PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 138/2009 • (n) Značajna manjkavost stvarne izvedbe u usporedbi s odobrenom izvedbom koja uzrokuje opasnu situaciju (uzevši u obzir točnost metode izračuna izvedbe) uključujući rad kočnica, potrošnju gorica, itd.
NN 138/2009 • (o) Asimetrija kontrole letenja; kao što su krilca, rebrenice, zapori, itd.
NN 138/2009 • U Dodatku ovom Aneksu nalazi se popis primjera događaja koji ugrožavaju sigurnost koji se izvješćuju, a koji proizlaze iz primjene ovih općenitih kriterija za pojedine sustave.
NN 138/2009 • (iii) Pogon (uključujući motore, propelere i sustave rotora) i pomoćne pogonske jedinice (auxiliary power units – APUs)
NN 138/2009 • (b) Pretjerana brzina ili nemogućnost nadziranja brzine bilo koje brze rotirajuće komponente (na primjer: pomoćna pogonska jedinica, zračni pokretač, stroj za ventilaciju zraka, motor zračne turbine, propeler ili rotor).
NN 138/2009 • (c) Kvar ili manjkavost bilo kojeg dijela motora ili pogonskog postrojenja koji uzrokuju jedan ili više od navedenih slučajeva:
NN 138/2009 • 2. Nekontrolirani vanjski ili unutarnji požar, ili proboj vrućeg plina;
NN 138/2009 • 4. Sustav povratnog potiska ne djeluje ili djeluje nekontrolirano;
NN 138/2009 • 8. Gusti vidljivi plinovi ili koncentracija otrovnih proizvoda dovoljnih da onesposobe posadu ili putnike;
NN 138/2009 • 9. Nemogućnost, putem korištenja uobičajenih postupaka, gašenja motora;
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 138/2009 • (d) Neželjeni gubitak potiska/pogona, promjena ili oscilacija klasificirana kao gubitak kontrole potiska ili pogona (loss of thrust or power control – LOTC):
NN 138/2009 • 3. Ukoliko može utjecati na više od jednog motora u zrakoplovu sa više motora, posebno u slučaju dvomotornih zrakoplova; ili
NN 138/2009 • 4. Kod zrakoplova s više motora kod kojih se koristi isti ili slični tip motora, ukoliko se događaj može smatrati opasnim ili kritičnim.
NN 138/2009 • (e) Bilo koji kvar na dijelu čiji se vijek trajanja kontrolira, a koji uzrokuje povlačenje takvog dijela prije isteka njegova vijeka trajanja.
NN 138/2009 • (f) Kvarovi uobičajenog porijekla koji mogu uzrokovati frekvenciju otkazivanja tokom leta u tolikoj mjeri da postoji mogućnost otkazivanja više od jednog motora za vrijeme istog leta.
NN 138/2009 • (g) Graničnik motora ili kontrolni uređaj ne rade prema potrebi ili rade nekontrolirano.
NN 138/2009 • (j) Kvar ili manjkavost bilo kojeg dijela propelera ili pogonskog postrojenja koji uzrokuju jedan ili više od navedenih slučajeva:
NN 138/2009 • 4. Otpuštanje propelera ili bilo kojeg većeg dijela propelera;
NN 138/2009 • 6. Neželjeno kretanje krila propelera ispod utvrđene minimalne najniže točke leta;
NN 138/2009 • (k) Kvar ili manjkavost glavnog rotora zupčanog prijenosnika/priključka, koji mogu dovesti do odvajanja spoja rotora tokom leta i/ili kvarova na kontroli rotora.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 52/09, Broj 66/98,
Broj 120/03, Broj 187/04,
Broj 18/08, Broj 11/00
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE