PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 85/2007 • Na temelju navedenog, CZOU, što se u konačnici naplaćuje kućanstvima, umanjuje se za udio bespovratnih sredstava, prihode od prodaje sekundarnih sirovina, prihode od odlaganja i obrade inertnog i neopasnog proizvodnog otpada i prihode od proizvodnje električne energije iz bioplina preračunato na iznos po toni otpada.
NN 85/2007 • Procijenjeni troškovi gradnje CGO-a osnova su za izračun CZOU-a koje će se točno definirati u svakoj županiji na temelju odabrane tehnologije obrade komunalnog otpada.
NN 85/2007 • Uspostavom koncepcija gradnje CGO-a prema ovom planu, na principima javnog i privatnog ulaganja u gradnju sustava, omogućuje se smanjivanje konačne cijene zbrinjavanja otpada koju podmiruju kućanstva.
NN 85/2007 • Cijena zbrinjavanja drugih vrsta neopasnog otpada i inertnog otpada koji se djelomično obrađuje i odlaže na odlagališta unutar CGO-a formira se prema posebnim, komercijalnim uvjetima. Tu cijenu plaćaju poslovni subjekti i ta se cijena ne umanjuje zbog sufinanciranja CGO-a iz fondova, ali ostvareni prihod ulazi u obračun smanjivanja konačne cijene zbrinjavanja komunalnog otpada koju plaćaju kućanstva.
NN 85/2007 • Cijena zbrinjavanja građevinskog otpada ovisit će o vrsti, o tome je li sortiran, sadrži li druge vrste otpada, a time se indirektno stimulira odvajanje po vrstama otpada, smanjivanje količina otpada i potiče se razvrstavanje otpada sukladno najboljoj praksi i EU-direktivama.
NN 85/2007 • Predvidiva naknada za prihvat građevinskog otpada u optimiranim postrojenjima za reciklažu (bez transportnih troškova) u RH kretat će se od 5-15 eura /t, pri čemu će značajni regulator iznosa biti uspješnost količinskog i kvalitativnog plasmana recikliranog agregata. Upravo se zbog tih razloga preporuča da se prigodom odabira sustava financiranja upravljanje i investicije prepuste privatnom sektoru (odabir koncesijskog, JPP-a ili sličnog modela) koji će, prema tržišnim principima, tražiti optimalne puteve plasmana recikata.
NN 85/2007 • 7. PLAN AKTIVNOSTI I PROVEDBE PLANA U RAZDOBLJU 2007. – 2015.
NN 85/2007 • UTVR?IVANJE REALNIH KOLIČINA OPASNOGA, NEOPASNOG I INERTNOG OTPADA 2007.2008.2009.2010.2011.2012.2013.2014.2015.
NN 85/2007 • Izmjena propisa o prijavi podataka o nastanku i tijeku svih vrsta otpada uspostava učinkovitije kontrole i evidencije nastanka i tokova otpadaDPi, PPFEUii MZOPUGiii
NN 85/2007 • Institucionalno osnaživanje tijela državne uprave nadležnih za gospodarenje otpadom dobivanje realnih podataka o vrstama i količinama otpada
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 85/2007 • Unapređivanje/razvoj informacijskog sustava o otpadu (uvođenje kontrole kvalitete podataka)uspostava pouzdanoga informacijskog sustava u skladu sa zahtjevima i standardima EU-a
NN 85/2007 • Izrada liste svih obveznika prijave KEO-a za opasni, neopasni i inertni otpad
NN 85/2007 • Edukacija gospodarskih subjekata koji proizvode opasni otpad Obuhvaćanje svih obveznika KEO-a
NN 85/2007 • Inspekcijski nadzor potencijalnih obveznika KEO-a (proizvođača otpada)
NN 85/2007 • PREVENCIJA I SMANJIVANJE OPASNOGA, NEOPASNOG I INERTNOG OTPADA 2007.2008.2009.2010.2011.2012.2013.2014.2015.
NN 85/2007 • Izrada i provedba akcijskog plana edukacije i promocije mogućnosti prevencije i smanjivanja otpada svih zainteresiranih strana – nevladinih udruga, javnosti, gospodarstva osiguravanje uvjeta za izbjegavanje nastajanja i smanjivanje količina otčina otpada na izvoru nastanka
NN 85/2007 • Izrada sustava ia informiranja koji će svim zainteresiranim subjektima učiniti dostupnim sve relevantne tehničke informacije i poticati ih na čistiju proizvodnjusmanjivanje rizika od opasnog otpada
NN 85/2007 • Identifikacija industrije koja proizvodi najviše neopasnog/opasnog otpada i/ili koja ima najlošiju praksu gospodarenja neopasnim otpadom smanjivanje količina otpada koje je potrebno obraditi
NN 85/2007 • Izrada uputa/smjernica primjene čistije proizvodnje po industrijskim granama/gospodarskim djelatnostimaproaktivan pristup primjeni čistije proizvodnje
NN 85/2007 • Subvencioniranje i financiranje projekata čistije proizvodnje, recikliranja i oporabe otpada
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 99/08, Broj 34/07,
Broj 58/99, Broj 137/04,
Broj 34/06, Broj 21/93
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE