PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2007-04-37-1239 NN 37/2007

• Mjerodavna su tržišta, sukladno članku 5. i 6. Uredbe o mjerodavnom tržištu, utvrđena u proizvodnom i u zemljopisnom smislu.


Stranica 2007-04-37-1239 NN 37/2007

• U smislu članka 5., te članaka 7., 8., 9. i 10. Uredbe o mjerodavnom tržištu, utvrđeno je da bi provedba koncentracije imala učinke na mjerodavnim tržištima koja su u proizvodnom smislu utvrđena kao:


Stranica 2007-04-37-1239 NN 37/2007

• 3. Tržište trgovine mješovitom robom, preom, pretežno hranom, pićima enskim proizvodima za domaćinstvo na malo


Stranica 2007-04-37-1239 NN 37/2007

• U smislu članka 7. stavka 1. ZZTN, članaka 3. i 6. Uredbe o mjerodavnom tržištu, mjerodavno tržište definirano u proizvodnom smislu kao trgovina tiskom na veliko i trgovina duhanskim proizvodima na veliko, u zemljopisnom smislu obuhvaća cjelokupni teritorij Republike Hrvatske.


Internet NN 37/2007
• Za razliku od navedenoga, zemljopisna dimenzija mjerodavnih tržišta definiranih u proizvodnom smislu kao tržište trgovine tiskom na malo, tržište trgovine duhanskim proizvodima na malo te tržište trgovine mješovitom robom, pretežno hranom, pićima i higijenskim proizvodima za domaćinstvo na malo utvrđena je na regionalnoj (županijskoj) razini, odnosno kao područja pojedine županije Republike Hrvatske. Riječ je o području šest županija u Republici Hrvatskoj, utvrđenih temeljem primjene kriterija ostvarenog prihoda oba sudionika koncentracije, a obrađena su prilikom analize strukture svakog pojedinog tržišta. To su područje Grada Zagreba, Istarske, Primorsko-goranske, Osječko-baranjske, Splitsko-dalmatinske i Zadarske županije.

Internet stranice NN 37/2007
• Budući da je u proizvodnom smislu utvrđeno više mjerodavnih tržišta, Agencija je po zaprimanju potpune prijave namjere koncentracije, prema raspoloživim podacima, posebno utvrđivala i analizirala strukturu svakog pojedinog od navedenih tržišta.

Internet stranice NN 37/2007 • Također je izvršila uvid u strukturu svakog mjerodavnog tržišta, utvrdila tržišne udjele sudionika pojedinog tržišta te analizirala i pozitivne i negativne učinke provedbe predmetne koncentracije.
Internet stranice NN 37/2007 • Prilikom izrade sveobuhvatne pravne i ekonomske analize obuhvaćene su, uz mjerodavnu 2005. godinu i 2003. i 2004., radi prikazivanja trenda, dok je kod tržišta trgovine tiskom na veliko prikazan trend i od 2000. godine, budući da su podaci raspoloživi, te već obrađeni od strane Agencije u prethodnim upravnim postupcima koje je Agencija meritorno riješila.
Internet stranice NN 37/2007 • Značajan element tržišta trgovine, odnosno distribucije tiska na teritoriju Republike Hrvatske je njegova uska povezanost s uzlaznim tržištem, odnosno tržištem naklade tiska, te mogućnost prelijevanja efekata koji nastaju kao posljedica promjene strukture tržišta naklade tiska, na tržište trgovine tiskom, uzrokujući kretanja i na tom tržištu.
Internet stranice NN 37/2007 • Tržište trgovine tiskom razlikuje trgovinu tiskom na veliko i trgovinu tiskom na malo.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 37/2007 • Specifičnost trgovine tiskom na veliko ogleda se u činjenici da se trgovina tiskom na veliko ne obavlja po uobičajenim načelima veleprodajnog poslovanja. Naime, prodajnu cijenu tiskovina krajnjim korisnicima ne utvrđuje trgovac na malo, već sam nakladnik.
Informacije NN 37/2007 • Nadalje, učešće trgovca na veliko u maloprodajnoj cijeni tiskovina utvrđuje se rabatom, kojeg odobrava nakladnik, a koji predstavlja zaradu trgovca tiskovina na veliko. Trgovci na veliko i na malo uopće ne snose rizik prodaje, njihov interes se ogleda u što većem broju prodanih primjeraka, odnosno ostvarivanju što većeg iznosa dobiti. Trošak neprodanih primjeraka (remitenda) snosi izravno nakladnik pojedine tiskovine.
Poslovne stranice NN 37/2007 • Trgovci tiskom na veliko prodaju tiskovina obavljaju u vlastitoj maloprodajnoj mreži ili putem maloprodajnih objekata drugih poduzetnika.
Pregledi NN 37/2007 • Tablica 6.: Struktura tržišta trgovine tiskom na veliko u RH u 2005. godini
Besplatno NN 37/2007 • Poduzetnik – distributer tiska na velikoOstvareni prihod 2005.
Glasnik NN 37/2007 • Izvor: Analiza preuzeta iz predmeta pod Klasom: 031-02/2006-01/02.
Propis NN 37/2007 • Tablica 6. prikazuje strukturu tržišta trgovine tiskom na veliko u 2005. godini u Republici Hrvatskoj, prema kriteriju ukupno ostvarenog prihoda u toj godini, temeljem čega su i izračunati tržišni udjeli tržišnih takmaca na navedenom mjerodavnom tržištu.
Propis NN 37/2007 • Poduzetnik TISAK d.d. u 2005. godini ostvario je najznačajniji tržišni udio od 45 – 50 posto. Slijedi ga, s nešto nižim udjelom od 30 – 35 posto, poduzetnik Distri-press d.o.o. Ova dva poduzetnika najznačajniji su trgovci tiskom na veliko na teritoriju Republike Hrvatske, budući da zajedno drže udjel veći od 80 posto na mjerodavnom tržištu.
Propis NN 37/2007 • Ostali poduzetnici ostvaruju značajno niže tržišne udjele. Primjerice, poduzetnik Slobodna Dalmacija – trgovina d.o.o. ostvaruje tržišni udjel od 5 – 10 posto, poduzetnik Novi list d.o.o. 5 – 10 posto, dok poduzetnik Glas Istre d.o.o. ima 0 – 5 posto tržišnog udjela na mjerodavnom tržištu trgovine tiskom na veliko na teritoriju Republike Hrvatske.
Propis NN 37/2007 • Poduzetnik AGROKOR d.d. također je prisutan na tržištu trgovine tiskom na veliko i to putem distribucijske mreže poduzetnika KONZUM d.d. Poduzetnik KONZUM d.d. je u 2005. ostvario prihod od distribucije tiska na veliko na teritoriju Republike Hrvatske u iznosu od 98.290 kn, što je, uspoređuspoređujući sa prihodima od djelatnosti ostalih distributera zanemariv iznos (u postotku tržišni udjel iznosi 0,008 posto), te stoga i nije uključen u analizu predmetnog tržišta.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 38/09, Broj 142/08, Broj 44/04, Broj 144/06, Broj 25/04, Broj 129/00


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled