PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 37/2007 • Nadalje, značajan čimbenik je također i zastupljenost poduzetnika KONZUM d.d. u Republici Hrvatskoj s obzirom na broj vlastitih maloprodajnih mjesta. Naime, poduzetnik KONZUM d.d. djelatnost trgovine na malo mješovitom robom obavlja na ukupno 538 maloprodajnih mjesta, u vlasništvu ili zakupu, cjelogodišnjih ili sezonskih. Od ukupnog broja prodavaonica 11 ih je sezonskih, dok ih 527 posluje tokom cijele godine.
NN 37/2007 • Iako se najveći broj prodavaonica poduzetnika KONZUM d.d. nalazi na području Grada Zagreba, njih 114, poduzetnik KONZUM d.d. prisutan je na područjima svih županija u Republici Hrvatskoj, što je i posebna značajka tog poduzetnika. Naime, KONZUM d.d. jedini je poduzetnik u Republici Hrvatskoj koji raspolaže sa u toj mjeri širokom mrežom maloprodajnih mjesta, pokrivajući sva područja, od većih središta do najmanjih naselja.
NN 37/2007 • Prodavaonice poduzetnika KONZUM d.d. razvrstane su u tri kategorije:
NN 37/2007 • – male prodavaonice KONZUM – prodavaonice za svakodnevnu kupnju,
NN 37/2007 • – Super KONZUM– prodavaonice čije su površine veće od 1000 m2 i namijenjene su za velike tjedne obiteljske kupovine.
NN 37/2007 • Osim trgovine na malo, poduzetnik KONZUM d.d., odnosno AGROKOR d.d. razvio je široku mrežu trgovine na veliko, rasprostranjenu također po cijeloj Republici Hrvatskoj, koju, prema podacima na dan 16. lipnja 2006., čini 8 distributivnih centara poduzetnika KONZUM d.d., te 15 veleprodajnih »VELPRO« centara. To, u odnosu na podatke o četiri distributivna centara poduzetnika KONZUM d.d. na dan 31. prosinca 2004., predstavlja povećanje njegove distributivne mreže od 100 posto na teritoriju Republike Hrvatske. Također, povećao se i broj veleprodajnih »VELPRO« centara sa njih 11, kako je to navedeno u podacima od 31. prosinca 2004., na njih 15, prema podacima od 16. lipnja 2006.
NN 37/2007 • Putem VELPRO veleprodajne mreže poduzetnik KONZUM d.d., odnosno AGROKOR d.d. snabdijeva poduzetnike iz sektora hotelijerstva i ugostiteljstva, javnog sektora, te obrtnike koji na taj način zadovoljavaju cjelokupne potrebe vlastitog poslovanja vezano uz asortiman proizvoda mješovite robe, pretežno hrane, pića i higijenskih proizvoda.
NN 37/2007 • Iako i od veleprodaje poduzetnik KONZUM d.d. ostvaruje značajne prihode, prihodi koje ostvaruje od maloprodajne djelatnosti mješovitom robom dvostruko su veći od onih ostvarenih veleprodajom istih proizvoda.
NN 37/2007 • TISAK dioničko društvo sa sjedištem u Zagrebu, Slavonska avenija 2, upisan je u registar Trgovačkog suda u Zagrebu s matičnim brojem subjekta upisa: 080001453. Registriran je za obavljanje velikog broja djelatnosti, i to: ugostiteljstvo, pomorski i riječni prijevoz, financijsko davanje u zakup, poslovanje nekretninama, računalne i srodne djelatnosti, istraživanje tržišta i ispitivanje javnog mnijenja, savjetovanje u vezi s poslovanjem i upravljanjem, promidžbu, fotografske djelatnosti, djelatnosti pakiranja, filmsku djelatnost i videodjelatnost, radijsku i televizijsku djelatnost, ostale zabavne djelatnosti, djelatnost novinskih agencija itd.
NN 37/2007 • Poduzetnik TISAK d.d. raspolaže vlastitom distributivnom mrežom koja se sastoji od 3 disd 3 distributitra, 13 poslovnica i 5 podružnica. U 2005. godini navedeni poduzetnik je raspolagao sa 1.099 prodajnih mjesta, u vlasništvu ili u zakupu, cjelogodišnjih i sezonskih.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 37/2007 • Od ukupnog broja od 1.099 prodajnih mjesta njih 99 ima sezonski karakter. Od 1.099 prodajnih mjesta njih 903 ima karakter kioska, dok ih je 103 veće kvadrature, te ima karakter lokala. Najveći broj prodajnih mjesta poduzetnika TISAK d.d., promatrajući njihov ukupni broj, nalazi se u Gradu Zagrebu, iako je, kako je to prikazano slikom 2., poduzetnik TISAK d.d. sa svojom mrežom maloprodajnih mjesta prisutan na području svih županija u Republici Hrvatskoj. Isto tako, raspolaže distributivnom mrežom razgranatom po cjelokupnom teritoriju Republike Hrvatske.
NN 37/2007 • U obavljanju svojih djelatnosti TISAK d.d. teritorijalno Republiku Hrvatsku dijeli na četiri regije (sjever, jug, zapad, istok), te na taj način organizira svoju distributivnu mrežu kojom pokriva cjelokupan teritorij Republike Hrvatske.
NN 37/2007 • Osim vlastitih maloprodajnih mjesta, poduzetnik TISAK d.d. opskrbljuje i maloprodajna mjesta drugih poduzetnika obavljajući distribuciju putem vlastitog voznog parka, na regionalnoj, lokalnoj razini. Riječ je o broju od oko 4500 prodajnih mjesta drugih poduzetnika smještenih na cijelom teritoriju Republike Hrvatske. Navedeno ukazuje na dobro organiziranu i gustu distribucijsku mrežu poduzetnika TISAK d.d., koja se proteže po cijeloj Republici Hrvatskoj, ističući poduzetnika TISAK d.d. kao vodećeg takmaca na tržištu trgovine na malo i veliko proizvoda u njegovoj ponudi.
NN 37/2007 • Izvor: Internet stranica poduzetnika TISAK d.d. http://www.tisak.hr/, posjećena 19. rujna 2006.
NN 37/2007 • Obrada: Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja, Sektor za zaštitu tržišnog natjecanja.
NN 37/2007 • Glavne skupine proizvoda u distribuciji poduzetnika TISAK d.d. od kojih i ostvaruje najznačajniji prihod mogu se podijeliti u tri kategorije, i to:
NN 37/2007 • Sustav distribucije tiskovina poduzetnika TISAK d.d. odvija se kao makro i mikrodistribucija u okviru sve tri organizacijske jedinice – poslovnice, podružnice i distribucije, dok se distribucija duhanskih proizvoda i trgovačke robe odvija putem poslovnica, koje u svom sastavu jedine imaju skladišta robe. Na taj način su proizvodi u ponudi TISKA d.d. raspoloživi i dostupni svim kupcima, veletrgovcima i krajnjim potrošačima na cjelokupnom teritoriju Republike Hrvatske.
NN 37/2007 • Proizvodi mješovite robe u asortimanu poduzetnika TISAK d.d. mogu se podijeliti u tri (3) kategorije:
NN 37/2007 • U kategoriji hrana riječ je o slatkišima i grickalicama, odnosno keksima, kolačima, čokoladnim proizvodima, bombonima, žvakaćim gumama te smrznutim proizvodima, odnosno sladoledu i tortama.
NN 37/2007 • U kategoriji pića, u ponudi oba sudionika koncentracije, nalaze se vode, prirodni sokovi i druga bezalkoholna pića, pivo, vino i jaka alkoholna pića.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 65/02, Broj 116/06,
Broj 89/09, Broj 55/02,
Broj 19/98, Broj 83/00
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE