PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 143/2006 • Minimalni financijski standardi za decentralizirane funkcije za zdravstvene ustanove na području županija i Grada Zagreba u 2007. godini iz stavka 1. ove točke, utvrđuju se kako slijedi:
NN 143/2006 • Županija/Grad ZagrebIznos sredstava za investicijsko i tekuće održavanje Iznos sredstava za investicijsko ulaganjeIznos sredstava za otplate kreditaUkupni iznos sredstava za decentralizirane funkcije
NN 143/2006 • Županije, odnosno Grad Zagreb zbog postizanja racionalnosti i veće ekonomičnosti korištenja iznosa sredstava navedenih u koloni 2, za postupke istovrsne nabave objedinjuju nabavu. Ministarstvo zdravstva i socijalne skrbi će objediniti podatke o prioritetima nabave u županijama, odnosno Gradu Zagrebu i do 15. siječnja 2007. godine pokrenuti postupak imenovanja Povjerenstva za objedinjenu nabavu prema Vladi Republike Hrvatske. U Povjerenstvo za objedinjenu nabavu imenuju se predstavnici županija, odnosno Grada Zagreba za koje se provodi objedinjena nabava.
NN 143/2006 • Minimalni financijski standardi iz stavka 1. ove točke za kliničke ustanove i Dom zdravlja MUP-a koje obavljaju dio decentraliziranih funkcija za potrebe osiguranih osoba na području županije, odnosno Grada Zagreba, ovisno o njihovom sjedištu – sukladno normativima i standardima koje utvrđuje ministar zdravstva i socijalne skrbi, utvrđuju se u 2007. godini kako slijedi:
NN 143/2006 • Potrebno je ishođenje suglasnosti ministra nadležnog za zdravstvo za korištenje sredstava navedenih u kolonama 1 i 2 Tablice 1. i kolonama 2 i 3 Tablice 2. točke I. ove Odluke za projekte od značaja za cjelokupni zdravstveni sustav kojim se vrši podizanje standarda u cilju poboljšanja učinkovitosti, dostupnosti i ostalih načela zdravstvene zaštite, sukladno ciljevima Nacionalne strategije razvitka zdravstva 2006. – 2011., a u svrhu sagledavanja obveza koje bi mogle proizaći kao neizravna buduća obveza za državni proračun.
NN 143/2006 • Ukoliko se za financiranje projekata po modelu javno privatnog partnerstva ugovorne prirode planira koristiti sredstva decentraliziranih funkcija, prije sklapanja ugovora o javno-privatnom partnerstvu potrebno je ishoditi prethodnu suglasnost ministra nadležnog za zdravstvo, a strukturu decentraliziranih sredstava uskladiti na način da se ne dovodi u pitanje ostvarivanje postojećih minimalnih standarda koji su utvrđeni temeljem kriterija iz točke III. ove Odluke, a raspoređeni županijama i Gradu Zagrebu u točki I. tablicama 1. i 2.
NN 143/2006 • Visina sredstava dodijeljenih pojedinoj županiji, odnosno Gradu Zagrebu utvrđena je primjenom sljedećih kriterija:
NN 143/2006 • – 80% ukupnog iznosa iz točke I. ove Odluke raspodijeljen je na temelju udjela postotka broja osiguranih osoba u pojedinoj županiji, odnosno Gradu Zagrebu u odnosu na ukupan broj osiguranih osoba pri Hrvatskom zavodu za zdravstveno osiguranje,
NN 143/2006 • – 10% ukupnog iznosa iz točke I. ove Odluke raspodijeljen je na temelju udjela postotka broja lokaliteta na kojima se odvija zdravstvena djelatnost u pojedinoj županiji, odnosno Gradu Zagrebu, u odnosu na ukupan broj lokaliteta u Republici Hrvatskoj,
NN 143/2006 • – 5% ukupnog iznosa iz točke I. ove Odluke raspodijeljen je na temelju udjela postotka broja zdravstvenih ustanova u pojedinoj županiji, odnosno Gradu Zagrebu u odnosu na ukupan broj zdravstvenih ustanova koje imaju sklopljen ugovor s Hrvatskim zavodom za zdravstveno osiguranje,
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 143/2006 • – 5% ukupnog iznosa iz točke I. ove Odluke raspodijeljen je na temelju udjela postotka broja ugovorenih kreveta u pojedinoj županiji, odnosno Gradu Zagrebu u odnosu na ukupan broj ugovorenih kreveta s Hrvatskim zavodom za zdravstveno osiguranje u Republici Hrvatskoj.
NN 143/2006 • Visina sredstava dodijeljenih pojedinoj županiji, odnosno Gradu Zagrebu iz stavka 4. točke I. ove Odluke, utvrđena je sukladno posteljnim kapacitetima kliničkih ustanova unutar pojedine županije, odnosno Grada Zagreba.
NN 143/2006 • – udio dodatnih ulaganja u zdravstvene ustanove (prostor, medicinsku i nemedicinsku opremu i prijevozna sredstva) na području pojedinih županija iz drugih izvora financiranja u 2006. godini.
NN 143/2006 • Županije i Grad Zagreb dužni su donijeti svoje odluke o kriterijima i mjerilima i načinu financiranja decentraliziranih funkcija za investicijsko ulaganje, investicijsko i tekuće održavanje zdravstvenih ustanova, te za informatizaciju zdravstvene djelatnosti u okvirima bilanciranih sredstava iz točke I. ove Odluke, a u skladu sa stvarnim stanjem i potrebama zdravstvenih ustanova, u cilju ispunjavanja zakonom propisanih uvjeta, normativa i standarda iz osnovnog zdravstvenog osiguranja, koje utvrđuje ministar zdravstva i socijalne skrbi.
NN 143/2006 • Investicijsko ulaganje obuhvaća rashode za nabavu proizvedene dugotrajne imovine.
NN 143/2006 • Investicijsko održavanje obuhvaća dodatno ulaganje u nefinancijsku imovinu zdravstvenih ustanova kojim se produžuje vijek uporabe, povećava kapacitet, mijenja namjena ili znatno poboljšavaju funkcionalna svojstva nefinancijske imovine.
NN 143/2006 • Mjerila za utvrđivanje prava na bilančne rashode iz točke III. ove Odluke čini opseg djelatnosti svake zdravstvene ustanove ugovoren u osnovnom zdravstvenom osiguranju.
NN 143/2006 • Opseg djelatnosti utvrđuje se u skladu s planom i programom mjera zdravstvene zaštite i osnovnom mrežom zdravstvene djelatnosti.
NN 143/2006 • Sredstva iz stavaka 2. i 4. točke I. ove Odluke ne mogu se koristiti u svrhu uređenja prostora i medicinske i nemedicinske opreme i prijevoznih sredstava u svrhu pružanja zdravstvenih usluga izvan osnovnog zdravstvenog osiguranja.
NN 143/2006 • Županije, odnosno Grad Zagreb utvrđuju popis prioriteta za raspored dodijeljenih sredstava između zdravstvenih ustanova na svom području uvažavajući svrhu utvrđenu u stavku 1. točke I. uz primjenu kriterija i mjerila iz točaka III. i IV. ove Odluke.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 91/96, Broj 30/01,
Broj 187/04, Broj 31/90,
Broj 37/01, Broj 58/02
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE