalna plovidba, brzina vjetra do 6 Bf, visina vala do 2,0 m).
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 3/2009 • Baždarenje čamca, kojim se utvrđuje tonaža čamca, potvrđuje se Svjedodžbom o baždarenju.
NN 3/2009 • Duljina čamca (L), m – udaljenost krajnjih točaka trupa na krmi i pramcu, bez izdanaka, mjereno u ravnini paralelnoj s konstruktivnom vodnom linijom.
NN 3/2009 • Širina čamca (B), m – širina na polovini duljine L, mjerena na vanjskim točkama oplate boka odnosno razme i ne računajući eventualne izdanke.
NN 3/2009 • Visina čamca (D), m – udaljenost od točke presjeka vanjskog lica oplate dna i boka kobilice do gornjeg ruba palube na boku ili razme, mjereno okomito na ravninu konstruktivne vodne linije, na polovini duljine L. Ako je na mjestu mjerenja visine bok povišen (kućica ili sl.), točka gornjeg ruba palube na boku određuje se na zamišljenoj krivulji koja spaja krivulju palube ispred i iza povišenja.
NN 3/2009 • Ako se na čamcu nakon baždarenja izvedu izmjene kojima se mijenja bilo koja od dimenzija uključenih u izračun tonaže, čamac se mora podvrgnuti reviziji baždarenja, povlači se postojeća i izdaje nova Svjedodžba o baždarenju.
NN 3/2009 • Nadzor, odnosno ocjena sukladnosti tijekom gradnje čamca obuhvaća:
NN 3/2009 • (a) temeljne tehničke zahtjeve kojim moraju udovoljavati čamci;
NN 3/2009 • (c) statutarna certifikaciju čamaca hrvatske državne pripadnosti.
NN 3/2009 • Čamac mora udovoljavati zahtjevima navedenim u ovom odjeljku u mjeri koliko je primjenjivo.
NN 3/2009 • Primjena usuglašenih međunarodnih norma ne smatra se jedinim načinom dokazivanja udovoljavanju temeljnim tehničkim zahtjevima.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 162/03, Broj 92/04,
Broj 37/99, Broj 42/07,
Broj 76/96, Broj 39/09
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE